sobota, 28 lipca 2012

Nad jeziorem.

Witajcie.!
Ci którzy lajkują i czytają posty na moim funpage'u  pewnie wiedzą.
Mam tu na myśli moje wczorajsze mile spędzone popołudnie i wieczór w towarzystwie K <3
Było przemiło, dziękuję ^^ Tak więc wybrałam się wczoraj z K. na mini wycieczkę nad jezioro.
Wypływałyśmy się jak nigdy oczywiście nie brakowało na tematów do rozmów uśmiechu również nie zabrakło. Pominę tutaj pojawienie się pewnego osobnika. ;D
Więcej takich sympatycznych dni poproszę :*
Wszystko byłoby dobrze a wręcz idealnie gdyby nie ugryzł mnie jakiś owad po którym spuchłam mi prawa ręka -.-
A Wam Kochane dziękuję, że jesteście :*
Wasze opinie nie tylko ogromnie mnie cieszą ale i motywują.
Jesteście niesamowici, najlepsi :***



MIŁOŚĆ nie musi być idealna. Wystarczy że jest prawdziwa.



Trzeba być świadomym, że w pewnym momencie niektóre rzeczy mają prawo się po prostu skończyć.



Mężczyźni nie reagują na słowa, reagują na brak kontaktu.




KAŻDY MA KOGOŚ, OD KOGO NIE MOŻE SIĘ UWOLNIĆ.




Nie hoduj w sobie więcej, niż możesz połknąć: miłości, uniesień czy nienawiści.




Uśmiech to magia, powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda.



 Róbmy coś spontanicznego, bez przemyśleń, by mieć wspomnienia, których nigdy nie zapomnimy.




Czasem, kiedy bardzo czegoś pragniesz, kiedy nie możesz myśleć o niczym innym, gdy czas zamarza, zamiera i wcale nie chce płynąc, a do wytęsknionego spotkania jeszcze doba, jeszcze nieskończona noc, jeszcze godziny, nie wierzysz, ze uda ci sie żyć tak długo, żeby to przetrwać. Patrzysz na zegar tak, jakbyś chciał go zabić, rozwalić za to, że wskazówki wcale nie posuwają sie do przodu. Zamarznięty czas to okropny wróg. Wykańcza cie. Powoli pożera, zostawiając tylko tęsknotę, tylko niepokój, tylko głębokie, wewnętrzne rozdygotanie. Zabiera ci sen, zabiera apetyt. Zabiera zdrowe zmysły i trzeźwość oceny sytuacji. Nie zabiera tylko nadziei, która rozpycha ci sie pod zebrami niczym złośliwy tumor.






UŚMIECHAJ SIĘ CZĘSTO - CUDA SĄ W DRODZE.





Są momenty w życiu, które chciałoby się zatrzymać na zawsze.
 A chociaż na trochę dłużej. Na "jeszcze chwilę"





Jeżeli mnie kochają, to przecież nie za coś, nie za osiągnięcie, a za sam fakt istnienia. Nikomu nie muszę udowadniać, że muszę tu być. Ci, którzy naprawdę kochają, kochają zawsze i nigdy Cię nie opuszczą. Tak jest z przyjaźnią.


Ciekawe, czy Ty też czasami czekasz, żebym do Ciebie napisała.



CZASAMI RODZI SIĘ WE MNIE JAKIŚ GŁÓD ŻYCIA, 
NIEZNANA TĘSKNOTA ZA SPEŁNIENIEM SIĘ W INNYCH ROLACH, 
SMAKOWANIE CIAŁA I DUSZY JESZCZE NIE POZNANEJ.
ODKRYWAĆ TRZEBA DO KOŃCA.




Koszulka - H&M
Szorty - Bershka
Buty - H&M
Naszyjnik - Kelly at Large
Bransoletka z zawieszkami - Beciaki
Bransoletka z motywem flagi - Opia

121 komentarzy:

  1. O tak ja się zawsze uśmiecham:)
    Bardzo przejrzyste zdjęcia.
    Co za słodkości są na Twej ręce ;)
    Dlatego Cię coś ugryzło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki !<3333

    widzę że nieco zmieniłaś wygląd bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny wpis...bardzo przyjemnie sie go oglada...a zdjecia super:)))
    zabojcze spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szorty i cudna bransoletka z flagą :)

    zapraszam na nowy post www.rubbber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. odezwę się co do tych pocztówek, jak tylko będę miała więcej czasu :D adres zapisany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki . <me gusta 3
    Świetnie wyglądasz . ;)
    Pzdr. i zapraszam do mnie . ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejka, jak ja ci zazdroszczę. Nad jeziorem w taki upał...

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie mogę, te spodenki są świetne, oddawaj! :DD Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne masz wlosy :)

    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce te spodenki,no śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozkoszne spodenki *_*
    i sentencje z mila checia przeczytalam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja i bardzo podobają mi się twoje spodenki ;)

    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry zestaw : d najbardziej w oko wpadly mi spodenki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodenki,bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. superowa branzoletka <3

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sentencje;) A JESZCZE PIĘKNIEJSZA stylizacja! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że ugryzł cię owad, a nie żmija - wtedy by było jeszcze gorzej ;p A tak w ogóle to świetne zdjęcia i piękna bransoletka (ta z ciastkami) ^^

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna angielska bransoletka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. szorty sa bardzo oryginalne i efektowne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne spodenki!!!!!!!! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twój nagłówek :D
    i szorty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetną masz figurę :D

    no no ja też wolałam Euro 2012, no ale IO jest w UK i sama myśl o tym kraju nakazuje mi oglądać <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za propozycję;), jak wrócę na swoje miejsce stałego zamieszkania to postaram się odezwać:)

    Może wziełabyś udział w konkursie;)? Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo.. Ślicznie tu. :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie. Zostaw po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też jestem zadowolona :) cudowne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie..

    oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia ;) super bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dawno nie miałam takiego miłego dnia :)

    Świetną figurę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. MIŁOŚĆ nie musi być idealna. Wystarczy że jest prawdziwa. -- Prawda !
    Pozdrawiam
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. MIŁOŚĆ nie musi być idealna. Wystarczy że jest prawdziwa. ♥ - podoba mi się ;33 / ładne zdj. ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne słowa i cytaty gdybysmy tylko byli w stanie pamiętać o tym wszystkim w codziennym życiu... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi sie podobaja Twoje szorty:D
    kolor wlosow masz naturalny?
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwagę przyciągają te szorty, zdecydowanie fenomenalne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne spodenki ! ZApraszam może znajdziesz jakąś biżuterię dla sienie ! http://fancypuuuf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. szorty bransoletka wymiataja :) az zapatrzylam sie ;P
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks so much for stopping by my blog too and for your lovely comment.
    I love how you have styled this outfit and those super cute shorts that I loved in your last post.
    I look forward to many more fabulous posts and I hope you had a lovely weekend x

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna bransoletka ;) obserwuje i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. to moja przyjaciółka <3 juz ponad 10 lat razem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bransoletka z ciasteczkami mnie zauroczyła ;d
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog:)
    http://carly-curly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz! Spodenki są przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog , bede wpadac . Dodaje sie do obserwatorow , licze na to samo . ;] Z góry dzieki

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega zdjęcia ^^ Inspirację wyczuwam xD

    Zapraszam, do mnie ;p
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. U Cb również. Obserwuje i liczę na rewanżyk.;)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajnie wyglądasz ;]
    i fajne cytaty ;))

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ładna! i masz przepiękne włos <333
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale śliczne spodenki! Nie spotkałam się jeszcze z takimi:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bransoletki Śliczne
    Obserwujemy_
    bardzo mi zależy
    fashion-our-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do konkursu u mnie na blogu,gdzie możesz wygrać bransoletkę ze swoim imieniem :) = http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-she-bijou.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładna koszulka, śliczna bransoletka z zawieszkami :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładnie wykończone szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Doskonała stylizacja ! Bardzo mi się podoba ;)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. bosko!!!
    Cudnie moja Droga:):*:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM I OCZYWIŚCIE, JAK ZAWSZE ZAPRASZAM DO MNIE:):p

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny blog ;)podoba mi się wszystko co tu widzę ;)
    http://wiola94cf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie, jeżeli możesz zostań obserwatorem mojego bloga. Ja też mogę obserwować twój blog, tylko napisz w komentarzu.
    wiktoria15.blogspot.com
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. zapraszam do siebie i na szafa.pl;
    http://szafa.pl/profil/SecretGar
    może znajdziesz coś dla siebie;)

    Fajny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ładny zestaw :) notka równiez ciekawa. tez uwielbiam tak mile spedzony czas z przyjaciolmi :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny zestaw. Super bransoletka z flagą :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥