piątek, 20 kwietnia 2012

Wyniki rozdania.


Hey.
Na samym początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za udział w rozdaniu. Szczerze mówiąc obawiałam się czy je w ogóle ogłosić, gdyż nie wiedziałam czy ktoś się zgłosi. Na szczęście jak zwykle mnie nie zawiodłyście z czego się bardzo cieszę :) Mam nadzieję, że zechcecie nadal odwiedzać mojego bloga. Obiecuję, że się poprawię i będę częściej dodawać posty ze stylizacjami i nie tylko. Na blogu pojawi się również ankieta, już teraz zapraszam Was do odpowiadania na jej pytanie, które będzie dotyczyło postów na blogu. Ale to potem.. Przejdźmy do wyników rozdania. Dlatego, że rozdanie miało 
 46 uczestników. Postanowiłam, że pojawią się dodatkowo 'nagrody pocieszenia'. Będą to ufundowane przeze mnie niespodzianki, powiem tylko, iż są to również kosmetyki (nie jest ich dużo) Jeśli zwyciężczynie zechcą mogą ich zdjęcie opublikować na swoich blogach, lecz nie jest to konieczne. 


Tak więc główną nagrodę wygrywa : 27. buka123




Pierwszą nagrodę pocieszenia wygrywa:  6. Patt









Drugą nagrodę pocieszenia wygrywa:  42. - Karo



























22 komentarze:

  1. O rety to chyba ja oO
    To miło z Twojej strony, że zrobiłaś nagrody pocieszenia :):)
    mój mail to patrycjarod18@interia.pl
    bo nie wiem jak sie mamy skontaktować, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o i chyba ja zostałam rozlosowana :) hehe :D jak miło, dzięki bardzo. :P czekam na email potwierdzający( karo128@interia.eu) :)

    pozdrawiam, xx

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju :) cieszę się przeogromnie :))
    mój email: mysia93@gmail.com
    gratuluje innym zwyciężczyniom :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O mały włos i bym wygrała ^^ Gratulacje dziewczynki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że skomentowałaś ten post, bo myślałam o Twoim bloga, a zapomniałam jaki nick miałaś;D

      Usuń
  6. U mnie też trwa konkurs http://fashhiion.blogspot.com/ zapraszam :)
    A propo fajny blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥