niedziela, 29 kwietnia 2012

Urodziny & 100 wpis.

Siemka.! 
Nareszcie nadszedł ten 'wielki ' dzień, w którym kończę 15 lat. Szybko zleciało jeszcze tylko trzy lata i będę pełnoletnia :) Tak, tak czas leci jak szalony. Chciałabym podziękować za życzenia i prezenty ^^  Chciałabym również podziękować Wam za wszystkie obserwacje, miłe komentarze i liczne wyświetlenia jesteście najlepsi
Z okazji tego, iż jest to 100 wpis i jest Was już ponad 300 pomyślałam, że może założę fan page na facebooku.
Co Wy na to.?  (a n k i e t a)


Zagłosujcie, proszę. Z góry dziękuję ;*

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=277092405718578&set=a.277079509053201.62633.124790797615407&type=3&theater


Szkoła – tylko tutaj musisz być wysportowanym humanistą, który świetnie radzi sobie z przedmiotami ścisłymi.


 Nikt nie jest doskonały dopóki się nie zakochasz.



Nie bój się swoich uczuć, bo to jedyne co tak naprawdę masz.



Dziwne uczucie, gdy ktoś odpowiada na Twoje pytane zadane w myślach.



Gdy widzę ładną dziewczynę i ładnego chłopaka zazdroszczę mu…
 jego osobowości.



Im mniej posiadasz tym bardziej to chronisz.



Czas stracony z przyjemnością nie jest czasem straconym.


To smutne, że głupcy są tak pewni siebie, a ludzie mądrzy tak pełni wątpliwości.



Nigdy się nie poddawaj bo nie wiesz kiedy przpadkiem może ci się poszczęścić.


Ja nie mylę tekstów, ja tworzę własne covery.


Prawdziwie kochasz wtedy kiedy, nie wiesz dlaczego.



Gdy opadną emocje pozostaje żal, że nie można cofnąć wcześniej wykrzycznych słów.




Uwielbiam ten moment, gdy przypomina mi się radosna chwila z przeszłości, która sama wyciska uśmiech.




Znasz to poczucie winy, gdy nie potrafisz odwzajemnić miłości dobrego człowieka.?



A ty, o czym byś śnił, gdybyś miał pewność, że to się spełni.?


Biorę udział w rozdaniu u Magdy




Love it  



68 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego ! Sto lat ; *
    Życzę wszystkiego dobrego itd. ; )
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Cb wiosennie. :D
    No to Wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wyliczylas, ze 100 wpis akurat na urodziny :D

    Wszystkiego, co najlepsze! Wielu udanych zdjec!
    Mnostwa komenatrzy, obserwatorow i jeszcze wiecej odsłon :D trzymam kciuki :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez tak mowilam i cieszylam sie 15 a teraz mam juz 20...najlepszego:-* zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotografie i życzę ci jeszcze wiele setek postów na twoim blogu:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu !

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i dobrych ocen. : D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego! :)
    100 postów to już bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszego ♥
    ps.zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. To wszystkiego najlepszego!:)
    otagowalam Cie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego!:)
    Fajny blog zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, nie zdążyłam złożyć Ci życzeń, spóźnione ale szczere Wszystkiego Najlepszego!:)

    Gratulacje odniesienia takiego sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. po 15 to już z górki, najlepszego :*

    prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja 15 będzie dopiero w sierpniu :P
    Spełnienia marzeń! :*


    Może być odnośnik do rozdania w notce (zapomniałam o tym pisać), ale za to jest tylko 1 los.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedziałam. ;d
    Ja mam urodzinki jutro xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień później, ale Wszystkiego Najlepszego .! ;)
    ładne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro urodzinowo to życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się bardzo podpisy do zdjęć... super.
    pozdrawiam i zapraszam na nową notkę na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię tą piosenkę. 15 latek. to poważny wiek. hehe. najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  20. łohoh. 15 latek to poważna spr. najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego! ;)
    wgl. masz prześliczne włosy ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. no to gratulacje ;d

    jestem nowa i potrzebuję stałych czytelników i obserwatorów do motywacji pisania .

    jeżeli jesteś zainteresowana , zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulację. :D
    śliczne zdjęcia n oi oczywiście Najlepszegoo ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję. :D
    No i oczywiscie Najlepszego. ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej.
    Nie wiem czy pamiętasz ale zadałaś mi pytanie :
    http://karolina-mularczyk.blogspot.com/2012/04/tag.html?showComment=1335889322930#c2828013964664111547
    miałam zrobić filmik ale jakoś nie wyszło..
    Właśnie odpowiedziałam na pytanie.
    Zapraszam ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego co najlepsze!!!
    Ale jesteś jeszcze młodziuuutka;))

    OdpowiedzUsuń
  27. zostałaś otagowana u mnie
    zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cała ta notka mi się podoba ;)
    życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. spóźnione najlepszego! :)
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super blog, pozdrawiam i zapraszam na http://lorajna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. spóźnione,ale co tam :) Wszystkiego najlepszego!
    Zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego! Ładne opisy :). I ładną masz koszule + włosy mm <3. Pozdrawiam xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe fotki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥