środa, 18 stycznia 2012

Dreams...

Hey.
Długo zastanawiałam się o czym napisac. Aż wreszcie wpadł mi do głowy pewien temat, który za chwilę opiszę.Tematem dzisiejszego postu są marzenia. Zapewne dla każdego z nas marzenia są czymś innym, niezwykłym, wyjątkowym. Słowo to nie posiada jasno sprecyzowanej definicji. Ja jednak postaram się wam przybliżyc co ono dla mnie oznacza. Marzenia są dla mnie czymś co pozwala mi się oderwac od rzeczywistości.. To dla mnie tak jakby inny świat. To właśnie marzenia pozwalają mi przeniesc się w inny wymiar. Osobiście uważam, że warto miec marzenia zarówno te małe jak i te duże. Należy je spełniac w miarę swoich możliwości. Dzięki temu jesteśmy szczęśliwsi i bardziej doceniamy nasze życie. Ja staram się spełniac swoje marzenia. Czasami z różnym skutkiem, ale staram się nie poddawac. A jaki jest Wasz stosunek do marzeń.? :) Piszcie :* Serdecznie dziękuję za komentarze pod ostatnią notką <3
Trochę inspiracji związanych z Londynem:


Lubię go, jestem z nim, choć jest trudny.



 Nie ważne ile dążysz do celu , ważne jest to że w swojej głowie
 masz zainstalowane 'tak, uda mi się to '


Podejdź bliżej tu i teraz chwyć mnie za rękę , niech będzie pięknie ogarnijmy ten bałagan , poczuj się bezpiecznie i pewnie - kochaj błagam




JESTEM - jedni mnie za to kochają, drudzy nienawidzą.




Nic nie ma. Dostałam smsa, nie zdobył się nawet na to by powiedzieć "odejdź" w cztery oczy. Wstrzymało mi oddech, coś w środku pękło, czuję, jak krew wylewa mi się z żył, jak wypływa oczami razem ze łzami. Wchodzę pod kołdrę, gaszę światło , wyłączam telefon, po prostu znikam. Chcę krzyczeć, ale nie mogę wypowiedzieć słowa, chcę płakać, ale nie mogę złapać tchu. Nie chcę wiedzieć, co będzie dalej,nie chcę zapomnieć, nie chcę iść na przód, nie zapomnę o przeszłości. nie chcę nic czuć, myśleć, widzieć.




Jeśli ciągle jesteś zazdrosna, to kochasz.




Gdy siedzę na lekcji matmy i wiem, że robimy zadania po kolei liczę, które będzie moje a potem pytam jakiegoś kujona o wynik.




Biorę  podręcznik do ręki, ale on zaczyna do mnie wołać 'zoooostaw mnieeee! zooooooostaaaaawww mnieeeeee...!!!". to co ja robię? no zostawiam. jemu się nie odmawia.




Stary, naucz się kochać i wróć.




Nie przez przypadek, twoje ulubione zdjęcie, jest moim profilowym na fejsie, a paznokcie zawsze mam niebieskie, tak jak lubisz najbardziej.



Mam bujną wyobraźnie, codziennie w moich myślach ginie trochę osób.




Ogarnij się - nie da się zatrzeć śladów po największej miłości życia i wymazać najzajebistszych wspomnień w 10 minut.




Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu. 
Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.




Czekanie sprawia, że gorzknieje cała słodycz w nas.




Przytulanie to taka witamina, której czasami potrzebuje każdy człowiek. 
Jej niedobór powoduje osamotnienie




-Dziewczyno i kogo ty próbujesz oszukać? 
-Coo? 
- No jak to kogo? -Moje serce !




Miło było Cię poznać. 
Darujmy sobie.




Wstawanie rano do szkoły jak dla mnie jest sportem ekstremalnym.




Zasypiam się i budzę, przy muzyce się nie nudzę, przyjaźni nie zmieniam, na pieniądze nie zamieniam.




01.01 - myśli o Tobie. 02.02 - śni o Tobie. 03:03 - lubi się z tobą drażnić. 04:04 - lubi Cię, 05:05 - śni nie o Tobie :D 06.06 -Bo wszyscy jesteśmy stworzeni k u r w a mać do szczęścia. kocha Cię! Ś 07:07 - pragnie Cię. 08.08 - obserwuje Cię! 09.09- zobaczysz Go. : D 10.10- myśli o Tobie. ; )) 11.11 - smutny jest, gdy Cię nie ma ; ( 12.12 - spotkanie. : > 13.13 - nowa znajomość. : ) 14.14 - jest zakochany!




Długą krętą drogą szedłem do nikogo, aż spotkałem Cię.




Zwariować właśnie z Tobą .




Nie lubię robić wokół siebie szumu, ale kocham wyróżniać się wśród ludzi. nienawidzę, gdy muszę prosić się kogoś o pomoc, a odwrotnie, wręcz ubóstwiam. wolę siedzieć na ośmiu godzinach dennych lekcji, niż zostać i sprzątać w domu. wolałam dawną siebie, niż tą którą widzę teraz w lustrze. kochałam Jego, a zawiodłam się na nieszczerych obietnicach. wolę skurwysynów ze zjebanym charakterem, niż kujonów z poukładaną głową. mocne fajki, zamiast pierdolonych linków. i dobre piwo, a nie soczek lub colę. nad miłość stawiam przyjaźń, a rodzice są dla Mnie ponad samym Bogiem.




Wyzywaj mnie od najgorszych, wymyślaj na mnie brednie i napier***  ile wlezie, tylko mam jeden, pier*** warunek, na który najwyraźniej Cię nie stać - patrz mi w oczy robiąc to wszystko, skur***u.




Wszystkie kobiety są piękne, ale My, 
Polki to chyba przesadziłyśmy




Na początku miłości trzeba chodzić bardzo ostrożnie, dopiero później można się puścić pędem przez pola prosto w objęcia ukochanego, kiedy ma się pewność, że nas nie wyśmieje, jeśli się potkniemy.




Może ktoś mi powie, gdzie jest miłość ?




Często należy upominać swe serce, by pamiętało, że odejdą jego ukochania, 
że nawet już odchodzą.




Wiesz co boli mnie najbardziej?
 To, że to ja staram się by wszystko było w porządku, to ja,
 ratuję sytuację i to ja dostaję na koniec po dupie i płaczę
 jak wariatka w zakładzie zamkniętym.



Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu. Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.


Warto posłuchac : 




19 komentarzy:

  1. Ja ciągle o czymś marzę. niestety o rzeczach, które się nigdy nie spełnią.


    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis fajny. Taki inspirujący.:)

    __________
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Londyn! byłam tam raz ale jednak to się nazywa coś, kultura, ludzie, muzea, parki...miałam okazję nawet lepiej poznać prawdziwych Londyńczyków bo byłam tam na wymianie i mieszkałam u nich w domu! kocham to miasto i ten kraj!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem bardzo zmienna i równie często zmieniają się moje marzenia ;( ale mam listę sporządzona i skrupulatnie wykreślam już te spełnione ;) taka lista daje dużą satysfakcję, gdy widzimy, ile już nam się udało zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. ! =)

    Zapraszam również do mnie.;)
    http://the-magickitchen.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę mój ukochany Londyn:) to miasto ma sobie coś takiego, że jak raz je zobaczysz to się zakochasz. A poza tym zajebista piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pozytywny blog :) daje dużo do myślenia ..

    zapraszam do mnie
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki.
    Oczywiście jak każdy , mam marzenia... ale one się nie spełniają .
    Zapraszam częściej do Siebie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam bardzo konkretne marzenia, które mam zamiar w tym roku spełnić ale nie powiem bo nie chcę zapeszać ;)
    fajny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ` lubię marzyć. :* ogólnie uważam, że powinniśmy dązyć do swoim marzeń.. chociaż wiem że czasem jest to zupełnie nje realne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak uważam że marzenia należy spełniać w miarę swoich możliwości :) dziękuje za komentarz, ładne obrazki:)
    Dodałam post, zapraszam Cię!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na rozdanie z Maybelline New York ;))
    http://paagpapaganda.blogspot.com/2012/01/kazdy-koniec-jest-poczatkiem-czegos.html?showComment=1326987071825#c3942221284227397838
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. przede wszystkim marzenia to coś czego nie można dostać, bo albo je ktoś ma albo nie :)
    fajne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą :) marzenia to taki można powiedzieć nasz drugi świat, drugie życie, które jest dokładnie takie jak byśmy chcieli <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację.
    Marzenia są czymś ważnym bo dzięki nim możemy się oderwać od rzeczywistości.
    obserwujemy ? ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. London ♥ uwielbiam tu wchodzić.. i te conversy z flagą < 3 ..marzenia sa obłedne.. wystarczy tylko wpuścić je w nasze życie.. dzieki za ten post ! poprawił mi humor !

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥