środa, 4 kwietnia 2012

Kilka słów o mnie.

Yo.!
Tak jak obiecałam, dodaję post o sobie. Miłego czytania (:
Na dniach postaram się dodać outfit ^^

Mam na imię Anita. 29 kwietnia kończę 14 lat. Moim znakiem zodiaku jest byk. Moja miejscowość znajduje się w województwie łódzkim. Mam dwójkę starszego rodzeństwa – siostrę i brata.  Jestem leworęczna. Kocham Paryż  - w przyszłości chciałabym się tam wybrać.  W każdej wolnej chwili fotografuję.  Jestem  humanistką nie nawidzę matmy i innych przedmiotów ścisłych.  Zawsze mam obok tych, którzy są dla mnie najważniejsi. Często się śmieję, zawsze  staram się widzieć tylko te dobre strony, nie tracąc przy tym głowy. Przeważnie jestem odważna i uparta. Trudno jest zdobyć moje zaufanie. Nie łatwo się zakochuję. U ludzi cenię sobie poczucie humoru i dystans do siebie. Lubię przebywać ze zwierzętami – sama posiadam trójkę czworonogów w tym dwa psy i jednego, rudego kotka. Mam bzika na punkcie swoich włosów – wiecznie coś mi w nich nie pasuje. Jestem blondynką, z własnymi wiecznie przekornymi poglądami na dany temat. Nie mam pojęcia skąd się wzięło ani skąd się bierze moje przekorstwo. Hmm.. być może po prostu i zwyczjanie chcę zaznaczyć swoją odrębność. Nie wiem. Bez bicia muszę się przyznać do nałogowego korzystania z internetu, z dwojga złego zdaję sobie sprawę z mojego uzależnienia a to już pół sukcesu. Co do marzeń.. nie mam jakiś szczególnych i wybujałych fantazji. Staram się oczywiście robić wszystko co w mojej mocy, aby się spełniły. Uważam, że jestem tajemnicza a za razem dystansowana. Nie rzucam słów na wiatr, staram się dotrzymywać danego słowa. Chętnie udzielam pomocy, tym, którzy jej potrzebują. Nie znoszę chamstwa, kłamstwa, wywyższania się oraz znęcania się nad słabszymi Chciałabym mieć kontrolę nad tym co się dzieje w moim życiu. Nienawidzę niemocy i bezsilności.Nie uczę się na błędach.Mam skłonności do szybkiego przeziębiania się. Wydaje mi się, że zostałam wychowana na dobrego, kulturalnego człowieka.

 Mam nadzieję,za Was nie zanudziłam i dzielnie dotrwaliście do końca :)
Pozdrawiam serdecznie :*


Ludzie, którzy chcą pozostać w Twoim życiu, zawsze znajdą na to sposób. <3

 kamerkowe :)


Nigdy nie jest za późno, by szukać świata ze snów.



O zmianach łatwiej się mówi, niż się ich dokonuje.




Nutka <3




62 komentarze:

  1. też lubię paryż ;d
    dzia za komentarz ;p i zapraszam do częstego wchodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło się dowiedzieć czegoś nowego o tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nałogowo korzystam z neta :)
    Śliczna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O , dużo się o Tobie dowiedziałam , fajnie :):)
    Bardzo ładna jesteś :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia i lubię tą nutkę :)
    Takie posty są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna piosenka :)
    Fotki z kamerki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja także kocham francje! &,&

    dziękuje za komentarz , zapraszam jak najczęściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś, ale myślałam, że jesteś o wiele starsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamerkowee! *.*
    Nie wyglądasz na 14 lat! : ) Wyglądasz na więcej. :)
    I też chciałabym pojechać do Paryża! :D
    Zapraszam do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. HEHE NA PIERWSZYM MIEJSCU ZA TOBĄ WIDZĘ PLAKAT E.F.! TEŻ TAKI MAM;D
    ŚLICZNA JESTEŚ:)
    JA TEŻ JESTEM LEWORĘCZNA I TEŻ KOCHAM PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE. ZBIEG OKOLICZNOŚCI??

    ZAPRASZAM DO MNIE;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna jesteś ;) uwielbiam ta piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post- jak na razie pierwszy, jaki przeczytałam.
    Co do Paryża- chodzę do klasy francuskojęzycznej i mam w sumie 7h francuskiego w tygodniu- w tym geografia i historia... Ale wciąż uważam, że francuski jest cudowny i też- tak jak ty bardzo chciałabym pojechać do Paryża, ale jeszcze bardziej do klasztoru Saint- Michelle (chyba tak to się pisze)

    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne cytaty:)
    Mam mega prośbę.
    Wejdziesz i zagłosujesz w komentarzu i sondzie na nr 2 Proszę bardzo mi zależy
    http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/04/gosowanie.html?showComment=1333566262339#c466173926665731136

    OdpowiedzUsuń
  14. "Nigdy nie jest za późno, by szukać świata ze snów" - dziewczyno masz dopiero 14 lat i cały świat stoi przed Tobą otworem ! :)

    zapraszam czasem do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjecie kamerkowe nie wygladasz na 14 lat!:)
    Dzia za odwiedziny zapraszam ponownie
    http://mysweet-crazylife.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem leworęczna ;D
    Bardzo ładna jesteś ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo rzeczy się teraz o tobie dowiedzieliśmy. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo ladna :)
    Zapraszam do siebię TRWA loteria <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawych rzeczy się dowiedziałam :) hmm ja zdecydowanie jestem ścisłowcem ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. też lubię Paryż , ale jestem ścisłowcem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro chcesz tam pojechać, to prędzej czy później odwiedzisz to miejsce. Pięknie tam. Ucz się już języka! :D
    To podobnie masz z tymi przeziębieniami jak moja siostra, kobiety jedźcie te owoce! One naprawdę pomagają! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądasz ; * To pierwsze zdjęcie wyszło troszkę dziwnie, natomiast to drugie jest przepiękne ;)
    Zapraszam Cię na mój pierwszy konkurs na moim blogu o Mikim. Wystarczy, że pod najnowszym postem wkleisz link do zdjęcia Mikiego, które najbardziej Ci się spodobało. Zajrzyj koniecznie . !

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ... szczerze wyglądasz na jakieś 16 lat :D
    tez lubie paski i dlatego kupiłam tą bluzke ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wyglądasz na 14 lat :) fajnie się czegoś o tobie dowiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tak czytałam twój opis, to doszłam do wniosku, że mamy wiele wspólnego. Tylko, że ja urodziłam się 11 maja 1999r. (ale i tak jestem byk ;p), nie mam blond włosów i mam 1 brata... Ale resztę mam podobnie ;)

    Obserwujemy?
    http://toosweetcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy post :) śliczne zdjęcia :)
    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe również jestem humanistką i nie cierpie matematyki ; (
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. O_o. Dużo się o Tobie dowiedziałam. ;D
    A wyglądasz na 17. Na serio! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo się cieszę ze tyle się o tobie dowiedziałam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś ;)
    hihi, ja też niestety zbyt często korzystam z
    internetu i nic nie mogę z tym zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  31. dziekuje Ci bardzo za tak mily komentarz:**
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też nienawidzę ścisłych :P
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba. Jeśli zaobserwujesz, napisz w komentarzu u mnie, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog ; ) Obserwuje i licze na to samo .. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wyglądasz na 14 heh :)
    ładne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. baaardzo tu ładnie :)
    zapraszam do mnie : http://mygalaxytrip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Także jestem humanistką ;) Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeśli starasz się widzieć tylko te dobre strony to podziwiam.
    ja czasem mam swoje humory.

    "Chętnie udzielam pomocy, tym, którzy jej potrzebują. Nie znoszę chamstwa, kłamstwa, wywyższania się oraz znęcania się nad słabszymi Chciałabym mieć kontrolę nad tym co się dzieje w moim życiu. Nienawidzę niemocy i bezsillności.Nie uczę się na błędach.Mam skłonności do szybkiego przeziębiania się. Wydaje mi się, że zostałam wychowana na dobrego, kulturalnego człowieka."

    zdecydowany opis także mnie.

    jeszcze takie pytanie, jaki masz znak zodiaku ?

    OdpowiedzUsuń
  38. byłam przekonana, że masz z 16 lat! jak nie więcej haha :D i na swoje włosy nie masz co narzekać, bo są świetne - sama właśnie staram się zejść do takiego koloru, jaki masz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku! Naprawdę masz 14 lat ?
    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. też lubię Paryż ! :)
    chociaż w moich wyobrażeniach wydawał się piękniejszy niż w rzeczywistosci

    OdpowiedzUsuń
  41. też cierpię na ten sam nałóg internetowy.. ale to chya 90% polskiej młodzieży :/

    OdpowiedzUsuń
  42. Też lubię Paryż! ;)
    Zapraszam do mnie, na rozdanie.
    oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  43. ` o jesteś w moim wieku, nje dałabym Ci 14 latek. śliczna jesteś. :*

    OdpowiedzUsuń
  44. ładna jesteś :) też nie nawidziłam matmy w sumie to wciąż jej nie nawidze !

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥