wtorek, 12 lipca 2011

Pełna optymizmu.!

Hey.!
Założyłam tego bloga , żeby pokazać Wam moim zdaniem ciekawe inspiracje modowe a przede wszystkim będę tu opisywała moje codzienne życie  będą pojawiać się tu również moje eksperymenty modowe, nowości kosmetyczne oraz moje fotografie.Jak na początek  byłoby wszystko. Teraz kilka obrazków, opisów i inspiracji.
Cya.! ; *


“ Gorzej jak dziecko , głupszy niż frajer , bardziej pusty niż ken ”



                      Proponuję by każdy zajął się sobą i nie wtrącał się w życie innych . . .



 Uwielbiam jak robisz z siebie idiotę tylko po to, żebym się uśmiechnęła. ;*


 Zaczęły się radosne chwile słonecznego nic nie robienia.



 IDEĄ naszej ERY jest żyć na PLUSIE i mówić HEYAH do SAMYCH SWOICH.



- mogę być winna grosika? – za ten grosz mogę umyć
15 talerzy
 



Nie trzeba być tak samo szalonym i nieogarniętym jak ja żeby mnie polubić, ale to by było bardzo pomocne ;D

1 komentarz:

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥