niedziela, 22 stycznia 2012

Valentine hearts...

Elo.!
Dzisiaj post o zupełnie innej tematyce. Pomyślałam, że lekka zmiana się przyda. Same ocenicie czy dobrze zrobiłam. Dzisiaj już niedziela. Jutro wracamy do szkoły -.- Ale od 30.01 ferie. Już się nie mogę doczekac. 
Obecnie znowuż jestem chora :/ Znowu boli mnie głowa, znowu boli mnie gardło, znowu mam katar, znowu nie mam apetytu,znowu mam chrypę, , znowu mam gorączkę,znowu piję jakieś syropy, znowu łykam jakieś tabletki. To już chyba trzeci raz tej zimy jestem przeziębiona :< 

Teraz  filmik, który znalazłam na yt. :


Nie ukrywam, iż oglądając go zakręciła mi się łezka
w oku. Jest taki prawdziwy... Polecam obejrzenie <3



A teraz druga częsc posta to własnoręcznie 
przeze mnie robione serduszka.
Jakby ktoś chciał zrobic takie same, czy podobne to
dodam również sposób wykonania :)


Sposób wykonania:
1. Na początku przygotuj sobie kolorowy blok techniczny, nożyczki i klej.
2. Z bloku wytnij prostokąt mniej więcej wielkości pocztówki, i owiń go wokół ołówka.
3. Wyciągnij ołówek i zwiń papier jeszcze raz, najciaśniej jak możesz.
4. Potnij zwiniętą rolkę papieru, spłaszczone kawałki ugniec delikatnie, by nadac im okrągły kształt.
5. Z papieru wytnij serce, pocięte kawałki zanurz krawędziami w kleju i przyklej na serce.













Mam nadzieję, się spodobało :)
Serdecznie pozdrawiam ; *


Nowa piosenka :



45 komentarzy:

  1. pomysłowo, mogę kiedyś skorzystać z pomysłu?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tę piosenkę! ;D a co do nowego looku. całkiem spoczi ;
    D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne:D

    zadaj pytanie:http://blogwgchanel.blogspot.com/2012/01/zadawajcie-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ` uroczy ten filmik . :* kurujsię. :) fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale swietne ;o

    zapraszam, u mnie NN
    bedzie mi niezmiernie milo jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ferie dopiero 13.02 :(
    Super karteczki :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ten filmik :)
    a serducha pięknie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te serca ! :)
    idealne na ozdobę pokoju np. na walentynki, które zbliżają się wielkimi krokami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kartki : )
    Ja teraz też cały czas choruję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Michel Telo... hm. nie przepadam za nim. Jedynie jego jeden hicio jest fajny. nossa, nossa...

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie kartki!!!!!!!! rewelacja!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:*:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej :*
    Jejku, ale to pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, też ją uwielbiam.
    A te karteczki cudne :) Kiedyś z tych kółeczek w szkole robiłam kwiatki, a w tym wydaniu extra

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej! to serce to cudowność! i to jaka prosta do wykonania! super, że to umieściłaś ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne te serduszka.. kurczę, gdzieś sobie ten post muszę zapisać... może tak na walentynki komuś dać hyhy ZDROWIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiechałam się przez cały filmik :-). Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki ten filmik.. pozytywny :) Usmiechalam sie jak go ogladalam :)

    Zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hah, jaki fajny pomysł!

    zapraszam do mnieee ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o uściski ,to u mnie w mieście była robiona taka akcja ,że choodziła grupka osób ,na kartonie miała napis ` free hugs ` i chodzili i sie przytulali do wszystkich . To było przekomiczne ,a ja zostaam przytulona ze 3 razy ,aż mi się miło zrobiło na serduchu . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. zdrowiej:* i dziękuje za to samo:) Pamiętam jak chodziłam do gimnazjum to też były takie prace podobne do tego co dodałam :))
    Dodałam post, zapraszam Cię!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie dla mnie takie arcydzieła ręczne... :D

    a gość z filmiku ostatnio mnie niesamowicie irytuje, ale i tak wywołuje na mojej twarzy uśmiech !:D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥