piątek, 25 maja 2012

Dwa tygodnie.

Siema.!
Jeej, jak dawno mnie tutaj nie było :< Nauka, nauka i jeszcze raz nauka - tak mogłabym skrócie opisać te dwa tygodnie mojej nieobecności ^^ Przez te czternaście dni dowiedziałam się, iż czasami miewam prorocze sny, i że komuś na mnie zależy no i dostałam wyróżnienie za pracę literacką oraz kolejny mój artykuł ukazał się w gazecie :) Kupiłam sobie parę drobiazgów, które niedługo powinny się tu pojawić. Wakacje coraz bliżej <3 Ankieta czeka :)
Zapraszam na mix fotek z ostatnich 2 tygodni ;)


Żyję starym wczoraj, bo na nowe jutro jakoś nie mam siły.



'Kiedyś' -nienawidzę tego słowa. "kiedyś" brzmi jak nigdy .



Na naprawianie również przyjdzie odpowiednia pora.




Człowiek automatycznie się uczył, że wszystko, co wolno, jest potwornie nudne, a ciekawe tylko to, co zabronione.




Może mogłabym być lepsza. Ale nie jestem. -.-




Nie chodzi o to, że czekam na coś co się nie wydarzy. Chodzi o to że nadal w to wierze.




Można by zarzucić nam szaleństwo. Nawet oddychamy inaczej niż reszta.





Dziękuję, że mnie kochasz. Bo robisz to idealnie.



Są historie tak piękne, że żadne słowa nie są wstanie ich opowiedzieć.



Nigdy nie przestawajcie wierzyć w marzenia, nigdy nie dajcie sobie wmówić, ze czegoś nie potraficie, człowiek to człowiek, jest w stanie pokonać każdy mur.




Wierzę w miłość. Tą prawdziwą bez chęci posiadania, bezinteresowną. Tą, która uszczęśliwia i daje sens istnienia. Wierzę, że można żyć dla kogoś, budzić się i czekać na jeden uśmiech, jedno spojrzenie. A co najważniejsze - wierzę, że jestem w stanie Ci taką miłość ofiarować.



Nieważne co mówią inni. Pieprz to. Ludzie zawsze gadają, szczególnie Ci,którzy nie mają odwagi żyć tak jak Ty. Pierdol zdanie społeczeństwa. To Ty masz patrzeć w lustro i widzieć tego kim jesteś, a nie marionetkę uszytą z ludzkich upodobań



Kupmy sobie miłość. Taką rozpuszczalną w powietrzu, do psikania w aerozolu. Taki bezbarwny gaz o woni szczęścia, wywołujący motylki w brzuchu. Albo taką miłość w tabletkach, rozpuszczalną w wodzie. Z ogromnego kubka będziemy spijać hormony szczęścia dużymi łykami. Zaczną w nas buzować endorfiny i odczujemy podwyższony poziom fenyloetyloaminy.



W życiu napotykamy wielu ludzi. Tych dobrych i tych złych. Tych, którzy kochają nas i tych w których zakochujemy się my sami. Każdy z nich zostawia w naszej pamięci małą garstkę wspomnień. Każdy zabiera ze sobą kawałek naszego serca


 Tu nie liczą się rzeczy, które różnią, bądź każdego dnia dzielą, liczy się to maleńkie, a zarazem wspólne szczęście, wywołane jedynie Jego obecnością, tą ogólną w życiu. kalkulacja uczuć, to, że czasem myśl o Nim, o tym co robi czy jak się czuje, jest znacznie ważniejsza, nawet od tych tak chwilowo nierównomiernych, uderzeń własnego serca.




Budzisz nadzieję na lepszy czas.




Żyjesz na pozór, na przekór, na opak, na swój sposób, na dwa tryby, na niby. Wybierasz źle, fatalnie, najgorzej, dobrze, trafnie, rzadziej najlepiej. Kochasz za mało, za późno, za wcześnie, za bardzo, za coś.




Każdy ma jakieś miejsce, w którym oddycha mu się najlepiej.



62 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia ! :0 pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ciągle nauka -,-

    Świetne zdjęcia i cytaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje sny zazwyczaj spełniają się na odwrót :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez co chwile sie ucze ://
    Bardzo fajne zdjecia !
    +zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny zachód słońca : )


    http://gleeur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like your blog dear!
    Keep posting and going!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia <3

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. boż. świetny ten blog! piękne cytaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wyróżnienia ^^
    śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna aranżacja blogu fotki są piękne fajną masz koszulkę w kratkę ;P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem dokładnie tylko na jednym zdjęciu reszta to Marcelina, ale dziękuje w jej imieniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję osiągnięć!
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne cytaty.

    Gratuluje wyróżnienia oraz publikacji artykulu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne foootki :)
    gratuluję konkursu literackiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skarpetki przesłodkie ^^
    Ja czasami też miewam prorocze sny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba nam się twój blog :)

    zapraszamy na naszego bliźniaczego http://life-of-twins.blogspot.com/ +obserwujemy? LOVE

    OdpowiedzUsuń
  17. my też mamy teraz masę sprawdzianów -___-
    fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia. ;) już zagłosował w ankiecie. ;p
    gratuluję za wyróżnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne serduszko (:
    FAJNE SKARPETKI ! haha :d

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są te zdjęcia! :D najbardziej podoba mi się mleeecz *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. ale kocham ta piosenkę i te świetne zdjęcia!:)

    cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję!:)
    a czy mogę sobie pożyczać cytaty?:>

    OdpowiedzUsuń
  23. trzecie i ostanie rewelacyjne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś !
    i zdjęcia również, najładniejsze to z latawcem :**
    możesz dodać mnie do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Prorocze sny czaaasami sie zdarzaja :) ladne zdjecia i opisy! Buziaki, zapraszam na nową notkę u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety ta nieszczęsna nauka.
    Zazdroszczę Ci tych snów!
    :D
    Świetne zdjęcia i opisy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawą przyjęłaś konwencję dodawania postów - urocze zdjęcia:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  28. przydałyby się już wakacje , co ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny post, świetne zdjęcia, cudowne skarpeciory ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jak mi się podobają twoje cytaty na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. życiowo, poważnie się zrobiło..
    jeśli interesuje Cię stylizacja paznokci, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia. :* gratuluję.. ukazania twojego artykuły w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne zdjęcia! super koszula w kratkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. super tutaj ! <3
    Zapraszam do mnie na :
    paticee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie ładne zdjęcia. najlepsze 5 :)
    zapraszam do mnie, pojawił się u mnie wywiad z blogerką :)
    http://lacipriacompatta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja wizja świata-> fenomenalne słowa!
    Podoba mi się Twój pomysł łączenia zdjęć z pięknymi cytatami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczne zdjecia . ! No i pierscionek ...cudny !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładna jestes ;))


    Komentarz wiesz od kogo ;*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥