czwartek, 26 stycznia 2012

Karuzela...

Siema.!
Ostatnio nic nie pisałam, bo nie miałam dostępu do internetu :< Dzisiaj otrzęsiny klas pierwszych a później dyskoteka. Wszystko było super :) Muzyka, tańce, poczęstunek i pizza, która nie doszła na czas... Sprawdzian z fizyki przełożony został na czwartek po feriach - uff :D Jutro wszyscy mamy odpowiadac z niemieckiego, a ja nie do końca wszystko umiem :c  Mam tylko nadzieję, że pani będzie tak wyrozumiała i nam odpuści, oby :) Jutro trochę się jeszcze pouczę na wuefie. W sobotę bal i pokaz jejku jestem strasznie ciekawa jak to wszystko wypadnie. Dla jasności pojawię się na balu w roli modelki prezentującej sukienkę. Dlaczego tak.? Ponieważ nie jestem jeszcze w trzeciej klasie i mogę wziąc udział w pokazie. Życzcie mi powodzenia <3
To chyba na tyle :* A co u Was.? Jak ubieracie się na bal.? Kiedy macie bal.? Piszcie :) 
Dziękuję serdecznie za to, że życzyłyście mi powrotu do zdrowia,
teraz czuję się już znacznie lepiej, serdecznie dziękuję i pozdrawiam :*

Inspiracją dzisiaj są karuzele, taki mały powrót do dzieciństwa :

Napisał. Mdleję.




Tylu ludzi znika z mojego świata i nie mam na to najmniejszego wpływu.




Mam za dużo szczęścia by chcieć więcej.




Popatrz jak mi szybko bije Twoje serce.




Obojętnie patrzę, jak ludzie kiedyś ważni stają się zupełnie obcy.




Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy.
I noc ma spokojną, i dzień nietęskliwy.




Każdy, kto lubi matematykę, jest podejrzany.




Nigdy nie spieraj się z mężczyzną.
Po prostu się rozpłacz.
Nigdy nie spieraj się z kobietą.
Po prostu ją pocałuj.




Jestem szczęśliwa, że pojawiłeś się w moim życiu.< 3




Nikt mnie nie zna, a wszyscy z taką śmiałością mnie oceniają.




Weź policz, ilu wokół masz ważnych ludzi, 
a ilu się za Tobą w ogień rzuci.




Raz w życiu popadasz w istny obłęd, nie myślisz racjonalnie, zapominasz o rozsądku i wszystkim tym, czym kierowałeś się do tej pory. Raz w życiu zdarza Ci się zapomnieć o tym, co najważniejsze i ten cholerny, jeden raz, się zakochujesz. Niestety.




Chciałam któregoś dnia idąc chodnikiem zdać sobie sprawę, że kocham. Kocham na nowo, kogoś innego, z jeszcze większą abstrakcją, niż wcześniej. Stawiając lewą nogę tuż po postawieniu prawej, poczuć, że serce znów jest na swoim miejscu.



Przyjaźń? kiedy na 'spierdalaj' ona dalej idzie za Tobą, bo wie, że masz problem.



To co mówisz do mnie trafia, lecz nie koniecznie w ucho.




Mogę zagrać o to życie w kości, bo nie mam nic do stracenia oprócz niepewności.



Wszyscy powtarzają "takie jest życie". 
Nikt nie pamięta, że życie jest takie, jakie sami zbudujemy.

Piosenka adekwatna do inspiracji :





33 komentarze:

  1. my robimy klasową imprezę w najbliższym tygodniu ,karuzela <33

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam ferie... ! i odpoczywam <3

    Każdy kto lubi matematykę jest podjerzany ! Prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam balu, za stara już jestem ;(
    to ja koniecznie chcę zobaczyć zdjęcia Ciebie jako modelki ;) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Być może jakieś się tu pojawią, ale nic nie obiecuję gdyż mój sprzęt odmówił mi od niedawna posłuszeństwa :< Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. ładna jest piosenka Sylwii Grzeszczak- Karuzela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, problem w tym, że wczoraj nie mogłam jej dodać. Ale na szczęście dzisiaj już jest :)

      Usuń
  5. Strasznie mi się podobają te twoje cytaty i obrazki - po prostu czadowy pomysł! Ale obawiam się żem za leniwa na takie przedsięwzięcie... Co do balu, ja żadnego nie mam, nawet nie wiem o co chodzi z tym pokazem mody..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi z pokazem...?
      Hmm. więc tak co roku zbiera się kilka dziewcząt z klas drugich a czasami nawet pierwszych. Plastyczka podaje nam temat, który będzie przedstawiony na pokazie. Tamtego roku królowała czerwień i biel a tego czerń i akcesoria. Strój każdej dziewczyny ma jakiś własnoręcznie robiony dodatek. Gdy nadchodzi dzień balu wychodzimy i prezentujemy swoje stroje :)

      Usuń
  6. karuzela! <3
    tez ostatnio mam problemy z dostępem do neta. acta! ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. twój post skojarzył mi się własnie z piosenką Sylwii <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super że ją dodałaś, jest świetna!:) powinni nam przedłużyć chociaż tydzień dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wypadniesz świetnie : )
    " Połamania nóg " ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Karuzele są świetne tak jak ta piosenka :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, przeglądałam wcześniejsze wpisy i cudowne zdjęcia dodajesz:) obserwujemy?:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam karuzele! oooj, czyli jednym slowem sie wbilas na studniowke ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na studniówkę jeszcze trochę za wcześnie.. ;)
      W notce miałam na myśli bal gimnazjalny, na którym wystąpiłam okazyjnie na pokazie mody ^^

      Usuń
  13. Otrzęsiny dopiero teraz? :)
    Ja w swojej szkole mam bal jakoś w maju, czerwcu.
    A w starym gimnajum teraz w czwartek ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, otrzęsiny ale nie moje tylko klas pierwszych :)
      Które przygotowała m.in moja klasa...

      Usuń
  14. Powodzenia.! ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna piosenka i cytaty <33
    Wspaniale wypadniesz na pokazie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :) Karuzela < 3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥