sobota, 7 lipca 2012

Kosmetyki w roli glownej.

Witajcie!
Jak już zapewne zauważyłyście ten post będzie o kosmetykach a dokładniej mówiąc o tych, które kupiłam sobie w ciągu niecałych dwóch tygodni. Przy każdym kosmetyku będę opisywała krótką historię zakupu. Gdyż nie jestem osobą, która bez namysłu i zastanowienia kupuje kosmetyki. A więc zaczynamy:

1. Lakier do paznokci z Inglot'a nr. 972, 16ml.
Tego lata bardzo modne stały się pastele. Niestety w mojej małej kolekcji nie posiadałam dotąd ładnego pastelowego różu, więc gdy ujrzałam go po raz pierwszy moje serce momentalnie szybciej zabiło :D I tak oto znalazł się w mojej skromnej kolekcji :)



Nie zmieniaj się bo jesteś właśnie sensem mojego życia ...



2.  Lakier do paznokci Essence Nude Glam nr. 02- iced strawberry cream, 5ml.
Z tym lakierem była podobna historia . Lecz dłużej zastanawiałam się nad  jego zakupieniem. Właściwie sama nie wiem dlaczego zwlekałam z kupnem tego rewelacyjnego lakieru :) Na szczęście już jestem jego szczęśliwą posiadaczką. 



To nic nierobienie jest strasznie czasochłonne. Nic nie robisz, a tu już północ.



3. Lakier do paznokci Revlon Top Speed nr.320 Jaded, 7ml.
Hitem tego lata stał się kolor miętowy, absolutnie pod każdą postacią. Nie wiem jak Wy ale ja kompletnie zwariowałam na punkcie tegoż koloru. Dlatego też w moim skromnym zbierze lakierów tego nieziemskiego koloru zabraknąć nie mogło :)



Dopiero przyszłość pokazuje nam, ile kto był wart.



4. Szampon do włosów Loreal Intense Repair, 250 ml.
Używałam już kilku szamponów z Loreal. Jeszcze nigdy szampony z tej firmy mnie nie zawiodły. Więc gdy słyszę szampon bez namysłu mówię Loreal. Uznałam, że latem moje włosy są najbardziej narażone na zniszczenie po przez słońce i nie tylko. Używałam go już co najmniej sześć razy i o to co zauważyłam: 
- jest bardzo wydajny
- dobrze się pieni
- włosy po umyciu są delikatne i nie plączą się przy rozczesywaniu
- wygładza włosy, ujarzmia je, działa antyłupieżowo
- ma ładny zapach
- ogromnie poprawia kondycję włosów, nawilża i odżywia je
Wady to zapewne cena -.-



Człowiek, który nie zakochuje się łatwo, kocha zbyt mocno.



5.  Nawilżający krem na dzień do skóry z problemami Vichy Normaderm, 50 ml.
Początkowo zakupiłam 10ml- owe próbki żeby zobaczyć czy po ich stosowaniu nastąpi jakaś zmiana np. czy zniweluje moje nieco rozszerzone pory. Okazało się, że pory zostały lekko zmniejszone. A więc postanowiłam kupić pełnowymiarowy 50 ml krem. Jak na razie działa bez zarzutu :) 
Uważam, że jest to dobry produkt dla nastolatek i nie tylko, które borykają się z różnymi niedoskonałościami swojej skóry takimi jak:
- rozszerzone pory
- błyszczenie
- zaczerwienienia
- ślady po niedoskonałościach
- przebarwienia



Piękno to rzecz względna...ale pragniemy go bezwzględnie.




6. Szampon i odżywka w kostce Lush, Godiva.
Bardzo długo zastanawiałam się na kupnem tego szamponu. Szampon w kostce? Mydło w kostce to rozumiem, no ale szampon? - tak myślałam na samym początku. Potem obejrzałam kilka recenzji tych szamponów na youtube. Po czym stwierdziłam, że muszę go mieć! Warto też wspomnieć o tym, że ma wspaniały jaśminowy zapach, w którym od razu się zakochałam, jest bardzo wydajny i nie plącze włosów.
Jak dla mnie idealny :)



To przykre , że każdy jest lepszy od niego, ale żaden go nie zastąpi.



Podobał się Wam taki post - zakupowy?
Może chcecie takich więcej?
Piszcie w komentarzach :)
Udanego weekendu ;*
**LAJKUJEMY**- KLIK

<333

76 komentarzy:

  1. Widzę tam lakier z Essence, lubie je bardzo :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię chyba szmapony z garniera :D♥
    + obserwuję, bardzo polubiłam Twojego bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  3. THE BEST PRODUCTS EVER, GOOD POST. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and JOIN THE SITE. It has been a pleasure. Hope to hear from you soon and following.

    god bless,
    steven b.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że się podoba.
    Piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah jak ja lubię dobre kosmetyki:D A te cytaty pomiędzy to do kosmetyków czy tak o? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. inglot spoko ale wg mnie najlepsze sally hansen, piosenka genialna :D
    buziak!
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne kolory lakierow :) naajladniejszy ten mietowy :)
    lubie ta piosenkę ;D
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szampon w kostce ;o ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier do paznokci Essence Nude Glam też mam i sobie zachwalam! ;)
    Może obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki lakierów^^

    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lakiery z essence :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier z INGLOT wygląda na fajniutki :)
    - zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo bardzo mnie to cieszy,że opisujesz powód zakupu;)
    świetne kosmetyki!:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kupić ten miętowy lakier:)
    Wzajemnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. post jak najbardziej mi się podobał :P
    więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kolejna ciekawa notka :) ankieta u mnie na blogu, zależy mi na głosie :) wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne nowości ! A w piosence jestem zakochana :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miętowy lakier do pazyrków robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne lakiery a piosenka wspaniala..! ;)
    _____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też uwielbiam pizze :D
    zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  21. kolejny super post:)

    blog bardzo fajny:)

    zaprasam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Post ciekawy, tylko szkoda że cen nie podajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery INGLOT uwielbiam, a Ty masz śliczny jego kolorek;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. INGLOT ♥
    tak jak chciałaś polubiłam lafie na facebooku, ciebie zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. te pierwsze kolorki mi przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakiery Inglotowy i Revlonowy - cudne kolory! :)
    Co do postów zakupowych to lubię czasem je poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne kolory lakierów i bardzo fajne kosmetyki^^

    OdpowiedzUsuń
  28. to, że słuchasz piosenek z mojego bloga bardzo mnie cieszy!:) fajne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  29. 320 <3!
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne te lakiery <3
    produkty Vichy są fenomenalne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. super rzeczy <3

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA:

    http://a-thousand-thoughts-per-second.blogspot.com/

    http://a-thousand-thoughts-per-second.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam pastelowe lakiery i tą piosenkę także! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny jest ten miętowy lakier,a co do kremu z Vichy to chyba się na niego skusze,bo właśnie szukam jakieś kremu na moją cerę z problemami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te lakiery. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bym jednak doradzała zmianę szamponu na jakiś z delikatniejszym detergentem i bez silikonów. Kosmetyki do włosów z L'oreal są raczej bardzo słabymi.
    Miętowy i różowy lakier do włosów - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  36. też muszę kiedyś spróbować LUSH'a :)

    OdpowiedzUsuń
  37. inglot najlepszy <3


    http://vessoga.blogspot.com
    Zapraszam i obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Lakiery z inglota to jakiś żart. Większego bubla nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się idealnie i nie mam co do niego zastrzeżeń :)

      Usuń
  39. lakiery są piękne :)
    sama muszę zainwestować w jakiś pastelowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  40. INGLOT NAJ!
    Pozdrawiam i zapraszam częściej. :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥