wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki ♥

Cześć.!
Dzisiaj Walentynki, spędziłam ten piękny dzień bardzo miło :* Wszystko poszło po mojej myśli dostałam nawet kilka Walentynek :) Serdecznie dziękuję. Ogólnie jakoś nie przepadam za Walentynkami i tymi wszystkimi wystawami w sklepach i masą czerwonych serduszek niemalże na każdym kroku. Dla mnie Walentynki mimo, że nie mam mojej drugiej połówki to nie tylko przesyłanie kartek, dawanie upominków czy jakiś tam lizaków. Jest to przede wszystkim święto dla zakochanych. Powinien być to czas zarezerwowany wyłącznie dla nich. Bynajmniej ja tak myślę. A Wy co o tym sądzicie.? Obchodzicie Walentynki czy wręcz przeciwnie.? Piszcie. :*
Zabieram się do nauki, baj :)

Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.



 Gdybyś kiedy we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na ciebie 
z miłością, wiedz, żem żyć przestał.



Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować. Myślisz o ukochanej osobie przez dwie minuty, a zapominasz o niej na trzy godziny. Ale z wolna przyzwyczajasz się do niej i stajesz się całkowicie zależny. Wtedy myślisz o niej trzy godziny, a zapominasz na dwie minuty. Gdy nie ma jej w pobliżu - czujesz to samo co narkomani, kiedy nie mogą zdobyć narkotyku. Oni kradną i poniżają się, by za wszelką cenę dostać to, czego tak bardzo im brak. A Ty jesteś gotów na wszystko, by zdobyć miłość.




Żadna wielka miłość nie umiera do końca. Możemy do niej strzelać z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć. Potrafi znaleźć sobie drogę do wolności i zaskoczyć nas, pojawiając się, kiedy jesteśmy już cholernie pewni, że umarła, albo, że przynajmniej leży bezpiecznie schowana pod stertami innych spraw...




Są tacy, którzy uciekają od cierpienia miłości. Kochali, zawiedli się i nie chcą już nikogo kochać, nikomu służyć, nikomu pomagać. Taka samotność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od samego życia. Zamyka się w sobie.




Nawet jeśli czasem trochę się skarżę - mówiło serce - to tylko dlatego, że jestem sercem ludzkim, a one są właśnie takie. Obawiają się sięgnąć po swoje najwyższe marzenia, ponieważ wydaje im się że nie są ich godne, albo że nigdy im się to nie uda. My, serca, umieramy na samą myśl o miłościach, które przepadły na zawsze, o chwilach, które mogły być piękne, a nie były, o skarbach, które mogły być odkryte, ale pozostają na zawsze niewidoczne pod piaskiem. Gdy tak się dzieje, zawsze na koniec cierpimy straszliwe męki.




Jest taka miłość, która nie umiera, choć zakochani od siebie odejdą.




Kochać to także umieć się rozstać. Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skierowaniem się ku drugiej osobie, jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia, czasem wbrew własnemu.



Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już w zamian nie oczekuje.




Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić.




Mężczyźni pragną zawsze być pierwszą miłością kobiety. Kobiety zawsze pragną być ostatnim romansem mężczyzny.




O milości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbuj zdefiniować kształt gruszki.




Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy, i noc ma spokojną, i dzień nietęskliwy.




Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć.




Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno.




Miłość jest to jakieś nie wiadomo co, przychodzące nie wiadomo skąd i nie wiadomo jak, i sprawijące ból nie wiadomo dlaczego.




Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości.




Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.




Czy wszystko pozostanie tak samo, kiedy mnie już nie będzie? Czy książki odwykną od dotyku moich rąk, czy suknie zapomną o zapachu mojego ciała? A ludzie? Przez chwilę będą mówić o mnie, będą dziwić się mojej śmierci - zapomną. Nie łudźmy się, przyjacielu, ludzie pogrzebią nas w pamięci równie szybko, jak pogrzebią w ziemi nasze ciała. Nasz ból, nasza miłość, wszystkie nasze pragnienia odejdą razem z nami i nie zostanie po nich nawet puste miejsce. Na ziemi nie ma pustych miejsc.




Aby znaleźć miłość, nie pukaj do każdych drzwi. Gdy przyjdzie twoja godzina, sama wejdzie do twego domu, w twe życie, do twego serca.




Miłość jest zawsze nowa. I bez względu na to, czy w życiu kochamy raz, dwa, czy dziesięć razy zawsze stajemy w obliczu nieznanego. Miłość może nas pogrążyć w ogniu piekieł, albo zabrać do bram raju - ale zawsze gdzieś nas prowadzi. I czas się z tym pogodzić, albowiem jest ona treścią naszego istnienia. Miłości trzeba szukać wszędzie, nawet za cenę długich godzin, dni, tygodni smutku i rozczarowań. Bowiem kiedy wyruszymy na poszukiwanie miłości - ona zawsze wyjdzie nam na przeciw. I nas wybawi.




Niech ludzie nie znający miłości szczęśliwej twierdzą, że nigdzie nie ma miłości szczęśliwej. Z tą wiarą lżej im, będzie żyć i umierać.



Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą.

Jacy oni słodcy :)



26 komentarzy:

  1. Dla mnie to też jest normalny dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, życzę miłych walentynek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopiero połowa dnia, jeszcze masz czas, aby sobie jeszcze bardziej ten dzien urozmaicic ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. obchodzę walentynki nie jako zakochana . obchodzę je razem z moimi znajomymi , traktujemy to jak dobry pretekst do imprezy ;dd pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam druga połówkę, a nie spędzam tego dnia jakoś szczególne :> dzień jak co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dostałam kilka walentynek, ba! nawet prezent hhaa, nie ma to jak Ci adoratorzy, niespełnieni w miłości, z powodu nieczułości ich obiektu westchnień :D Ciekawe czy z Ciebie też taka czarna dama, co uczuć nie rozdaje byle komu, nie obrażając oczywiście panów niczyich... : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ostatniego zadania to w pełni potwierdzam Twoje słowa :) Wg. mnie uczucia są bardzo ważną rzeczą i nie należy rozdawać ich pierwszej lepszej napotkanej osobie jak również należy być ostrożnym przy doborze swojej drugiej połówki :)

      Usuń
  7. Bardzo bym chciała spędzać go bardziej wyjatkowo, niestety nie znalazłam jeszcze drugiej polowki,dlatego jest to dzien jak codzien. Dzisiaj np. randka z historia. Co do filmikuu , uwielbiam ich są przesłoddcy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam drugiej połówki ;d Jeszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo tego .Ja nie obchodze gdyz nie mam drugiej półówki.Niestety jeszcze.;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam każdy dzień traktuje jak walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam walentynki cały rok, więc nie obchodze ich jakoś specjalnie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie przepadam za Walentynkami :D
    Ale Cytaty ŚWIETNE <33
    Zapraszamy Częściej do Nas <33
    Patka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już wysłałam walentynkę i idealnie, bo dziś doszła. Podobają mi się te zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie dostałam żadnych walentynek, ale tylko prezent od kumpeli :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się akurat czerwone serduszka w witrynach podobają:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh.. Ja nie przepadam za 14. 02. ;p zapraszam! ;* ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ` Cytaty,. <3 ja uważam że jest to święto komercyjne.. i ludzie wtedy tak sie jarają tymi walentynkami.. ale powinniśmy okazywać miłość swojej drugiej połówce każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie nie obchodzę Walentynek, ale jestem romantyczką i mogę bez końca czytać i oglądać rożne love story ;) zdjęcia słodkie ! świetny blog,zapraszam też do mnie: livecreatehavefun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze u Ciebie znajduję garść fajnych cytatów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :)
    ja ich obserwuję od jakiegoś czasu na yt :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam filmiki Becca i Connor.. ja się dołuję tak idealną parką .. :/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥