piątek, 20 stycznia 2012

Learning...

Siema.
Nareszcie mogę odetchnąc z ulgą. Wszystkie oceny są już wystawione. Jestem zadowolona z efektów swojej pracy. Jest tylko jedna ocena,  którą niesłusznie otrzymałam ale to szczegół. Dzisiaj piątka z chemii szóstka z wos`u  i były to ostatnie oceny w starym semestrze. Ogólnie w tym półroczu mniej czasu poświęcałam nauce właściwie sama nie wiem dlaczego i mówiąc szczerze nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Ale pomimo tego jestem usatysfakcjonowana swoimi wynikami.
 Osobiście uważam, że warto się uczyc, ponieważ dzięki nauce możemy coś kiedyś w życiu osiągnąc, do czegoś dojsc. Nauka to nie tylko dobre oceny, w latach późniejszych dobra praca ale przede wszystkim satysfakcja, duma z samego siebie. Za każdym kiedy dostaniemy dobrą ocenę cieszymy się a co za tym idzie jesteśmy w pewien sposób szczęśliwi. Pamiętajmy, po co się uczymy. Czasami może się to nam wydawac : ciężkie i nudne... z pewnością zamiast siedziec nad książką wolelibyśmy tak jak niektórzy/  nasi koledzy pograc na komputerze czy zrobic coś zupełnie innego. Kiedyś usłyszałam pewne mądre zdanie a mianowicie : ` Ty ciężko pracujesz teraz aby potem było Ci lżej, im teraz jest lekko jednak potem będzie ciężko.`  zawsze gdy się uczę i nie mam zupełnie na to ochoty przypominam sobie to zdanie. Nie twierdzę, że dzięki temu nauka idzie mi jak spłatka ale uczenie się z taką myślą idzie mi nieco łatwiej. Uważam, że warto się uczyc, bo dzięki temu nie tylko jesteśmy mądrzejsi ale również nasza samoocena wzrasta a dzięki niej jesteśmy radośni i uśmiechnięci. Co Wy na to.? Czym dla Was jest nauka.? Piszcie :)  A po za tym w czwartek wywiadówka a po niej otrzęsiny klas pierwszych w połączeniu z dyskoteką dla klas pierwszych i drugich zapewne będzie ciekawie :) Potem ferie <3 Pozdrawiam serdecznie :*
Tym razem za inspirację posłużyły mi koki, które
 ostatnimi czasy wśród nastolatek stały się bardzo popularne :


Bóg dał mi serce, a Ty nadałeś mu rytm.




Doceń to co masz. Później staraj się o więcej.
Bez marzeń, wyobrażeń, działań nie oczekuj cudów.




Szału nie ma, dupy nie urywa, staniki nie latają.




Trzeba żyć i cieszyć się i płakać i przeklinać  i diabli jeszcze wiedzą, co robić, ale nie wolno wspominać.



Nie ufam ludziom, którzy są przekonani, że mają wielu przyjaciół. 
To znak że nie znają ludzi.




Nie gryzę. Jeśli nawet, to obiecuję, że będzie Ci się to podobać.




Uwielbiam proste przyjemności.




Nie istnieje nic wspanialszego, od tego jak na mnie patrzy.




Twoja miłość z moich wad szybko mnie wyleczy.
Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto.
Przytłacza mnie życie od poniedziałku do piątku.



Doprawdy, nie ma sensu martwić się o odległą przyszłość, 
skoro wali się teraźniejszość.



Widzę Cię w przyszłości ze mną, jako mojego męża. Widzę jak mamy problemy, jak się kochamy, jak mamy ciche dni, jak się uśmiechamy na widok naszego dziecka. Widzę, jak się kłócimy, jak podchodzisz do mnie i całujesz w szyję gdy robię Ci kolację, jak tulimy się do siebie gdy spotyka nas tragedia. Widzę Cię przychodzącego z pracy, szczęśliwego na mój widok i wychodzącego z domu, trzaskającego drzwiami po sprzeczce. Chcę tego wszystkiego, raju i piekła na ziemi, łez i śmiechu z Twojego powodu. Tego wszystkiego, i każdej lepszej i gorszej rzeczy.



 Miłość jest wtedy, gdy czytając wszystkie te opisy myślisz o jednej osobie.



Uśmiech to najkrótsza droga do drugiego człowieka.




Kochać to zgadzać się na to, by starzeć się z drugim człowiekiem.




Ona potrzebuje więcej miłości i ciepła, niż Ty tlenu.




Trzeba żyć tym, co się ma. 
Nie tym, co się straciło.




Poznajemy tysiące ludzi i nikt nas nie wzrusza. 
Aż w końcu pojawia się ta jedna osoba. I odmienia nasze życie. 
Bezpowrotnie.



Każdy z nas czeka na osobę, dzięki której poranne wstawanie z łóżka 
będzie miało sens.

Ostatnio wpadła mi w ucho :




44 komentarze:

  1. Dokładnie ! '
    Też popieram to by się uczyć. ;)
    A powiedzenie naprawdę super. -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem sredno zadowolona z moich ocen,ale na koniec roku sie poprawie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    Zapraszam do obserwowania mojego :]

    OdpowiedzUsuń
  4. też traktuję naukę jako zapewnienie lepszej przyszłości, ale coraz częściej przekonuję się, że ona wcale jej nie zapewnia, a nawet jeśli zapewni to porem nie będzie wcale lżej..., życie to ciągłe trudy, doskonalenie się i uczenie...

    Uwielbiam te koczki i w ogóle te zdjecia mają klimacik, obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne cytaty . u mnie jeszcze nie wszystkie oceny wystawione :(. zapraszam do mnie ;)))
    http://moj-piekny-i-zwariowany-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ocen! i tych na nowych semestr też :) Świetnie tutaj, opisy wspaniałe - zapraszam do mnie :) Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Twoimi słowami, o nauce. Uważam, że jest ona ważna, ale bardziej do zdobycia zawodu, niż dla samej siebie XD. Mi w tym semestrze dobrze nie poszło, ale w następnym się poprawię (ha, ile razy już to mówiłam) XD.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!<3
    fajne opisy, fotki i piosenka<3

    OdpowiedzUsuń
  9. rastopki na drugim zdjeciu boskie :>

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe opisy... będę korzystać na gg. ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mówię, że lubię się uczyć - też wolałabym poimprezować, ale dostanie później dobrej oceny, pochwały, czegokolwiek w zamian za cięzką pracę jest bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za przemily komentarz ;* swietne foty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze, że masz takie wartości w życiu. Nauka się przyda, prędzej czy później. Jestem już w takim wieku, że mogę to powiedzieć śmiało. Mam paru znajomych, którzy żałują, że wcześniej się nie przyłożyli. Także gratuluję dobrych wyników i zadowolenia z siebie ;) oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te koczki ;))
    Powodzenia w kolejnym semestrze, żebyś dostawała takie oceny, jak na zakończenie I semestru :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ;-) ... trochę taka filozoficzna notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ;) Bardzo inspirujący! Właśnie doszłam do wniosku że nigdy nie próbowałam takiego koczka o.O
    Chyba pora to zmienić ;D

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście dodaję do obserwowanych ;) zapraszam i do mnie, jeśli masz chwilkę :) prowadzę akurat konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne opisy uwielbiam tą piosenkę :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się, nauka jest bardzo ważna w życiu człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nauka jest ważna, zgadzam się. Winszuje koleżance dobrych wyników w nauce, to się chwali i ceni. Fragment, który podkreśliłaś, zaprawdę bardzo kuszący!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się warto się uczyć gdyż wtedy naprawdę możemy coś w życiu osiągnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny blog! Taki nowatorski.
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie robię nagłówków. ;) Zrobiłam tylko swój i ewentualnie jakbyś chciała to mogę Ci zrobić coś na wzór tego co ja mam, ale musiałabyś mi powiedzieć co byś na nim chciała i jak ma mniej więcej wyglądać. To wtedy spróbuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne są te wszystkie koki, sama je bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje ocen, tylko szkoda jednak że nie na nowy semestr. Ale i tak dobrze! Uczymy się dla siebie nie dla kogoś. To od nas zależny jak przeżyjemy życie. ładne obrazki :*
    Dodałam post, zapraszam Cię!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję pięknie ;d Gratuluję 6 z Wos'u ;) Fajne opisiki, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądry post. Muszę pamiętać o tym zdaniu podczas nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje z ocen ;) i fajnie ze jesteś z nich zadowolona i satysfakcjonują Cię ;) Mi zostały trzy przedmioty staram się z nich na 4 ;p Ja w tym półroczu byłam za bardzo leniwa, wiem że stać mnie na więcej, więc w nowym półroczu przykładam się do nauki ;) Nauka jest czymś ważnym ;d Ja też znam to zdanie;p i niekiedy pomaga mi ono :D
    Bardzo fajny blog, spodobało mi się tu u Cb. będę Cię odwiedzała;)

    OdpowiedzUsuń
  29. aaa dodaje do obserwowanych :) świetne inspiracje z tymi włoskami :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ` Również uważam że nauka jest potrzeba. Warto się uczyć. W późniejszych czasach można coś osiągnąć, a nie stać się zwykłym społeczniakiem i stać pod sklepem pijąc kolejne piwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgadzam się z tym że warto się uczyć chociaż przyznaje, że są dni kiedy najchętniej rzuciłabym to wszystko w cholerę :)
    piękne opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też jestem zadowolona z efektów swojej pracy i chce , aby w drugim semestrze były one o wile lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i opisy ;)
    ja z nauką nie mogę odetchnąć niestety mam w przyszłym tyg już pełno spr na nowy semestr :(

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥