czwartek, 3 maja 2012

W kwiaty.

Hello.!
Długi weekend nadal trwa. Wczoraj po szkole z M. wybrałam się na spacer było bardzo miło. Nawet mam kilka zdjęć z wczoraj :) Dziękuję wszystkim za życzenia <3
Pomyślałam, że idealnym strojem będzie zwiewna sukienka w kwiaty a do niej klasyczne rzymianki. Mój nr. 1 na letnie, słoneczne dni :) 


Moja wizja świata jest już na facebooku.
Lajkujcie, będę wdzięczna:
Z nieznanych przyczyn dzisiaj się nic nie liczy.




Starzy przyjaciele są najlepsi, podobnie jak stare buty, które są najwygodniejsze.



 Przyjaciel to prezent, jaki dajesz sobie sam.



Niektórzy szukają rzeczy, które stracili dawno temu. Rzeczy, których mogą nigdy nie znaleźć.



Była tak podatna na miłość, że musiało się to skończyć płaczem i zgrzytaniem zębów. Kolejni mężczyźni wycofywali się, wracając do nudnego, ale statecznego i dobrze znanego życia.




Teraz jej nie szanujesz, a pomyśl sobie co byś czuł gdyby miał ją kto inny.




I nie obiecuję, że Cię nie opuszczę. Bo to zrobię. Ostatniego dnia mojego życia. A dokładnie, chwilę po jego końcu.




Kurde to jest nie do opisania... spotyka sie faceta do którego ma się obojętny stosunek... lecz z minuty na minute masz wrażenie że to ten jedyny. Dziwne ale jednak sie zdarza. Wspólne spacery i okazja do rozmów które zbliżają, pozwalają sie poznać. Dotknięcie warg... Pocałunek to jest juz sposób na przekazanie uczuć. To nie jest zaspokojenie minimalnych potrzeb... to Jest zbliżenie które wywołuje usmiech na twarzy... a jak chłopak na którym zaczyna Ci zależeć przytula Cię i w jednym momencie zapominasz o wszystkim... jedyna myśl jaka do głowy przychodzi to "tak! jestem bezpieczna". Warto poświęcić wszystko dla takich chwil. Jednak czy tak trudno jest dotrzec obojgu ludziom do siebie? czy tak trudno jest siebie zrozumieć?Jak sie kocha to powinno poswięcić sie dużo dla drugiej osoby. Tyle ile jest ona warta. On jest wart wszystkiego i ja jestem w stanie zrezygnowac dla niego ze wszystkiego.




Doceniam to, że ty wciąż jesteś tu.




Nie każdy jest idealny , ale każdy ma w sobie coś wyjątkowego ...




Dziękuje ci że mogę znaleźć w tobie wszystko czego tak bardzo potrzebuje 




Jedna chwila zmienia wszystko i pozostawia Cię z milionem myśli, których nie potrafisz zrozumieć...




Kocham ten stan kiedy życie ma smak.




Na wszystko przyjdzie czas, na wszystko będzie ta odpowiednia chwila.




Jeżeli dwoje ludzi decyduje się być ze sobą to znaczy, że od tej pory nie liczy się już " ja " lecz " my ". Liczą się wspólne potrzeby, wspólne plany, wspólne marzenia, wszystko staje się jednością. Z dwóch ciał powstaje jedna dusza, jedno serce. I nieważne czy to jest pierwsza miłość, druga czy dziesiąta, zawsze należy traktować ją jako jedyną, wyjątkową i niepowtarzalną, a przede wszystkim o s t a t n i ą





Drugiego człowieka kocha się takim jaki jest, albo nie kocha wcale.



Chciałabym, abyś wiedział, że doceniam wszystko co robisz, każdy szczegół.



Sukienka - H&M
Rzymianki - allegro
Pasek - Atmosphere
Bransoletka - Opia
Torebka - H&M
Kwiaty we włosach - H&M


Pozdrawiam serdecznie
A

88 komentarzy:

  1. śliczna ta sukienka, gdzie ją kupiłaś? : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia . Sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz pieknie upięte włosy :)) a sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właściwie nie los, a moja przyjaciółka która wymyśliła to spotkanie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny out jeśli chcesz to mogę ci zrobić nagłówek tego typu to mój mail - dina.b@spoko.pl napisz mi jaki ma być napis i jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz. :* świetne opisy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka i torebka:3 Zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje dzisiejsze zdjęcia, są takie majowe i wiosenne :-)

    jakich tabletek używasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. przeikena sukienka i torebka :)
    uwielbiam zwiewne ciuszki na letnie dni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny :) I zachęcam do obserwacji :)

    Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana na moim blogu ; **

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna letnia sukienka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam takie ukochane stare megawygodne rzymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i torebka gdzie je kupiłaś ??


    http://olena-oficjalna-strona.blogspot.com/2012/04/kolorowe-bluzy.html#comment-form



    http://olena-oficjalna-strona.blogspot.com/2012/04/kolorowe-bluzy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę i torebkę kupiłam w H&M`ie :)

      Usuń
  15. Wyglądasz bardzo wiosennie ;) Aż bym poszłam na spacer mimo iż za oknem już ciemno.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. otagowałam cię :) zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, piękna dziewczyna na zdjęciach, piękne nogi... : )

    OdpowiedzUsuń
  18. znajome tło , pięknie wyglądałaś ;)

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Dodaj komentarz do nowej notki ♥ Błagam cię <3
    +do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pierwsza osobą, która to lubi. ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna ta sukieneczka! A piosenke bardzo lubie ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie takiej sukienki szukam od dłuższego czasu i nie mogę znaleźć ... ;(
    w zeszłe lato widziałam ich pełno, a kiedy jest mi potrzebna teraz to nie ma nigdzie ...
    zazdroszczę ;D

    +dodaję się do obserwowanych. jeśli podoba Ci się mój blog, może też się dodasz ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka - prześliczna! :) Zdjęcie zachodu kapitalne. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna torebka ;)
    zmieniłam wygląd na blogu, można go nie poznać! wszystko opisane w poście...

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia . :)
    http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobione! Chętnie bym dodała do obserwowanych,ale mam jakieś techniczne problemy. : (

    OdpowiedzUsuń
  26. No właśnie bardzo często spotykamy się z opiniami, że jesteśmy do siebie podobne ;d Dziękuję ślicznie, piękna sukieneczka, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. super! ja mam cały czas weekend ;) nie musiałem isć do szkoły :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku jaka śliczna sukienka! :O
    w ogóle wszystko śliczne :o

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka ! :)
    Dod. do obs. i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przykro mi, ale n ie wyznaję zasady "obswerwowanie za obserwowanie" ani również "lajkanie za lajkanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczna sukienka wygladasz bosko:))

    zapraszam rowniez do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog :) będę tu zaglądać często .
    +obserwuję.

    Jestem tu 3 dni więc zapraszam do mnie :)

    a co do piosenki to rewelacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie;-)Ładnie wyglądasz <3
    Zapraszam do mnie, kolczyki do sprzedania za 6 zł para: http://strawberry-fashion-by-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Potwornie zazdroszczę Ci tej sukienki! Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  35. otagowałam Cię na moim blogu, pozdrawiam :*
    sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjecia i przepiekna sukienka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie to opisałaś o tym chłopaku ;)
    Suknie świetna i blog też!
    Dodaję cię do obserwujących,bo bardzo mi się tu spodobało ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. polubiłam oczywiście :) a sukienka jest świetna. lubię ciuchy w takie wzory ! <3
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  39. Skąd bierzesz te cudowne cytaty? A sukienką jestem oczarowana odkąd ujrzałam pierwsze zdjęcie. pozdrawiam i zapraszam na nowy post na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cieszę się, że moje zdjęcia Ci się podobają. Twoje są wspaniałe, a Ty sama wyglądasz na fajną i dobra dziewczynę ;)

    Zależy mi na promowaniu zdrowego stylu życia i chciałbym Cię zaprosić na mój blog o zdrowiu :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)


    Zapraszam
    http://www.biegpozdrowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja piosenka :D Cudoowna sukienka! :) Zapradzam do mnie : natalineek.blogspot.com
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw i piosenka! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale cudowna ta sukienka! *.* normalnie się zakochałam.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna sukienka:)

    zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna sukienka. ;)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. PIĘKNIE WYGLĄDASZ. UROCZA STYLIZACJA.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;p

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥