czwartek, 12 lipca 2012

Kobiece upiecia / rok

Hey.!
Jakbyście przypadkiem były ciekawe, bo dawno nie pisałam co u mnie itd. to u mnie wszystko jak najbardziej już okej. :)
Dzisiaj mija rok od napisania pierwszego wpisu na tym blogu. Dziękuję Wam za wszystko: za miłe i motywujące do dalszego blogowania komentarze, za obserwowanie i odwiedzanie mojego bloga a także za lajkowanie funpage'a. Kocham Was, jesteście wspaniali. Mam zdecydowanie najlepszych obserwatorów i komentatorów na świecie. Dziękuję Wam za ten rok♥   
Ostatnio próbuję wpisów o różnorodnej tematyce, już niedługo pojawi się tu ankieta o czym najbardziej lubicie czytać a także posty o moich nowych współpracach :) To pierwszy post z fryzurami na moim blogu. Niektóre z nas lubią eksperymentować  ze swoim wyglądem. Według mnie można zrobić to w najmniej inwazyjny sposób np. po przez upięcie swoich włosów. To właśnie tutaj i nie tylko mamy duże pole do popisu. Dzisiaj przybywam do Was z łatwymi do wykonania letnimi i bardzo kobiecymi, dziewczęcymi upięciami. 
Mam nadzieję, że fryzury Wam się spodobają. :)
Zapraszam do oglądania:

1. Fryzura nosi nazwę 'Luźne upięcie' :



Przyjdź do mnie o 4 , a już o 3 będę szczęśliwa.



 Daj mi odwagę, by zmienić to, co zmienić mogę, i daj mi siłę, by pogodzić się z tym, na co nie mam wpływu. I naucz mnie odróżniać jedno od drugiego. Amen.




Bo my - kobiety, za bardzo się angażujemy we wszystko i wierzymy w ich słowa - zwłaszcza gdy pięknie mówią.. i to jest chyba nasz minus.



2. Kolejna fryzura to 'Kok pin up' :



Nie chcę, abyś był we mnie szalenie zakochany. Zakochanie to nie miłość. Chcę, abyś mnie kochał - czasem rozsądnie, czasem spontanicznie, nie rzucił dla mnie świata, ale się tym światem dzielił. Nie obiecuj, że mnie nie zostawisz, nie kocha się słowami. Po prostu mnie nie zostawiaj i nie mów nic.




Pierwsze odwzajemnione uśmiechy, nieśmiałe esemes'y, potajemne spotkania, pierwsze drgnięcie serca ku sobie. Wracając do tamtych chwil, mimowolnie na mojej twarzy rodzi sie uśmiech.




W wieku 18 lat powinno się znać 18 prostych rad: 1. Żyj nie po to, aby jeść, lecz po to aby żyć. 2. Pamiętaj, że w życiu najważniejsza jest miłość. 3. Zanim raz się zdenerwujesz, wpierw 18 razy się uśmiechnij. 4. Miej wielkie marzenia i realizuj je. 5. Otwórz swój umysł, ramiona i serce na nowe rzeczy i ludzi. 6. Pamiętaj, że są ludzie, którzy Ci pomogą. 7. Umiej przebaczać innym i sobie. 8. Zawstydzaj mrówki swoją pracowitością. 9. Jeśli czegoś nie lubisz, zmień to. 10. Czasami połóż się i popatrz na gwiazdy. 11. Nie okazuj lęku, wówczas nie będziesz miał uprzedzeń do ludzi. 12. Każdą czynność wykonuj najlepiej jak potrafisz. 13. Pamiętaj, że nie ma złej pogody - nad chmurami zawsze świeci słońce. 14. Nigdy nie ignoruj zła. 15. Jeśli w obronie zasad trzeba stanąć przeciw całemu światu - zrób to! 16. Raz na miesiąc pomyśl o wieczności. 17. Żyj swoimi marzeniami. 18. Kochaj, kochaj, kochaj...



Nie mam żadnego wpływu, na przyszłość.

3. Ostatnią już fryzurą jest 'Kokarda' :



Kochaj mnie za inteligencje, poczucie humoru i wrodzoną subtelność. na moim tyłku kiedyś pojawią się rozstępy, a piersi w końcu przestaną się bronić przed grawitacją.




Zdaje sobie sprawę , że kiedyś skończy się Nasza droga , że dojdziemy do szczytu góry , na której czekają na Nas ludzie , którzy zapadli w sen , w końcu ludzie , których tak bardzo kochamy będą z Nami . Ale co z życiem ? Przecież tam jest raj .. Nie ma problemów , zawirowań przez chłopaków , co jeśli Nam tego zabraknie ? Jeśli będziemy szukali sposobów by powrócić ? Przecież się nie da .. Tam będzie Nasze nowe życie . Idealne przez co nudniejsze . Nic , a ni nikt Nam nie zepsują szczęścia , bo tam się nie da .. Samobójcy to tchórze , którzy uciekają od tego co ciekawe , od życia . Ja nie chce , chce tu zostać , póki mam siłę . Do ostatniego zamknięcia powieki ja tu zostaję.





Powinienem był ją sądzić wedle czynów, a nie słów.




Zepsuta kobieta należy do tego rodzaju istot, których mężczyźni nigdy nie mają dosyć.

***
Która z fryzur najbardziej przypadła Wam do gustu?
Piszcie ^^

***

Euphoria 



92 komentarze:

  1. DOBRE są te rady '18' :D
    uwielbiam koki :♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fryzury!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;p
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fryzurki, genialny post.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie dziewczęce fryzury!
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kokardka cudowna :) ech... trzeba mieć takie długie i silne włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, Anita. ;) Nie spodziewałam się ciebie tutaj, a przez przypadek trafiłam na twojego bloga i podoba mi się tu bardzo. :> Ten 2 kok szczególnie.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam, Marlena. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Paryż też bardzo bym chciała zwiedzić. :) A bloga jeszcze prowadzi Magda :> mydiarysellylove.blogspot.com No i oprócz mojej kuzynki to chyba na tyle z osób, które znam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni fajny :) I nie zgadzam się z 18 zasadami:D Warto żyć po to aby jeść, bo jedzenie to przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, zapomniałam, a też czytam jej bloga. :> Miło by było jeszcze raz tak napotkać się na bloga kogoś znajomego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne fryzury, ja niestety z moich włosów nie mogę zrobić takich cudów

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely headpieces!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystki są fajne ;]
    i fajne opisy ;)

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka fajna pierwsza fryzura i ten kwiat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra! Skąd ta kokarda z nr 2?

    OdpowiedzUsuń
  15. podobną kokardkę miałąm upiętą na wesele ^^ inspiracja Gagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej dziękuję bardzo, też w imieniu całego zespołu! mam nadzieję, że Twoje słowa szybko się spełnią!:D a fryzurki podobają mi się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej spodobała mi się druga fryzura a jeden z cytatów mi się bardzo podobał i wysłałam chłopakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne cytaty ; )
    fryzury meega ;D
    ogolnie zajebiscie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. oj gratuluję ! oby było tych cyferek prowadzenia bloga i wyświetleń itd jeszcze większa :d
    fajne fryzurki ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. kokarda jest zajebista ;* powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham koki..! tylko moze w troche bardziej haotycznym wydaniu..;)
    __________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mi nie pasują koki.
    gratuluję roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. druga przegenialna! Sama noszę czasem podobną, ale z o wiele,wiele mniejszym kokiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnia moim zdaniem najfajniejsza. ; D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuję - rocznicę pierwszego wpisu na blogu zazwyczaj najbardziej się 'przeżywa' ;D A, i bardzo ładne fryzury ^^ Najbardziej podoba mi się ta trzecia - kiedyś próbowałam ją zrobić, ale mam za gęste włosy, więc się szybko rozwaliła ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne koczki, fajnie wyglądałyby na pannie młodej. Też taki chciałam ale co zrobić jak ma się cienkie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  27. ładniutkie fryzurki :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kokardka najlepsza, wiesz jak taką zrobić?:)
    Będę bardzo wdzięczna za komentarz do mojej nowej notki z nowym zestawem!!:) Zapraszam Cię serdecznie:)Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Żyj nie po to, aby jeść, lecz po to aby żyć. ostatnio ktoś mi też to powiedział;0

    OdpowiedzUsuń
  30. z kokardką mega! *.*

    zapraszam do mnie na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. happy bday dla twojego bloga !:)
    świetne te fryzurki <3
    chcesz się follować?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne fryzurki!!!!
    swietny post.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ewa Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne fryzury i świetne cytaty <3

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsza fryzura przebiła nawet kokardki, które absolutnie uwielbiam! piękna!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulukę roku i jeszcze lepszych wyników życzę! :)
    koczek pin-up i kokardka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne upięcia :0 ale sama chyba tak idealnie bym nie zrobiła ;)


    http://shinybox.pl/?ref=937b1da serdecznie zapraszam, możesz zyskać pudełko kosmetyków zupełnie za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję już roku i życzę wytrwałości dalszej !: )

    OdpowiedzUsuń
  38. prześliczne upięcia. chciałabym taką kokardkę, muszę spróbować.
    Poza tym gratuluję roku blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kok a'la pin up to moja nabliższa fryzura! jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kokardka najładniejsza! :> Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę kiedyś spróbować zrobić kokardę z włosów :DD

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne są te fryzury. < 3 kiedyś z przyjaciółką próbowałyśmy zrobić sobie podobne kokardy z włosów, ale efekt był średnio zadowalający. : D

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne są ! :D ale kokarda najlepsza :D
    buziaki!
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Prz-piękny kok

    obserwacje liczę na wzajemność zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Kokarda, kokarda i jeszcze raz kokarda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnia fryzurka najbardziej przypadła do gustu;) nawet dziś ją miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. To naprawdę dużo odniosłaś, mając tego bloga rok;) Gratuluję:*
    Wsztskie są świetne, ale najbardziej podoba mi się chyba ta pierwsza;) Taka luźna i wgl:)

    OdpowiedzUsuń
  48. piekne! zainspirowałaś mnie tą ostatnią fryzurką;)
    a dzisiaj tak się składa,że mam storczyki we włosach ;)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny blog!

    Obserwuję tylko mam zablokowaną widoczność profilu. Liczę, że Ty również dodasz się do obserwatorów na moim blogu:

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo. Klaudia ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. da sie zrobic "Kok pin up'" z kreconych wlosow? bo uwielbiam!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnee są, uwielbiam upięcia są swietne na kazda okazje, kokarda jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne fryzury :) upiecie na kokardke jest genialne :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. pin up jest super! :)

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne upięcia
    kocham takie fryzury, są bardzo kobiece

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiem czemu jeszcze nie zostawiłaś u mnie adresu maila pod konkursem ♡

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsza fryzura najpiękniejsza :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥