niedziela, 1 lipca 2012

Marynarsko.

Hey.!
Nareszcie wakacje, doczekaliśmy się :) Koniec roku jak najbardziej udany. Pasek na świadectwie jest. Wszystko jak na razie układa się po mojej myśli. ^^ Życzę Wam cudownych wakacji i  wielu wspaniałych przygód :* Dziś pojawiam się ze stylizacją  idealną na wakacje w marynarskim stylu. Luźno i przewiewnie czyż nie idealnie na wakacyjne zakupy.? :) Miłego oglądania :


Marzyć, to znaczy wierzyć w to co się wydarzy.



Jedyne czego potrzebujesz naprawdę w życiu to osoba, która potrzebuje Cię w swoim.




Mogę wykrzyczeć całemu światu co myślę, tylko połowa się na mnie obrazi.




Jeśli masz wybierać między sercem a rozumiem to wybierz mamę ona zawsze lepiej doradzi.





Tymbark prawdę Ci powie. Cola otuchy ci doda. A Kubuś.? Kubuś Cie wzmocni. 




A w takie dni , jak ten, bądź moim słońcem, bo na niebie go brakuje i moim parasolem, chroń mnie przed kroplami chłodnej codzienności. <3




Tak , tak kolego , przy tobie wariuję ze szczęścia .




Kochać, to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku.



Bo wystarczy jeden Twój uśmiech, abym znów była szczęśliwa.



 "Miłość jest wtedy, kiedy mama daje tacie najlepszy kawałek kurczaka".



To niesamowite, jak łatwo człowiek uzależnia się od drugiej osoby.




Czasem brak jednej osoby sprawia, że świat zdaje się wyludniony.



Nie sztuką jest zdobyć mężczyznę. Sztuką jest go przy sobie zatrzymać. Bez przymusu czy szantażu. Z jego osobistej woli.


Bluzka - H&M
Spodenki - Bershka
Buty - Atmosphere
Torba - Atmosphere
Bransoletka - Kelly at Large
Zegarek - Casio


Hiszpania czy ochy ? :D
Komu kibicujecie ? 


Takie tam świadectwo ;D



Pozdrawiam serdecznie
A.

64 komentarze:

  1. podoba mi się Twój strój :)
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi sie podoba ten pasiaczek! :) buziaki, u mnie nowa notka- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny outfit, ale najlepsza fryzuraa. ;d ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. oo dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga !

    Outfit rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! : )
    gratuluję świadectwa z paskiem, mnie do takiego bardzo daleko. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świadectwa z paskiem :)
    i również Tobie życzę cudownych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemny outfit : )
    ładna bransoletka(:

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit !

    zapraszam
    d0minika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki super, a warkoczyk uroczy :) Gratuluję paska na świadectwie!
    Życzę spełnienia marzeń, tych o których wspominasz na początku wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świeetnie!
    Bardzo cię proszę zajrzyj do mnie :* dla ciebie klik dla mnie dużo znaczy!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ganialna stylizajcia, jak zwykle zresztą ; D
    Hiszpania wygrała ♥ , ja w suymie nie wiedziałam komu mam kibicować, ale Hiszpania jest fajniejsza ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetna kokardka na końcu warkocza! to gumka czy jakoś pokombinowałaś doczepiając? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumka a na nią przyczepiłam spinkę kokardkę :)

      Usuń
  13. genialna bluzeczka ! ;)
    podoba mi się to , że między zdjęciami masz takie różne zdania / cytaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hiszpania wygrała<3 jestem przeszczęśliwa!;)
    to był mój faworyt od początku;)
    zdjęcia są piękne,ale i także opisy;)
    czerwony pasek-gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się cały oufit.
    fajne buty .;D
    jesteś śliczna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Megga ^^

    Zapraszam do mnie ;p
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super marynarska stylizacja - ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie jest genialne ! Wyglądasz bardzo fajnie :) Zakochałam się w zegarku, uczesaniu i sandałkach. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog
    hiszpania jednak stary miszcz! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kibicowałam włochom :) uwielbiam styl marynarski
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne włoski <3
    Obserwuje :)

    zapraszam zainteresowanych :) http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :) Bransoletka mnie zauroczyła :)
    no i gratuluję paska!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja <3 i bardzo podobają mi się te opisy pod/nad zdjęciami :* + byłam za Włochami, no ale ;<

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka i kokardka na włosach są śliczne <3 .!

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze gratulacje paska . <3 Mi troszkę zabrałko . ;|
    Po drugie jak kibicowanie to oczywiście Hiszpania , tylko wynik był wielkim zaskoczeniem . ;)
    Po trzecie stylizacja do ciebie pasuje . Bardzzo ładnie w niej wyglądasz . <3

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladnie wygladalas i gratuluje paska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem to teraz czas na zasłużone wakacje

    Zapraszam do mnie na konkurs
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/06/konkurs-z-constancy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja! :)
    http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja kibicowałam Hiszpanii :)

    Jeśli masz wybierać między sercem a rozumiem to wybierz mamę ona zawsze lepiej doradzi. - dobrze powiedziane :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ jesteś przepiękną naturalną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizajcja! Uwielbiam marynarski styl!
    Gratuluję paska:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurze ta bluzka jest z h&M? Czemu ja nigdy nie moge takiej tam znalezc? Stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna fryzurka ;) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia :) i gratuluję świadectwa z paskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję świadectwa, mi niestety troszkę zabrakło :)
    widzę,że koleżanka w moim wieku :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje swiadectwa ! : )
    Fajna bluzka ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Wpadłam, zostaję na dłużej. Zapraszam też do siebie :>


    Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna bluzeczka :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ekstra outfit w fajnej kolorystyce ;) Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥