piątek, 11 maja 2012

Blue.

Witajcie.! :) 
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami a co za tym idzie mamy coraz więcej nauki. Na poniedziałek: matma, geografia. Ogółem każdego dnia jakiś sprawdzian. Chciałabym się Wam czymś pochwalic, ale jak będzie już po sprawie zakończonej z pozytywnym skutkiem dla mnie to powiem co i jak. Tylko trochę się boję ^^  Niedługo będzie jakiś konkurs :)
Teraz dodam outfit :

Ona i On. Obydwoje deklarowali że przyjaźń damsko-męska istnieje.. [...] W końcu wylądowali razem w łóżku. Zdegustowani swoim życiem, pracą, partnerami. Doskonale było poczuć dobrze znaną osobę w niespotykanej nigdy roli.





Znasz to uczucie ? Kiedy jesteś w stanie rzucić dla kogoś naprawdę wszystko, a i tak nikt tego nie doceni ?



  

Dobrze jak ludzie w związku się czasami kłócą. Lepsze to niż obojętność, niż machnięcie ręką na problemy i udawanie, że nic się nie dzieję. Gdy się kłócicie to znaczy, że obojgu Wam zależy, że to wszystko jeszcze ma dla Was sens i próbujecie naprawić to co po drodze się pier**i.





Jeszcze to sobie wszystko kiedyś poukładam.




Kiedy myślisz że już po wszystkim, zdaj sobie sprawę że tak właściwie to dopiero ciężki początek.






Żyjemy tak jak śnimy...samotnie 



 Za dużo marzeń, jak na jedno życie. 





Co czujesz? Gdy patrzysz na łzy osoby, którą kochasz najbardziej na świecie i wiesz, że płacze z Twojego powodu?





Nie mów, że nie możesz, kiedy po prostu nie chcesz, bo to naprawdę duża różnica. 




Kiedyś ludzie o nas zapomną, może będą płakać przez tydzień, może miesiąc, może nawet rok, ale w końcu zapomną, więc przestań się nimi przejmować, zacznij myśleć odrobinę bardziej egoistycznie, bo to właśnie ty, jesteś osobą, na której powinno ci najbardziej zależeć, i to ty, będziesz ze sobą do samego końca. 






Nie wiem kiedy stałeś się jedyną osobą wiedzącą o wszystkich moich problemach... 
nawet nie wiem kiedy przestałeś nią być.




Ale tak naprawdę nie lubię siebie. Za dużo złego sobie zrobiłam, by móc teraz patrzeć sobie prosto w oczy, bez ich zamknięcia.



Stwierdzam miłość, bo ON.



Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda




Ból duszy, to nie ból zęba, więc nie mów, że rozumiesz.




Niekiedy ciężko znaleźć jest w życiu osoby , którym będzie na nas zależało . Ale gdy już takie się pojawią , trzeba o nie dbać

Bokserka- H&M
Spódniczka- Atmospehere
Wisiorek - Kelly at Large
Buty- CCC
Pierwszy lakier- Quiz cosmetics
Drugi lakier- Quiz cosmetics
Trzeci lakier- Avon

Jeśli wpis się podoba, polub blog na facebooku:
Klik.

Pozdrawiam serdecznie
A.

74 komentarze:

  1. fajna piosenka <3

    Zapraszam do mnie na konkurs na najlepszy nagłówek .
    Inf. są w troche starszym poście więc musisz zjechać w dół :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.olympic station cycles.God Bless You..
    olympic park cycles

    http://usedcycleshoplondon.blogspot.com/2012/05/trendy-cycle-shops-london-bicycle-shops.html

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia < 3
    chce taką spódnice !

    OdpowiedzUsuń
  4. ` . pięknie wyglądasz . :* no ja też mam tyle spr. omg. ;C

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta spódniczka! Bardzo fajnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódniczka :)
    zapraszam do mnie :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. to cudo! *_*
    ja już obserwuję, mam nadzieję, że ty zrobisz to samo. Pozostaw po sobie jakiś ślad.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja ! ;3
    a co do pytania to ten obrazek w lewym górnym rogu to favikon, aby go ustawić musisz wejść w układ i tam będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna ta kiecka i manicure :)
    bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki sam ten jasno niebieski lakier ;D !
    super spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana ;D
    Szczegóły u mnie na blogu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna spódnica ;d
    dzięki :)
    hmm.. nie jestem dobra w tłumaczeniu ale wpisz w google: 'jak dodac box na blogspota' - w taki sposób to dodałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne zdjęcia!:)
    'zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ślicznie wyglądasz. spódnica mega jest! :D < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie . :D
    boziu! uwielbiam tą piosenkę . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!
    wyglądasz pięknie ; )

    spódnica przyciąga oko i ten lakier z Avonu jest idealny. :)

    Pozdrawiam : ) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No cześć ! Ponieważ bardzo lubię twojego bloga , zapraszam cię na konkurs (converse) na moim blogu . ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w twojej spódniczce ! :)
    dodałam do obserwujących ;)
    http://everything-looks-different.blogspot.com/ zapraszam, CherryLady

    OdpowiedzUsuń
  19. No cześć ! Ponieważ bardzo lubię twojego bloga , zapraszam cię na konkurs (converse) na moim blogu . ZAPRASZAM !i pieknie wygladasz ! tak wiosennie ! kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  20. w układzie : dodaj gadżet : HTML/JavaScript :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Letnio się zrobiło. Miło się ogląda takie rzeczy kiedy taki chłód na dworze. Brrrr.

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiscie ze polubilam funpag`a..! ;) a tak nawiasem sliczna spodniczkaa..! ;D
    _______________________________________
    http://all-things-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. interesująca spódniczka iii piękny medalion ;d
    +zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam twoje cytaty, jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz! ♥


    http://zuki-berlin.blogspot.de/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczną masz spódniczkę, dawno ją kupiłaś?;)♥

    OdpowiedzUsuń
  27. całkiem fajnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do ogladania moich prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygladasz przeslicznie! W spodnicy sie zakochalam!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie polubilam funpag´a..! ;)
    i licze na to samo..;)
    zapraszam na mojego nowo-odswiezonego bloga..! :D
    ______________________________________

    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. otagowałam cię w konkursie. wejdź na mojego bloga żeby poznać szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. modnie i ładnie się ubierasz :)
    dodałam do obserwowanych więc zapraszam do mnie i liczę na rev.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna spódniczka, śliczne niebieskie lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  34. nie moge sie napatrzec na ta spodnice:)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudna spódniczka, wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódniczka - piękna <3

    Dziękuje za odwiedzinki i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. spódniczka jest po protu rewelacyjna ; o ; )

    http://poprostu-jax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥