czwartek, 9 lutego 2012

Wystarczy...

iWitajcie.!
Takie tam moje, małe przemyślenia ...
Wystarczy jedno słowo by kogoś rozweselić, wystarczy spojrzenie by nie móc o kimś zapomnieć, wystarczy trochę więcej tolerancji by uczynić ten świat lepszym, wystarczy jeden uścisk dłoni by poczuć w sobie niewyobrażalną siłę, wystarczy chociażby jeden miły gest by odnaleźć moc przyjaźni, wystarczy niewielka dawka serdeczności by żyło się lepiej, wystarczy się zakochać by być bezgranicznie szczęśliwym, wystarczy mieć przyjaciół by mieć wszystko, wystarczy być zdrowym by docenić życie, wystarczy determinacja by osiągnąć zamierzony cel, wystarczy upór by spełniać marzenia, wystarczy jedno kłamstwo by zniszczyć wszystko co dotąd mieliśmy, wystarczy mieć kogoś kto nas kocha by nadać naszemu życiu sens, wystarczy mieć rodzinę by mieć dozgonne wsparcie, wystarczy mieć wiarę by przenosić góry, wystarczy mieć nadzieję by nasze jutro stało się lepsze, wystarczy odrobina akceptacji by poczuć się człowiekiem, wystarczy być sobą by czuć się dobrze. Tak nie wiele trzeba by być szczęśliwym.. Opisane powyżej cechy i zachowania powinny być dla każdego z nas oczywiste. Tak więc dlaczego takie nie są.? Dlaczego tak często nie jesteśmy sobą i udajemy kogoś innego.? Dlaczego nie zaważamy na czyjeś uczucia, kłamiemy tłumacząc, że robimy to dla 'czyjegoś dobra''.? Dlaczego tak rzadko doceniamy tak cenne nasze zdrowie, zatruwając je dużymi ilościami używek.?  Dlaczego nie szanujemy i nie w pełni dostrzegamy obecność (w każdej nawet najtrudniejszej sytuacji) naszej rodziny, bliskich i przyjaciół.?  
No właśnie, dlaczego.? 
Jutro odpowiem na wszystkie Wasze pytania :)
Serdecznie pozdrawiam, miłego oglądania, papa :*
Tematem dzisiejszych inspiracji są przyjaciółki :

























Idealna do refleksji :


30 komentarzy:

  1. są to pytania,na które trudno odnaleźć odpowiedzi..
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami ciężko jest odpowiedzieć na te pytania.
    Zdjęcia świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam , że jednym miłym słowem faktycznie można poprawić humor, ale nie na cały dzień. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że po prostu się przyzwyczailiśmy i doceniamy coś, dopiero jak to stracimy. Ja jednak staram się codziennie bliskim mówić miłe słowa oraz 'kocham Cię'. Ten uśmiech i przytulas po tym, są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te zdjęcia :)
    Przyjaźń to coś cudownego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko było by odpowiedzieć na te pytania . Dziękuję za komentarz , dołączyłam do obserwatorów :) Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje naprawdę są świetne i pasują adekwatnie do notki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle pytań.. a tak mało odpowiedzi. mhm. ale czasem lepiej skłamać niż powiedzieć komuś prawdę. chociaż wiem że to nje fair.. fajna playlista. :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oszukujmy się: Każdy patrzy na siebie. Najpierw patrzymy na siebie, jakby tu sobie najmniej zaszkodzić, gdy mamy zły humor to wyładowujemy to na pierwszej osobie - to nie zawsze od nas zależy. Nie zawsze mamy na to wpływ, ponieważ każdy ma prawo do własnych problemów jak i do własnej radości. Gdy mamy dobry humor, uśmiechajmy się do ludzi, bo akurat ten człowiek może być właśnie w tym dołku emocjonalnym. Zatem morał z tego taki, żyjmy patrząc na siebie jak i na innych, ale nie krytykujmy świata bo coś jest nie po naszej myśli...

    OdpowiedzUsuń
  10. bo chyba tak jest łatwiej, nie wiem. Sama zgubiłam gdzieś ten "sens"

    i świetne foty ! :) bardzo przyjacielskie :) a ostatnio mam super relacje z moja przyjaciółką więc wywołują mi uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak naprawdw wystarczy niewiele zeby swiat stal sie piekniejszy dla wsyztskich :D ale jedna osoba nic nie zdziala - niestety ;) a moglo byc tak pieknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje sa swietne ;)
    Zapr do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładnie to wszystko ujęłaś :)
    świetne inspiracje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog !
    Obserwujemy ? ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna notka, mam podobne odczucia co ty. A gdzie się podziały kochana "złote myśli" na dziś?:P To moja ulubiona część twoich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nikt za bardzo za nimi nie przepada -,-

      Usuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥