wtorek, 8 maja 2012

Horrorowy epizod.

Siemka.!
Zapewne, niektórzy z Was pamiętają jak w jednym z postów pisałam o filmiku na informatykę. W niedzielę został nagrany. Mówiąc szczerze porażających czy wstrząsających ludzkimi sercami efektów nie ma. Temat filmiku był nieco horrorowo - wampirowy. :) Być może zastanawiacie się dlaczego teraz o tym piszę. Otóż dlatego, że dzisiaj filmik jest już w pełni gotowy - na szczęście. :) Okazyjnie przy nagrywaniu mój operator kamery porobił mi kilka zdjęć. Jestem ciekawa czy 'charakteryzacja' Wam się spodoba :) Czwartek i piątek = najgorsze dni :<Ostatnio cierpię na brak wolnego czasu,  brak weny,  brak nowości,  brak mobilizacji i zorganizowania. :C
Polub mój fan page :


Dla Ciebie to tylko jedno kliknięcie ;)



Trzeba patrzeć przez serce, By widzieć więcej .




By zamiast kształtu dłoni zobaczyć Pełne ciepła ręce.





Trzeba przez serce spojrzeć , By koloru oczu nie dojrzeć , Ale spojrzenie życzliwe.





Trzeba przez serce spoglądać ,otworzyć jego wieka .



By nie widzieć jak kto wygląda
By nie widzieć jak kto wygląda ,
Ale ile ma w sobie z człowieka.





Nie wys­tar­czy na­pisać...Sztuką... tak ,
 by nie raz ktoś zap­ragnął to przeczytać.




Dla Ciebie potrafię się uśmiechać nawet gdy jest źle.




Do dziś się sprawdza w trudnych sytuacjach, że lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwa.





Postaw się na jego miejscu poczuj to pierdoloną bezsilność




Uwielbiam facetów, którzy mają twardy, męski głos, pociągające perfumy i szacunek do swojej matki, tak mocny, że za nic w świecie nie pozwoliliby jej skrzywdzić.






Podobno fizycznie uzależniamy się dwa tygodnie. ty miałeś na to dwadzieścia. być może uzależniłeś się ode mnie a ona niczym niquitin pomogła ci zapomnieć. masz racje, to najlepsze wyjście, ale zapomniałeś o jednym: ja tak nie potrafię.




Moja głowa jest ciągle z tobą, ale moje serce po prostu nie.




Na dnie samotnie, towarzysko na szczycie, tak to właśnie życie.






Zdaję sobie sprawę z tego, że to co było między nami było złożone bardziej niż origami.





Zabawne , że istnieją jeszcze ludzie którzy są aż tak dwulicowi . Tu nie chodzi o to aby kogoś obarczać winą . Chodzi o to , że nie umieją porozmawiać . Normalnie . Wyjaśnić sobie . Są zbyt dumni aby przyjąć na klatę to , że nie znają się na ludziach i popełniają również błędy . Nie znają całej prawdy a i tak odkrywają przegrane karty i patrzą na kogoś z góry .




Wierzyłam w przyjaźń damsko-męską, naprawdę! Ale po kolejnych takich znajomościach przekonałam się że któraś ze stron zawsze czegoś oczekuje.





39 komentarzy:

  1. fajne zdjecia;)ja cie rowniez zapraszam do polubienia mojego facebooka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. normalnie jakie super zdjecia! prawdziwa wampirzyca jak w jakims filmie, ciekawa jestem jak zrobilas te oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialna charakteryzacja i klimat, uwielbiam *_* Aż miło popatrzeć *_* @Megalaska, strzelam że to soczewki ewentualnie photoshop :)
      M.

      Usuń
  3. Zdjęcia są super!
    W ogóle ta suknia jest zajefajna !! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jak również zdjęcia świetne! Genialnie zostało to przemyślane i efekt starań widać od razu ;) Trochę przerażają mnie oczy xd , ale i tak wszystko mi się podoba (łącznie z blogiem)

    Wejdź na mojego bloga ;). piszę o modzie. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz i może nawet zostawisz jakiś ślad po sobie ;p

    Gorąco pozdrawiam, Anka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Jakie soczewki !

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zajebiste zdjęcia! takie mroczne,jeszcze w lesie ..
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, tylko trochę przerażające! :D < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nadal wierzę w przyjaźń damsko męską. Ja mam męża, mój przyjaciel ma dziewczynę (bawili się na moim weselu), niczego od siebie poza przyjaźnią nie oczekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no dobra wampir jest mega ! :D
    ja też lubię silnych gości, którzy mają swoje zasady ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow , niezła ! Z chęcią zobaczyłabym ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, jaka suknia i makijaż! Pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia , robią wrażenie ; )

    ZAPRASZAM :

    lenszoom.blogspot.com - blog zdjęciowy
    scottismylifeblogspot.com - zapraszam na Wiosenne Rozdanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. pokrowiec na allegro znalazłam :)

    btw ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, a serce "jak żywe" polubniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jakie oczy !! zapraszam do mnie :) i zostan na dluzej bedzie mi bardzo milo :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. niezły klimat, ale twoje oczy przerażające! ;ooooo

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz 15 lat?! :)
    Fenomenalne zdjęcia

    A ja wprost przeciwnie uwielbiam biegać!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne zdjęcia:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta piosenka jest na prawdę świetna. Bardzo lubię jej słuchać :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥