niedziela, 15 stycznia 2012

Siła wyższa...

Hey.
Od pewnego czasu, zastanawiam się co kieruje naszym życiem - przypadek, siła wyższa czy przeznaczenie.? Ja uważam, że siła wyższa. Do niedawna miałam okazję się o tym przekonac. Chciałam wyjasnic pewną sprawę lecz nie miałam pojęcia jak. Wszystkie rozwiązania jakie przychodziły mi do głowy, po chwili okazywały się byc kiepskie i niemożliwe do realizacji. Po pewnym czasie postanowiłam dac sobie na wstrzymanie... Nic nie robiłam po prostu i zwyczajnie pogodziłam się z losem. Okazało się, że warto było zaprzestac jakichkolwiek kombinacji w kierunku rozwiązania tej sprawy. Po ośmiu miesiącach ta osoba sama wyjaśniła sprawę w sposób jakiego nigdy w życiu lepiej bym sobie nie zaplanowała, jaki nie przyszedłby mi przez myśl. Wszystko tak jakby samo z biegiem czasu się ułożyło. Mimo, że nie mam z tą osobą bezpośredniego kontaktu wydaje mi się, że nasze stosunki są dobre, nijakie czyli takie jakich oczekiwałam. Bez mojej pomocy, ingerencji wszytko ułożyło się tak jak chciałam, szczerze mówiąc nie wiem komu mam za to dziękowac. Ale jestem bardzo wdzięczna za wszystko. :) To chyba na dzisiaj wszystko mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. A Wy jak sądzicie co kieruje Waszym życiem.? Serdecznie pozdrawiam wszystkie bloggerki <3
Z okazji karnawału przesyłam kilka karnawałowych inspiracji :


Idealni w oczach obcych, zbyt skomplikowani we własnych.




Chciałabym, wpisać w wyszukiwarce twoje imie,i mieć 1.000 twoich zdjęć.




Powiedz mi jeszcze. Co tam u Ciebie. Opowiedz dokładnie, 
ze szczegółami, bo tęsknię.




Myślałam że ty to coś więcej niż "przelotna znajomość" Teraz wiem ze ty nawet nie byłeś znajomością byleś głupim przelotnym złudzeniem.



 Gdzie się podziało to co łączy dwoje ludzi Coraz więcej z nas samotnie co rano się budzi.



On. Czy właśnie pomyślałaś imię tego dupka o którym miałaś zapomnieć?




Siadam na stole, beztrosko bawię się w mieszkaniu na dwunastym piętrze. Z uśmiechem na twarzy odkręcam butelkę whisky, odpalam szluga i bezczelnie spoglądam w Twoje okno, widząc, że masz kolejną, męska dziwko .




Wystarczy, że jesteś przy mnie, a ja nagle dostrzegam miliony otaczających mnie kolorów.




Mam już dość biegania za szczęściem, może niech teraz ono pobiega za mną.



 Nie zmieniaj się. Bądź taka jaka jesteś, bo jesteś idealna.



Jeśli to tylko zauroczenie, to nie waż się nawet mówić, że mnie kochasz.




Nie mamy wpływu na życie, życie na nas ma wpływ.




Po ścieżkach pokoju po ścieżkach zapomnienia. Gdzie rządzi miłość,gdzie nie ma już zwątpienia. W tym świecie nie ma agresji,nienawiści. Idę nie pędze,bo życie to nie wyścig.




Moja osoba się od Ciebie już uzależniła, wybacz.



 Dostałem szansę, przecież nie chce jej stracić.



Zamiast uczuć został śmiech, więc nie rozum mnie źle




Czemu wspomnienia muszą tak dotykać mnie ?




Moje drugie imię to Szczęście, pierwsze brzmi Nie.




Jeśli naprawdę Bóg stworzył ludzi, to przy nim spędził trochę więcej czasu.




2012: new day,new hope,new friends,new chance,new challenges,new memories, new pains,new troubles. Please be good for me.



 Potem chciałam zmyć z siebie ślad jednych dłoni, by oddać się innym.



Usta odnajdują się i łagodnie walczą gryząc się w wargi, leciutko opierając języki o zęby, igrają wśród tego terenu, gdzie przelewa się tam i z powrotem powietrze, pachnące starymi perfumami i ciszą.



 Co dzień budzę się w większym nieładzie. W męczącej tęsknocie. Coraz gwałtowniejszej niechęci do przebycia kolejnego dnia. Rozbitego na miliony, miliony słów.


Chodziliśmy nie szukając się, ale wiedząc, że chodzimy po to, żeby się znaleźć.


Jedyna piosenka, która kojarzyła mi się z karnawałem :


36 komentarzy:

  1. ` kurcze ja sama nje wiem. raz wydaje mi się że to siła wyższa, ale bardziej za sprawą tego U GÓRY.. raz że przeznaczenia.. trudno powiedzieć. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi sie podoba dzisiaj ;) Jedynie piosenki nie słuchałam :P Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne inspiracje ;)
    właściwie nigdy nie zastanawiałam się nad tym co/kto keiruje moim życiem ...
    W sumie dobrze że Twoje sprawy ułożyły się tak jak chciałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że Twoja sprawa sama sięrozwiązała..:):)
    Zapraszam do mnie do obserwowania <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie przypadek:)

    Zapraszam na konkurs u mnie do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne maski:)
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie;)
    Nowy post;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis:)
    Miło, że Ci się samo ułożyło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia rzeczywiście inspirują ;) zawsze chciałam się wybrać na bal maskowy! co do losu/przypadku to ja uważam, że ma jakiś wpływ na nasze życie, ale w większości to my decydujemy jak ono bedzie wyglądało ;) Zostałam obserwatorem bloga, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te maski ;))
    fajny blog zostaje obserwatorem
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne inspiracje, a cytaty jeszcze lepsze
    +obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie po trochu wszystkiego XD
    Trochę głupio mi o to prosić ale czy mogłabyś zagłosować na mojego bloga wysyłając sms o treści J00180 na nr 7122? koszt tylko 1,23, a dochód idzie na turnusy rehabilitacyjne :) Przepraszam, pisze to każdemu XD

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie , genialne cytaty, jak i sam blog . :)
    Według mnie też przypadek .c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam http://sitemodelsodpauli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz ;* Ja nie wiem co kieruje moim życiem. Niby wierzę w Boga, ale widząc to wszystko co się dzieje ostatnio w okół mnie mam pewne wątpliwości co do tego wszystkiego. 8 miesięcy czekałaś aż ci się ułoży? Ja czekam rok i zmiany na lepsze ni widu ni słychu :[ Ale może już niedługo. Świetne cytaty, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem wszystko już jest z góry ustalone, jesteśmy aktorami w wielkim teatrze, gdy odegramy swoje role schodzimy ze sceny i inni kontynuują podjęty przez nas wątek

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie tu, obserwujemy ?:)

    ta piosenka rowniez mi sie kojazy z karnawalem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dolaczam sie do Ciebie jako obserwator. Zapraszam do mnie do obserwowania :)
    http://iwonkaxox.blogspot.com/ http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te opisy są .!!
    Skąd je bierzesz .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A różnie z pingerów, blogów, googli.
      Na prawdę różnie :)

      Usuń
  19. moim kieruje jakiś niefart :o świetnie piszesz <3 a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję :D
    fajne :)
    zagłosujesz?
    będę bardzo wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. w sumie, to ja jestem od małego nauczona, że jeżeli nie ma jakiejś dobrej opcji, aby wybrnąć z czegoś, albo poukładać swoje życie, to czekam... w końcu z czasem wszystko się wyjaśnia, u mnie bynajmniej zawsze tak było... ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne opisy ;p
    Zapraszam do mnie na nową notkę :)
    http://littlefestgirl.blogspot.com/
    +OBSERWUJĘ :P
    liczę na rewanżyk ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana to najlepszy post jaki od dawna przeczytałam. Zdjęcia w maskach tak wspaniale przeplecione z wyszukanymi aforyzmami!!!
    jestem naprawde pod wrazeniem!!! tak 3maj:*:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam do mnie na nowy post!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post! nie wiem co napisać... tysiąc myśli na minutę! jestem w podobnej sytuacji do Twojej... mam ochotę sama zrobić krok w przód, ale nie mam odwagi, potem uświadamiam sobie że może siła wyższa pokieruje moim zyciem, a potem znowu powracam do sytuacji wyjsciowej i znowu sie zadreczam myslami o tym ze ja moge dzialac. juz czasami się w tym gubię :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kiedyś postawiłam na swoim,powiedziałam coś jednej osobie...to co czułam..,ale widzę ,że to błąd..nie potrzebnie to mówiłam.! Trzymaj się.! <33
    Ja jakoś się ogarnęłam..:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥