wtorek, 29 maja 2012

Kocham (...)

Hey.
Dzisiaj lekcje skończyłam po 12 <3 Kocham takie dni bez polskiego i biologii. ^^
 Lubię nasze 'przemyty',  moje pasemka wykonane przez Przemka jak również chemia z Adamem forever spoko ;D Outfit z niedzielnych targów :)


Wszystko już zostało powiedziane i wszystko zrobione, mieliśmy być spełnieniem swoich marzeń, a przez siebie straciliśmy nawet więcej niż wszystko, miało jakoś się poukładać właśnie, miało -.-




Tak długo się znamy, tak rzadko rozmawiamy, o tym wszystkim na poważnie, szczerze, odważnie.


Powinieneś przynajmniej przeprosić za stos kłamstw prosto w oczy.





I zapamiętaj. Nie warto dołować się smutnymi piosenkami . Włącz : " Facet to świnia " i baw się na maxa.




Nie pozwólcie, aby ktokolwiek wmówił wam, że trzeba być zadowolonym z tego, co się ma. Zawsze jest więcej do zdobycia i nie ma powodu, abyście nie mieli tego osiągnąć.



Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości opcji. Daruj sobie myślenie o tym, co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz akurat to, czego kompletnie się nie spodziewasz.




Patrzymy wstecz, bo tyle za nami. Lecz ważne są tylko dni, których nie znamy.



Jak gówno z siebie dajesz to do ciebie wraca.



+ kilka fotek robionych tel. z targów :




Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha. To ci daje setkę powodów, aby żyć.
<3




Im dłużej się o coś sta­ramy tym większą ma to war­tość, a im war­tość jest większa tym łat­wiej to stracić.




Parę lat temu wstecz chcieliśmy wczuć się w dorosłość. 
Dziś oddalibyśmy wszystko, by móc znów żyć beztrosko.



 Weźmiemy w ręce życie.





Moje serce jest pełne miłości. ;*

Bluzka w ptaszki - H&M
Spodenki - Bershka
Torebka - Atmosphere
Bransoletka - Opia
Zegarek - Casio 
Kokardka - H&M


Pozdrawiam serdecznie
A.

170 komentarzy:

  1. "Nie pozwólcie, aby ktokolwiek wmówił wam, że trzeba być zadowolonym z tego, co się ma. Zawsze jest więcej do zdobycia i nie ma powodu, abyście nie mieli tego osiągnąć"-> Najlepsze!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. W Dzień Dziecka sprawdzian ? masakra -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Super widoki,
    fajne szorty i torebka ..
    Świetnie wyglądasz . ;)
    Czerwona szminka . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracyjne zdjęcia ;* <3


    Zapraszam do mnie ;***
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny outfit :))
    +zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia, a Ty kochana wyglądasz genialnie! < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wyglądasz! ; )
    strasznie podoba mi sie ta bluzka ona jest z h&m-u?

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny outfit..! wszystko mi sie strasznie podobaa..! ;)
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Super masz te opisy.;) A w Uniejowie często bywasz?:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzka i koczek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna bluzeczka i bransoletka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny look ,genialna torebka i bluzka .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny T-shirt. :D Biżuteria tez bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. baaardzoo fajny kolor spodenek ;) ogólnie świetne zdjęcia - przede wszystkim te krajobrazów ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  15. nom ja byłam drugi raz teraz. pierwszym razem odwiedziłam protector.;d

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna bransoletka :) Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia. ;) U mnie na life-painted-pencil.blogspot.com nowy rozdział. ;) Dziękuję za komentarz .;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też mam w piątki dwa niemce, a dzisiaj było zastępstwo-,- nie lubię niemca!

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie mi sie bluzeczka podoba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. .a bransoletka jest bardzo ładna. I ten twój koczek...zawsze zwracam uwage na fryzurki :)pozdrawiam i zapraszam do mnie:)nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale się jaram tą bluzeczką, no nie mogę ! :)
    Boska <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit :D,też często korzystam z tej niezastąpionej fryzury, jaką jest kok :).
    A ja to lubię biologię ;D przynajmniej jedyny przedmiot jaki mnie jeszcze ciekawi hahah :)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem fajnie, podoba mi się ! :)
    obserwujemy wzajemnie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja też lubię gdy nie ma polskiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny top i kopertówka ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. skąd jest ta koszulka ? Śliczne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoletka świetna :)
    Co do Twoich przemyśleń to nie uważasz, że można się cieszyć z tego, co się ma, jednocześnie dążąc do tego, by mieć i osiągać jeszcze więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękujemy za miły komentarz :). Twoje stylizacje również są świetne :) Zapraszamy do nas ponownie :) http://www.devicest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szybko dzisiaj skończyłaś:)
    Świetny outfit!
    Spodenki<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna bluzka i torebka! <3
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodenki i bluzeczka są cudowne . ;)
    Obserwuję . ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna bransoletka i bluzeczka ;-)
    Dzięki za miłe słowa ! Zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak patrze na te zdjęcia to myślę sobie - gdzie podziało się to słońce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do mnie takie pytania proszę kierowac ;D

      Usuń
  35. Dziękuję bardzo za miłe słowa, zapraszam do siebie częściej :)
    Masz przepiękną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, dobry kawałek! Cóż to za telefon masz, że robi takie ekstra zdjęcia?:) Zaszedł Ci jakiś kolo za skórę? Ten pierwszy tekst bardzo pasuje do mojej starej sytuacji;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsung Wave :)
      Nie, nie zaszedł mi nikt za skórę. ^^
      Teksty wybieram takie, które mi się podobają i niekoniecznie dotyczą mojej osoby :)

      Usuń
  37. lekcje do 12. jeej . :D śliczne zdj i opisy . :D

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzka i bransoletka mnie zachwyciły! super!:))

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna bluzka, uwielbiam motywy ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
  40. widziałam gdzieś ten pomysł z aktywnością na fan page i nagrodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna koszulka :>

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietna stylizacja, wyglądasz ślicznie! :> obserwujemy? ^^
    Zapraszam do mnie na nową stylizację!

    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i nie mogę się doczekać kolejnego posta :)

      Usuń
  43. świetny blog + notka ♥
    obserwuję i liczę na to samo : ]
    zapraszam do mnie : http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Wejdź,zaobserwuj i skomentuj jeśli możesz ♥

    Ann♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Slicznie wygladasz! Super branzoletka
    Kisses
    Aga

    ROZDANIU Z SHEINSIDE!Losowanie 4 czerwca!
    ROZDANIU Z SHEINSIDE!Losowanie 4 czerwca!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  45. "Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha. To ci daje setkę powodów, aby żyć." - oj zgadzam się całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. SUPER ZDJĘCIA!!!

    Zapraszam ---> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Udzieliłaś się w poście gumi.
    Ja napisałam jej komentarz by każdemu wyjaśnić, niestety gumi nie opublikowała. Jednak, że skopiowałam go i pragnę Ci wysłać. Nie dam sobą pomiatać.

    Nie wiesz, jaka na prawdę Kasia jest. Piszę do ciebie bo udzieliłaś się w poście.


    Przeczytaj. Wyjaśnia się wszystko. I gumi tylko zgrywa ofiarę.

    A ja napisałam jej tak :


    A ja pragnę tutaj wszystko wyjaśnić i powiedzieć jak na prawdę było.
    Kasia uważa to za donos i na prawdę firma tak to zrozumiała. E-mail wysłany spytał się, dlaczego są podziały współprac i niesprawiedliwość. Sama powiem, że nie miałam zielonego pojęcia, że współpraca to jakakolwiek tajemnica. Gdy spytali się po linka bloga.. myślałam, ze porównają oni i powiedzą po prostu dlaczego jest taka sytuacja, oni jednak powiedzieli, że to donos. Gdyby Gumi po otrzymaniu jakiejkolwiek rzeczy napisała, że "dostała ją od firmy" to by również zerwali współpracę. Bynajmniej tak uważam skoro tak postąpili. Nie wiedziałam, że współprace to jakiekolwiek wykroczenie i, że nie można nikomu o tym mówić. Dla mnie to nic takiego. Rozumiem, że mogłaś powiedzieć na mnie o to, ale nie od razu o jakiś prezerwatywach i innych. Bez przesady. Mówiąc takie rzeczy pokazałaś jaka jesteś na prawdę. Czysta kretynka z ciebie. Mogłyśmy to sobie wyjaśnić a nie żeby cały internet wiedział. Nie chciałam nic pisać, bo nie chciałam, żeby ludzie poznali twoją prawdziwą twarz. Wczoraj nawet dostałam wiadomości na gg : Proszę nie mów Gumi, że to ja doniosłam bo zrujnuje mi życie, przecież wiesz jaka ona jest.
    Nie spodziewałam się, że jesteś taka pusta, jaka jesteś. Ale mówi się trudno. W porównaniu do tego co ja tu piszę to nic. Ty byłaś taka beszczelna, że nazywałaś mnie od różnych. Że jestem k*rwą, s*ką, dz*wką. Wyglądam na taką? Nie znasz znaczenia tych słów. Zajrzyj do słownika, bo takie zachowanie jest bezczelne i karygodne. Wybacz ale nie dam siebie nazywać S*ką, dz*wką, k*rwą, szm*atą i jeszcze wiele gorsze rzeczy. Opublikuj i nie odpowiadaj na tego komentarza. Pokaż że chociaż 5 % mózgu pozostało w twojej czaszce.

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowna bluzka <3 jak i cały outfit :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudna bluzeczka:) Ja wyznaję zasadę- ciesz się z tego co masz, a jak będzie lepiej to ciesz się jeszcze bardziej:):) Cudnee zdjęcia:) Dodaję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. stylizacja niesamowcie wygląda, jestes taka na maxa dziewczęca ;) śliczna bluzeczka i zegarek, wszystko ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za komentarz :D Mam podobne spodenki :) Niedługo pokażę je na swoim blogu :) Obserwuję. Pozdrawiam, Aleksandra ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. zapraszam na rozdanie- do wygrania podkład firmy VERSACE :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja. Ten koczek i ta torebka..hmm <3
    Jasne,że obserwujemy ;) już dodaję Cię do obserwowanych i czekam na rewanżyk ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz! ;)
    oryginalna torebeczka :)

    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. koszulka jest mega :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna bluzka !!!
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny outfit :) bardzo mi się podoba!
    zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
  58. Piosenka którą dodałaś to piosenka, która codziennie rano otwiera mi oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. piękna bransoletka i świetna bluzka!;)
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajnie wyglądasz! :) koszulka mocno, mocno mi się podoba! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. podoba mi się każda rzecz z Twojego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Aaaj, bardzo lubię motyw ptaków, dlatego też ten look bardzo mi się podoba! :) Świetny nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładna bluzka,moja kumpela właśnie ma taka! ;)
    A kopertówka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczny blog , fany post i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. Beautiful blog :)
    follow me and i will follow you back

    http://lajune16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podobają nam się granatowe spodeneczki <3
    A już u nas nowa notka "Maszynka do włosów nie tylko dla mężczyzn" !!! Tylko u nas sprawdzisz i zobaczysz krok po kroku nową technikę obinania końcówek !!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne teksty między zdjęciami! No i super koczek! Ja nie umiem takiego sobie zrobić :c
    P.S.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  68. hej ! Poleciłam u siebie Twój blog ;) Liczę na rew. ;)

    www.DominiCa-ART.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. ładne zdjęcia ; o :)
    zapraszam do siebie :)xx http://with-everything-happening-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny kok! Używasz "donut'a" ? Czy masz inny sposób na taki genialny wygląd? :>

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny blog!! :)
    + bluzka mi sie bardzo podoba.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. niesamowicie podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ubieram ją na zakończenie roku więc pokaże na zdjęciach w piątek lub sobote :D

    super koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne zdjęcia ii boskie upięcie włosów :D.

    OdpowiedzUsuń
  75. Może się powtórzę, ale kocham Twój styl pisania postów ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  76. zakochałam sie w tej torebce.
    od pewnego czasu właśnie jarają mnie takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ślicznie wyglądasz! piękny kolor szortów:)
    na blogu dodałam wideo z fragmentem mojej autorskiej piosenki, jeśli masz ochotę zapraszam do posłuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczna bluzka i świetny blog :d obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna bluzka.
    Lubię tą piosenkę ;3

    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaka ładna bluzeczka, w ptaszki <3 A spodenki mam bardzo podobne:)


    Przy okazji, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję z firmą Golden Rose na moim blogu, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste:)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  81. torebka jest swietna i niesamowicie oryginalna !

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękna stylizacja, bluzka <3
    Uwielbiam tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  83. znów ta ładna bluzka z H&M :) szkoda że nie wiedziałam o niej jak jeszcze była w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam Ci linki do podobnej z H&M tylko trochę inny fason - http://allegro.pl/hm-bluzka-jaskolki-ptaszki-bezowa-36-s-i2439799539.html a tu sukienka - http://allegro.pl/bezowa-w-ptaszki-marki-hm-nowa-bez-metek-i2450908377.html :)

      Usuń
  84. świetyny outfit.! bardzo masz ładne włosy. i zegarek.! <3 obserwuje i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  85. fajny blog ;D
    obserwujemy?

    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ciekawy blog. ♥
    http://motyl-wacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. bardzo podoba mi się torebeczka,ślicznie wyglądasz ;)
    Masz bardzo fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥