niedziela, 22 kwietnia 2012

Wiosna jest wśród nas.


Hello.!
Pogoda stopniowo się poprawia, tak więc dzisiaj  postanowiłam wybrać się w plener. Efekty naszego dzisiejszego spaceru będziecie mogli zobaczyć w tym poście, gdyż porobiłam kilka fotek. Od wtorku wooolne :) Niestety nie zupełnie, bo musimy zrobić filmik na info. Zapewne będzie dużo śmiechu (jak zwykle) czuję, że będzie na prawdę fajnie ! <3 Tak apropo Wy też musicie iść 2 maja do szkoły.? ;O 
Potrzebuję osoby, która bardzo dobrze zna angielski, pooomocy ! Piszcie w komentarzach,
Już niedługo outfit :)



Nie oczekujcie ode mnie optymistycznego podejścia do życia, ponieważ sytuacje, które ostatnio miały miejsce bardzo zmieniły moje podejście do wszystkiego. Kolejny raz w moim życiu nastąpiły dość radykalne zmiany, których bardzo się bałam i wciąż się boję.




Wszelkie niezadowolenie z tego, czego nam brak, płynie z braku wdzięczności za to, co posiadamy.




Jeżeli naprawdę kocham jakąś osobę, kocham wszystkich, kocham świat, kocham życie. Jeżeli mogę powiedzieć do kogoś: "Kocham cię", muszę temu komuś powiedzieć: "Kocham w tobie wszystkich, przez ciebie kocham świat, kocham też samego siebie".




Faceci są cholernie beznadziejni. Ale skoro już są, to trzeba ich zaakceptować.




I był jej indywidualnym szczęściem, choć dalekim od jej ideałów, ale najważniejsze, że prawdziwym.



Jedynie dwie rzeczy czynią nas szczęśliwymi: wiara i miłość.


 

 Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń zachodzących z powodu silnej więzi.



Być czy mieć, mieć czy być. Trzymać w garści, nie puszczać, trzymać minuty jak zdjęcia w ramce. Zasznurować na dwie pętelki jak w trampkach.



Myślę, że mogłabym mieć 5 żyć. Chodziłabym do 5 różnych szkół, mieszkałabym5 różnych miejscach, i 5 razy zakochałabym się w tej samej osobie.



Poprawiasz mi humor lepiej niż milion kostek czekolady, lody z filmem i koc z herbatą. Kocham Cię bardziej niż dobrą książkę nocą i czekoladowy budyń. Pragnę Cię bardziej niż wspiąć się na Mont Everest, przepłynąć la Manche i zobaczyć Paryż. Bo każda z tych rzeczy, jeśli nie ma Cię przy mnie - nawet myślami - wydaje się bezbarwna.



W życiu na przekór wszystkiemu trzeba robić głupstwa i mieć kaprysy.




Tylko ten, kto kocha, widzi, co jest prawdziwe w człowieku.




[...] chociaż droga każdego człowieka jest inna, zawsze istnieje pewien punkt, w którym wszystkie się zbiegają.




Koncentruj się bardziej na własnym charakterze niż na własnej reputacji, ponieważ charakter stanowi o tym, kim naprawdę jesteś, a reputacja to jedynie to kim jesteś w oczach innych ludzi...



Ludzie popełniają dwa błędy. Pierwszy kiedy myślą, że są wyjątkiem, a drugi, kiedy sądzą ,
że ich nie ma.



Czasem kogoś potrzebujesz, czasem nawet wiesz kogo konkretnie, czasem przypominasz sobie że nie masz prawa potrzebować tej osoby.





62 komentarze:

  1. cudowne fotografie:)
    piękne sentencje:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :)

    www.lastmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego ja jeszcze nie widziałam kwitnacych drzew? piekne zdjecia ;)
    czy dostałas maila?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` mhm. formalnie muszę iść do szkoły 2 maja, ale jeżeli przyniosłam kartkę że w tym dn będę miała opiekę... to nje musze. ładne zdj. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. co do pierwszego tekstu tez sie bardzo boje mnie tez czekaja wielkie zmiany , ale zycze powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia super, szczególnie te "ptaszkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się przyjemnie patrzy na te zdjęcia :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia,również posiadam to piękne białe drzewko,ale u mnie jeszcze nie pojawiły się białe kwiatuszki.Życzę Ci wszystkiego dobrego,oraz dużo szczęścia w życiu osobistym i prywatnym.Pozdrawiam-Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ta piosenke :) sliczne, wiosenne zdjecia ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, 2 maja mamy wolny :D
    świetne zdjęcia :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja troszke znam angielski ale sie orientuje i potrafie dogadac;D
    Dziekuje ci za taki mily komentarz:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, dzisiaj też obcykałam pobliskie drzewko - jest jakieś 300m od mojego domu, mijałam je codziennie, a dopiero dziś zauważyłam, jakie jest piękne, kiedy całe obrosło kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te zdjęcia są cudowne ♥
    obserwuję i zapraszam do siebie ; )
    http://merr-merr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna zdjęcia, a wiosna to chyba najładniejsza pora roku :)

    zapraszam
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia! *.*
    Ja mam wolne od 30.04 - 4.05 i potem jeszcze 8.05 i 10.05 :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki:* świetne zdjęcia! uwielbiam ten czas kiedy wszystko budzi się do życia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjecia i opisy. ;d
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! :D
    a o co chodzi z tym angielskim? :D może pomogę. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam kręcić film, ale na matematykę ;)
    Śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne zdjęcia i opisy pomiędzy nimi ♥

    Dziękuję za komentarz,
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful photos! Spring fever! ヅ


    By the way, please stop by our blog soon and we'd love it more if we can follow each other. ت

    http://fashionmoto.blogspot.com

    Also, please click on the REWARDS button on the left side of our blog for you to earn points and avail the gift certificates from the merchant of your choice.

    Thanks! ヅ

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnie zdanie jest piękne :) świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Śliczne są te fotki kwiatów ;*

    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ta piosenke :D
    zdjęcia i opisy świetne! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super foty i podpisy :D
    Obserwujemy? :)

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia kurcze ! ♥♥
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. yeee pełen chillout. :D
    genialne zdjecia ; ))

    OdpowiedzUsuń
  28. ale śliczne oznaki wiosny, a piosenkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne wiosenne zdjecia:) dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia ! ;)
    My mieliśmy w tym tygodniu 3 dni wolne - wtorek , środa i czwartek . przez te egzaminy 3 -klas.
    A w przyszłym tygodniu mamy caaały tydzień wolny ;D

    Dodaje do obserwowanych ;3
    zapraszam ;
    http://alone-agian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia ..

    http://emos-bialystok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję!;* "Być czy mieć, mieć czy być. Trzymać w garści, nie puszczać, trzymać minuty jak zdjęcia w ramce. Zasznurować na dwie pętelki jak w trampkach." Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, szkoda, że za oknem mam tylko deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  34. No coś Ty!;p na pewno mi do niej daleko ;p
    Ja w piątek mam już zakończenie więc nie muszę iść 2go ;p chciałabym dobrze znać angielski ale niestety :< xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooj, rewelacyjne zdjęcia! :) Też chce widzieć taką wiosnę za oknem i pięknie kwitnące drzewa! <3

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne foto! :* zapraszam http://moja--moda.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥