sobota, 21 lipca 2012

Moje blogerskie życie...

Cześć!
Dzisiaj chciałam napisać trochę o moim blogerskim życiu oraz o zmianach, które wniósł blog w moje życie. Za raz na wstępie chciałabym zaznaczyć, że zmiany te nie są jakieś tam radykalne czy coś w tym rodzaju. Ale pomyślałam, że powinnam o nich napisać. Sama właściwie nie wiem dlaczego ale powinnam. Więc zaczynam. Bloga prowadzę od 12 lipca 2011 roku. Blog i  ja mieliśmy oczywiście swoje lepsze i gorsze dni, wiadomo. Raz nawet planowałam go usunąć, teraz wiem, że byłaby to zła decyzja, której z pewnością bym żałowała. Niektóre z Was mam być może pamiętają, że blog początkowo miał tematykę tylko i wyłącznie z opisami i inspiracjami. Stwierdziłam, że muszę coś w nim zmienić i wypadło akurat na tematykę i wygląd. Ze sweetaśnie różowego w bardziej stonowane kolory, nie wiem czy teraz wygląda lepiej.Teraz o zmianach. Na pewno spędzam więcej czasu przed laptopem. Czytając, przeglądając i komentując Wasze blogi. Na prawdę sprawia mi to wiele przyjemności dzięki temu poznaje moich czytelników i ich życie. Poznałam wiele wspaniałych i  przede wszystkim utalentowanych dziewczyn robiących fantastyczne makijaże, tworzące piękne stylizacje, biżuterię i ubrania, robiące cudowne zdjęcia, piszące ciekawe, wyczerpujące i dokładne recenzje jak również piszące fenomenalne opowiadania, które chce się czytać. Szkoda tylko, że niektóre z nas same siebie nie doceniają i nie wierzą w siebie. Na prawdę prowadzicie inspirujące blogi, które są na prawdę ciekawe :) Ale o tym być może osobny post  jeśli ten przypadnie Wam do gustu. Nawiązałam wiele owocnych współprac. Dziękuję Wam wszystkim (nie mam tu na myśli tylko współprac) za to, że daliście szanse mi i temu blogowi. Prawdą, jest , że bez Was by on nie istniał. Blog również skłonił mnie do większego zainteresowania fotografią a co za tym idzie kupienia lepszego sprzętu, z którym praktycznie się nie rozstaję. Rozwijam również swój styl, poszukując inspiracji m.in na Waszych blogach. To właściwie wszystkie zmiany jakie się dokonały we mnie w blogu :) Dziękuję za uwagę. ^^
Podzielcie się *s w o i m i * zmianami
 jakie nastąpiły w Waszym życiu.
Serdecznie pozdrawiam ^^


Poprzedni wygląd bloga:





Nie pozwól aby ktokolwiek doprowadził cię do łez.



Podaruj kobiecie bukiet róż, a po czasie zapomni o podarunku.
Muśnij jej policzek dłonią, a po latach będzie wspominać ten gest.



 (...) Jego palce błądziły po krawędziach ust jakby w poszukiwaniu początku uśmiechu. Pierwszy raz wydała mu się być krucha i bezbronna. Pozbawiona tarczy z egoizmu i ironii była dziwnie uległa. Jak pszczoła, która utraciła swoje żądło.
- Kocham cię.- szepną prawie bezgłośnie przeczesując opuszkami jej długie włosy, które w świetle zachodzącego słońca przybrały kolor spłowiałego złota. Okalały jej alabastrową twarzyczkę jak anielska aureola. Teraz jej wady i to czego do tej pory w niej nie znosił stały się tym bez czego nie mógłby żyć. 
- Ja ciebie też...- odszepnęła leniwie unosząc drżące powieki do góry. Już zapomniał jak bardzo niebieskie były jej oczy (...)


 Brzoskwiniowy mus twych słów mnie wypełnia




Emocje, siedzące za kierownicą rozpędzonej miłości, nierzadko zajeżdżają drogę rozumowi.



 Na początku znajomości wszystko jest cudowne. Po zakończeniu spotkania pamiętasz dokładnie głos, zapach, sposób poruszania ustami podczas wymawiania jakiegoś słowa. Z czasem wszystko pomału zaczyna zanikać. Nie pamiętasz głosu i jak ktoś śmiesznie wypowiadała niektóre wyrazy. Któregoś ranka budzisz się i nagle uświadamiasz sobie, że już nie towarzyszy Ci zapach tej osoby. Masz wrażenie jakby brakowało jakieś malutkiej części Ciebie. Uświadamiasz sobie, że jeszcze został Ci numer komórki. Od czasu do czasu wymieniacie sms, ale nagle i to się kończy. Kontakt się urywa. Zostają Ci wtedy tylko wspomnienia...



Nie pamiętam daty, co miałeś na sobie i jaka była pogoda, gdy się poznaliśmy. Pamiętam tylko, że powiedziałeś ''cześć'' głosem, który brzmiał jak miłość.



 Chcę żyć z myślą, że nadejdzie ten dzień kiedy przyjdziesz i powiesz 
"kochanie wróciłem, nie potrafię bez ciebie żyć".




Świat się zmienia, gdy znajdujesz kogoś, kogo możesz pokochać.




Ludzie sami stwarzaja sobie niepotrzebne problemy.



 Otaczają nas miliardy ludzi, powinniśmy zostać wyśmiani, gdy powiemy, że jesteśmy sami. Nikt z nas nie jest sam. Jesteśmy samotni nie sami. Różnica jest nie wielka, ale bardzo znacząca. Mamy mnóstwo znajomych, bliższych bądź dalszych. Mamy rodzinę, mniejszą lub większą, ale zawsze jest ktoś do kogo możemy się uśmiechnąć, nawet jeśli mamy stuprocentową pewność, że owy uśmiech nie zostanie odwzajemniony. Problem tkwi w tym, że zostaliśmy skonstruowani na tyle irracjonalnie, że potrzebujemy drugiej osoby na wyłączność, aby nie czuć się samotnym. Jesteśmy egoistami żądając przyjaciół, partnerów. Nie zabraniamy im kontaktów z innymi, ale choćby podświadomie oczekujemy od nich uwagi, zrozumienia, pomocy i miłości. Pragniemy obdarzyć ich tym samym. Kochamy, pomagamy, czasami pomimo woli danej osoby. Możemy się oszukiwać, ale każdemu z nas potrzebny jest ktoś, kto odbierze telefon o czwartej nad ranem i cierpliwie wysłucha naszych narzekań na życie.




Nie szukaj perfekcji. Naucz się żyć z myślą, że wady są częścią doskonałości.





Granice marzeń wyznacza wyobraźnia.


***

Zapraszam na konkurs :)


***







40 komentarzy:

  1. JA na Twoim blogu jestem od niedawna, a więc nic konkretnego o Twych zmianach nie mogę powiedzieć:P
    NA pewno mogę stwierdzić, ze podoba mi się drugie zdjęcie.
    Drzewo-kojarzy mi się z życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swojego bloga od maja i maksymalnie się wkręciłam w całą społeczność blogową, to już przeszło w małe, ale jakie kochane uzależnienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloguję od wczoraj, dlatego żadnych zmian na razie nie widzę, ale mam nadzieję, że nie będę żałowała tej decyzji :)
    Pozdrawiam & obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od lipca tego roku prowadzę już w sumie 4 blog, a bloguję już prawie bez przerwy od jakichś 2 lat. Nie wyobrażam sobie rozstania z blogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zaszły u ciebie pozytywne zmiany :)
    Ja blog prowadzę od końca 2011 roku ale jako początek uważam styczeń 2012 bo od tąd są posty :) A to dlatego, że kiedyś wszystkie niechcący usunęłam xd
    Moje początki pisania bloga (jak dla mnie:]) nie były fenomenalne. Teraz jest lepiej :) czytając inne blogi nabrałam inspiracji i zawsze nabieram chęci do dalszego pisania w trudnych chwilach kiedy brakuje mi energii do pisania :)
    Dzięki blogowi odkryłaś swój talent do robienia zdjęć ^^ (przynajmniej tak i się wydaje xd)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już ponad poł roku :) i nie wyobrażam sobie życia, mimo tego, ze sama piszę rzadko to czytam na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pierwszy blog był stworzony DOKŁADNIE rok temu... i nie był zbyt zachęcający. Ponieważ miałam mało czasu na siedzenie przed komputerem... (młodsi bracia mi nie dawali siadać) nie zakładałam już innych blogów,a tego usunęłam. Teraz jestem na ColorTheme,ponieważ b. przypadło mi do gustu robienie dodatków :3 Żałuję że nie mam własnego laptopa... ;/

    Tw blog b. mi się podoba i wgl.. ;)

    Interesuję się wszystkimi kreatywnymi , no oprócz szycia. :D Lubię rysować,lepić z muliny i takie inne... :D statnio zamierzam ulepić coś i biżu zrobić . :D

    Mam pyt. a jakie ty masz zainteresowania ? :D

    o się rozpisałam. xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zainteresowania są bardzo różne.Nie mam jednej pasji,która mnie fascynuje,i której poświęcam cały mój czas wolny.Staram się być wszechstronna,bo to czynni człowieka mądrzejszym niż oddawanie się tylko jednej rzeczy.Po pierwsze w wolnym czasie czytam moją ulubioną literaturę. Często fotografuję, uwielbiam modę, lubię blogowanie oraz naukę języków obcych, kocham zwierzęta :)

      Usuń
  8. Teraźniejszy wygląd bloga podoba mi się o wiele bardziej ;) A ja dzisiaj nawiązywałam coś o sobie, że nie mam stylu, a tu teraz czytam, że wiele z nas nie docenia samych siebie... ;P hahahaha. głupio mi się zrobiło, mimo że Ty dodałaś posta wcześniej :)
    Dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się cytaty jakie zamieściłaś w tej notce zwłaszcza ostatni !
    Jeśli chodzi o moje życie blogerskie, to też dużo się zmieniło właśnie dzięki niemu !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia MEGA! Ja pierwszego bloga założyłam parę lat temu a obecnego z 3 tygodnie temu :) Ten ostatni jak narazie najlepiej mi wychodzi bo w końcu mam o czym pisać :DD

    Zapraszam :)
    www.crazy-teen-in-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię prowadzić swojego bloga^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ona była taka słodka i malutka :) brązowa z czarnym paseczkiem na grzbiecie :))
    Ja też teraz spędzam o wiele więcej czasu przed laptopem, bo długo mi zajmuje odpisywanie na komentarze, czytanie notek :)
    A teraźniejszy wygląd jest super :) Mam tylko jedną prośbę, nie wiem czy wiesz ale masz obrazkową weryfikację komentarzy, czy mogłabyś to usunąć?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli masz nowy interfejs bloggera to wchodzisz w Projekt -> Ustawienia -> Posty i komentarze -> Włącz weryfikację obrazkową i zaznaczasz Nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja prowadze bloga od dwoch tygodni ;D
    i jest to dla mnie wielka zmiana ;)
    teraz blog jest o wiele lepszy jak porownuje po zdj z tamtym ;)
    super ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogowanie również w moje życie wprowadziło sporo barw :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz wygląd jest lepszy :)
    świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne zdjęcia!
    dobrze, że jednak nie usunęłaś bloga, bo jest świetny! :D bloguj dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wygląd ;d Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ^^ Spodobało nam się tu . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania . Obserwujesz nas - robimy to samu u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płyta wędruję do Ciebie:)
    lady1307@interia.pl

    Czekam na dane do wysyłki.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, po raz pierwszy coś wygrałam (nie licząc Big Milków) :) Bardzo się cieszę już wysyłam maila z danymi
      :*

      Usuń
  20. fajna notka, super zdjęcia.

    żartowałam :p
    blogowanie nie zmieniło mojego życia w większy sposób. zawsze spędzałam sporo czasu przed komputerem.
    hmm, może mam co najwyżej nowy odruch - sprawdzanie poczty na telefonie, czy przypadkiem nie ma żadnych nowych komentarzy. robię więcej zdjęć otoczenia i czasem w ciągu dnia myślę "o! to jest dobra rzecz do napisania na blogu". blog w jakiś sposób też pozwolił mi zrozumieć siebie, pokazał mi moją wewnętrzną granicę w byciu sobą, a byciu kimś innym pod publikę.
    pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Społeczność blogowa jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia ;D
    poprzedni wygląd bloga wydawał się "żywszy" ale ten ma swój urok ^^
    W moim życiu blog również wprowadził pewne pozytywne zmiany ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. blog wprowadzil wiele zmian rowniez w moje zycie!
    powiem krotko - nie wiem jak zylam jak nie mialam bloga:
    P.S. dodaje do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja więcej rozkminiam każdą sprawę, zastanawiam się, opisuję. Oczywiście poszerzyło mi się słownictwo no i horyzonty. A to, że ludziom podobają się moje słowa bardzo motywuje i zachęca.
    Jednego jednak nie udało się zmienić - systematyczność ;)
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hey you got a great blog....thanks for sending me the link.... hope we can follow each other.... follow me so that i can also follow you......
    love...
    www.poetashwin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, obserwuję i licze na to samo
    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O ty też skończyłaś teraz gimnazjum :D I to z czerwonym paskiem (jak ja :P ) a do jakiej klasy idziesz teraz ? ja do biol- chema :* Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥