czwartek, 26 lipca 2012

Haul zakupowy.

Cześć!
Przygotowałam dla Was haul zakupowy.
Jestem wielką fanką rzeczy z H&M' u dlatego też wiele rzeczy będzie pochodziło z tego sklepu. 
Mam nadzieję, że moje 'zakupowe łupy' przypadną Wam do gustu. ^^
Na początku przyszłego tygodnia prawdopodobnie pojawią się tu outfity- nareszcie :)
Pogodo zostań.! <3

Kobaltowe balerinki - H&M



Asymetryczna, pudrowo - różowa, drapowana bluzka - Atmosphere



Asymetryczna, beżowa, drapowana bluzka - Bershka



Szorty z koronką - Bershka Denim



Kwiatowa spódnica, mini - H&M



Szpilki - Zara




Pojemna, beżowa torba Shooper - David Jones



Bransoletka z wieloma zawieszkami - H&M



Pierścionek z Wieżą Eiffla -  Kelly at large 


Kolorowe kolczyki - Divided by H&M


Miętowy, koronkowy kołnierzyk -H&M


Bransoletka z motywem flagi Wielkiej Brytanii - OPIA






Summer Pardise <3


118 komentarzy:

  1. SUPER KOŁNIERZYK ★

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy!
    prześliczna biżuteria-bransoletka z motywem flagi robi wrażenie oraz niezły pierścionek.
    Urocze szorty i ładne baleriny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Tyle mogę powiedzieć na początku :)).
    A teraz konkretnie ;) : świetne spodenki z koronką! Od dawna na takie poluję, super koszulka z Atmosphere, balerinki mają prześliczny kolor :) Kołnierzyk również przypadł mi do gustu :). Uwielbiam bransoletki z przywieszkami, dlatego mam pytanie, ile zapłaciłaś za swoją z H&M? Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, 10zł :)

      Usuń
    2. 10zł??? W h&M??? Ooooo :))) Są jakieś promocje, o których nie wiem? :D

      Usuń
    3. Aż takie promocje?? No nie, a wczoraj byłam w H&M i nic takiego mi się nie trafiło :) Szczęściara! :))

      Usuń
  4. Szorty i balerinki chętnie bym przygarnęła :)) Udane łowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie szpilki ! < 33
    Pozdrawiam i może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zakupy ;)
    i do tego najlepsza nutka wakacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne rzeczy ;)
    Ja jutro jadę na zakupy, więc mi może też coś uda się kupić w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najchętniej wszystko bym ci zabrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne rzeczy :) też uwielbiam kupować w H%M :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają balerinki i pudrowo-różowa bluzka. Zresztą pozostałe rzeczy też są świetne :)

    I tak w ogóle, też urodziłam się 29 kwietnia. Tylko że parę lat wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetny gust, śliczne ubrania. : )
    PS. Uwielbiam tą piosenkę! : D : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, też uwielbiam ten sklep - szkoda, że nie ma go w moim mieście ;p A rzeczy bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się pierścionek, kolczyki i bransoletka ;D

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te szorty i balerinki <3 są przecudowne! chciałabyś follować się nawzajem?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh my gosh so many gorgeous pieces,I love it all especially the charm bracelet and those cute little denim shorts with the gorgeous lace trim.
    Following your gorgeous blog,423. You have a fabulous blog and I hope your having a lovely day and I look forward to more posts x

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne ciuchy. Zapraszam do mnie na justlife-jurka.blogspot.com
    Jak wpadniesz to zapraszam do obserwowania mojego bloga a obiecuję, że się odwdzięczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ciuchy. Najbardziej przypadły mi do gustu szorty z koronką. Ja obserwuje i czekam na twój ruch:P http://www.blogger.com/profile/00092564634807476122

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki jeansowe sa super ;) obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kołnierzyk oraz szpilki ujęły moje serce:)

    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne rzeczy! ale te spodenki cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę że nie tylko mi przypadła piosenka:) bransoletka charmsowa świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale skarby! balerinki i buty z Zary - miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w spodenkach i balerinkach *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Balerinki i torba - bomba!
    Zazdroszczę zakupów, ja ostatnio mam jakąś złą passę jeśli chodzi o zakupy - nic mi się nie podoba a jak już to nie ma rozmiarów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty nie mieszkasz w Polsce czy przegapiłam pojawienie się atmosphere ? :P

    OdpowiedzUsuń
  25. No i świetna piosenka, ostatnio moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fenomenalne zakupy! szpilki od zara boskie!

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam tą piosenke xd zapraszam do mnie u mnie nowa notka :P

    OdpowiedzUsuń
  28. beżowa bluzka i szorty są ŚLICZNE ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo udane zakupy *.*
    + obserwuje, podoba mi się tu!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award ;)
    więcej szczegółów u mnie w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pytanie. Ile mniej więcej zapłaciłaś za to wszystko ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Brakuje takich blogow jak Twoj <3 jest cudny! obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Bardzo się cieszę, że komuś podoba się moja praca :)
      Oczywiście ^^

      Usuń
  33. świetny blog: ) jeśli chcesz zajrzyj do mnie photographypassiion.blogspot.com Piszę o swoim życiu i o fotografii. Z góry dziękuje i pozdrawiam: ) Julka

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor balerinek mnie obezwładnił :)
    Dodatki też bardzo fajne!
    Dzięki za odwiedziny i zaproszenie, oczywiście zapraszam ponownie!:)
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie rzeczy są przecudne! <3
    Chcę je! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie chciało mi się zalogować i wydawało mi się że nie obserwuję, ale wtopa :) widzę że moderujesz komentarze więc nie będzie problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie swietne rzeczy! a te szorty z koronka przecuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem już od dawna, znajduję się na dalszych stronach przy przeglądaniu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. your flats, shorts and bracelet are just DIVINES!!!!!

    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny blog ^^
    zapraszam do mnie : http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. buty z Zary i kołnierzyk to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  42. również obserwuję: ) powodzenia z dalszym blogowaniem. Julka : *

    OdpowiedzUsuń
  43. boskie zakupy...hmm..wszystko mi sie podoba i nie umiem wybrac:)

    OdpowiedzUsuń
  44. hey super blog a rzeczy boskie ;-) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. super masz te rzeczy ;-) zazdroszcze ;-) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo zazdroszczę zakupów:):)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jakie śliczne balerinki i torba! poluję na taką już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  48. kołnierzyk jest uroczy! i moja ulubiona piosenka! dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne rzeczy :) Praktycznie wszytsko mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazwyczaj nie podobają mi się rzeczy z H&M, ale muszę przyznać, że te nawet bym założyła. Reszta też jest całkiem niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Co jak co, ale gust to ty masz dobry ^^
    Obserwujemy ? : 33

    Zapraszam do siebie http://eye-asian-teen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. oddaj mi e rzeczy! *.*
    spódnicza, spodenki, kołnierzyk <3
    kocham h&m

    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne . ^^ a bransoletka boska . XD
    uwielbiam tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  54. szorty z koronką i baleriny cudowne <3
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. balerinki i spódniczka - cudo! <3
    ale piosenki nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko mi się podoba:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. wszystkie zakupy są boskie! szczegolnie spodenkii. ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. super piosenka :*
    aa co do ciuszków super :) bardzo mi się podobają szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie świetne szpilki *.* Balerinki też niczego sobie :D Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne rzeczy kupiłaś. Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  61. bransoletka z motywem flagi Wielkiej Brytanii wymiata:)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny kołnierzyk *.* za ile go kupiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. shorty z koonka boskiee! *.*
    *
    zapraszam do mnie! 
    Bedzie mi milo jak zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  64. swietne ubrania ;d
    to zakupy pewnie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. świetne ubrania ;)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie ollaax.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥