czwartek, 26 kwietnia 2012

H&M`owe łupy.

Siemka.! 
Nie wiem ja u Was ale u mnie pogoda jest przepiękna: słoneczko i bezchmurne niebo to jest to! :)Jeszcze tylko jutro i znowu wolnee ;D W niedzielę urodziny :) Z dziewczynami spotkam się w tym celu w czwartek. Już nie mogę się doczekać <3  Moje drogie do wakacji bez weekendów pozostało jeszcze tylko 46 dni :) Teraz chciałabym Wam zaprezentować moje trzy H&M`owe łupy. A dokładniej rzecz ujmując trzy bluzki, które zakupiłam w ostatnim czasie ^^ 
Miłego oglądania :

1. Niebieska koszula w kratę :



Czasem ludzie patrzą na mnie jak na idiotę a ja jestem po prostu szczęśliwy.




A wiesz kocie… gdybyś stracił w życiu tyle co ja, to nawet u myszy szukałbyś wsparcia.




Nie dając się sprowokować.. pokazujesz przeciwnikowi jak wiele mu do Ciebie brakuje.




Nawet gdy jesteś piątym kołem u wozu to kiedyś przyjdzie moment, kiedy będziesz tym najważniejszym.




Nigdy nie mów kumplowi co sądzisz o jego byłej nie mając pewności, że do siebie nie wrócą.




Nie wiem jak opisać te uczucie, gdy pisząc z Tobą uśmiecham się do monitora.




Dziwne gdy dowje ludzi, którzy wiedzieli o sobie prawie wszystko, nagle przestają się znać.



2. Sweter oversize w paski.



Zanim przmówisz – posłuchaj, zanim zareagujesz – pomyśl, zanim wydasz – zarób, zanim się poddasz – spróbuj.




Najbardziej może zawieść ta osoba wobec, której miałeś największe oczekiwania.




Wariat – prawdopodobnie jedyny człowiek, który zawsze mówi prawdę a i tak go nikt nie słucha.




Nawet tym, którzy zawsze dają sobie radę, czasami jest potrzebna czyjaś pomoc.




Im dłużej nic nie odpisuje, tym bardziej nasuwają ci się myśli, że napisałaś coś głupiego.




Tak naprawdę są cztery czasy: przeszły, teraźniejszy, przyszły i zmarnowany.



3. Drapowana bluzka w ptaszki w kolorze ecru.



Pocieszyciel – najczęściej jest to osoba, która sama ma od groma problemów.




Przypominasz mi mojego przyszłego chłopaka. <3




Matematyko, choć nie jest mi dane cię kochać, muszę cię zaliczyć.




Nic tak nie dodaje siły mężczyźnie jak dotyk ramion kobiety.




Zbyt wiele szczęścia jednocześnie.? Mądry się zastanowi, głupi udławi.



Prawdziwa kobieta potrafi bez dekoltu i krótkiej mini zawrócić mężczyźnie w głowie.


Spodnie - Bigstar
Pasek - Atmosphere

Zapraszam na rozdanie do : buka123



Rozdanie u Plotkary



Lepszego hymnu nie 
mogliśmy sobie wymarzyć <3


Pozdrawiam serdecznie
A.



100 komentarzy:

  1. wszystkie te łupy twoje mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te bluzeczki,sama bym chciała posiadać jedną z takich łupów.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sweter w paski jest śliczny. uhuh. odlicz jeszcze majówkę. *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. aj,uwielbiam koszule. i jeszcze w kratkę <3 cudo. podobają mi się ogólnie te wszystkie rzeczy i nie mogę wybrać która najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula boska ;)
    obserwuję i liczę na to samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta bluzka z ptaszkami, właśnie poluję na ten motyw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie umiem sobie coś fajnego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bluzki i cytaty. Jednak nie wystarczyło mi cierpliwości przeczytać wszystkie :D
    Zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne rzeczy, moja koleżanka ma tą ostatnią bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jeszcze nie zdajesz sobie sprawy z tego jakim jestem Twoim fanem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobała mi się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pogoda również super. Ubrania bardzo fajne, pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny ten sweterek :)
    Oj tak 46 dni .. to jest to ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te opisy pomiędzy zdjęciami ♥
    Ostatnia bluzeczka jest mega! ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula. xd
    Jest bardzoo ciepło.
    a hymn fajny. xd
    zapraszam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie ;) + http://vernaqa.blogspot.com/ wpadnij ;>, a jak już wpadniesz to zostaw jakiś komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka jest niesamowita..:)
    + jestem pod wrażeniem wyczucia stylu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula w kratę jest świetna, a bardzo bym też chciała mieć już taką długość włosów jak Ty masz. : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupy.;) bluzka w paski mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta koszula w niebieską kratkę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszula na pierwszych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koszula w krate bardoz ladna, uwielbiam je:) zapraszam na nowy wpis:) Obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają wszystkie te bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna koszula! W ogóle niezłe zakupy!
    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś przeze mnie otagowana ! Wpdnij do mnie na bloga i dołącz do zabawy ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bluzeczka z ptakami boska bardzo ale to bardzo mi sie podoba
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kratka i paski najbardziej przykuły moje spojrzenie!;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna koszula, sweter też mi się podoba chodź wolałabym miętowy/ beżowy :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zakochana w ostatniej bluzce! ale koszula równie cudowna <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsza bluzka jest świetna, druga z resztą też.
    www.coonsly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula piękna!! Ile za nią zapłaciłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowicie wyglądasz w tej koszuli. Od dawna o takiej marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog. dodasz się do obserwatorów na moim :

    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. w mojej szafie jest mnóstwo koszul w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zarąbiste ciuszki !!! Najlepsza ta bluzeczka w ptaki <3

    http://tojestblognietypowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochalam sie w tej koszuli <3 ps. podoba mi sie tu strasznie u Ciebie dlatego dodaje Cie do znajomych:) Mam nadzieje,ze do mnie wpadniesz i zostaniesz rowniez moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne foty ... Zostane obserwatorem ... odwzajemnisz ?

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne bluzki ^^
    i ten hymn jakiś taki niezbyt fajny, lepszy mogli wybrać no ale cóż ...

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknee!

    ________
    Obserwuję
    Zapraszam
    do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne stroje i masz piękny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. za ile kupiłaś te koszulki? są naprawdę boskie ♥

    Zapraszam do mnie. ☻

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. koszula w kratę o bluzka z motywem ptaków!<3

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne stroje i fajny blog
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta druga bluzka jest śliczna!
    Zapraszam do mnie!
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne łupy !
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne bluzki! <3 podobają mi się :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Było by mi miło, gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie ubranka. I mówi to facet, żeby nie było. ;D
    Ty również piszesz mega fajnie i bardzo ciekawie. Bardzo ciekawie ; )
    Hymn Euro mi się b. podoba, choć na początku byłem sceptycznie nastawiony.
    Obserwujemy ? ; )**
    Zapraszam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej mi się podoba ta w paski jest cudna i zapraszam na mój blog:3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Mimo że nie przepadam za ubraniami z H&Mu, to akurat te trzy rzeczy, które wybrałaś mi się podobają :)
    A hymn? Nie lubię takiego rodzaju muzyki i piosenka mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tak samo :)
    śliczna bluzka w ptaszki <3

    OdpowiedzUsuń
  51. koszula bardzo ładna, sweterek w sumie tez ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. najbardziej podoba mi sie kuszula, a w polaczeniu z jeansami - wyglada jak prosto z Texasu :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne rzeczy, masz bardzo dobry gust, przynajmniej według mnie. ;D Mnie wszystko się bardzo podoba. ♥ Za to tej piosenki jako hymn... hmm... nie przemawia to do mnie.

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. koszulka w ptaszki jest cudowna :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne bluzeczki ale ta w kratę jet numer 1 :D rewelacyjna :)
    bardzo mi sie podobaja cytaty... mądre słowa..

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się tutaj, dodaję do obserwowanych ! :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo podoba mi się Twoja koszula. Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  59. może zacznę od złotych myśli... jestem pod wrażeniem, bardzo docierają...;).
    A łupy genialne;).
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili lovagex3.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne ciuchy
    blog też super dodaję się do obserwatorów
    i wszystkich innych zapraszam na mój blog:
    http://smile-pleas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Koszula w kratkę jest naprawdę ładna. Ostatnio widziałam śliczny T-shirt w H&M, ale miał nadrukowane różowe róże, które mnie odrzuciły xD

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładna jest ta koszula w kratkę... a co do hymnu to wesoły jest :)!
    +obserwuję bloga.



    smilinggirl25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. jestem zachwycona swetrem w paski i tym słodkim t-shirtem w ptaszki :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥