środa, 4 lipca 2012

Nad wodą...

Hey.!
W poniedziałek wybraliśmy się nad wodę - do Ślesina było na prawdę fantastycznie. Pogoda dopisała, woda była cieplutka, słońce świeciło a piasek był bardzo gorący. Po drugiej stronie mieliśmy miłych 'sąsiadów'  a na przeciwko małżeństwo z dzieckiem, które nieustannie coś krzyczało a na molo przylatywały piękne mewy. Znając życie i mnie jak zwykle musiałam czegoś zapomnieć i mimo tego, że do domu wracałam się co najmniej dwa razy  i tak czegoś zapomniałam. Tym razem było to kostium kąpielowy i krem z filtrem. Świetnie, prawda.? Na szczęście mimo zaistniałej sytuacji i tak dopisywał mi dobry humor :) Co mam nadzieję zobaczycie na zdjęciach. Reasumując: bardzo polubiłam to miejsce i mam nadzieję, że pojedziemy tam jeszcze nie raz. ^^ Dziękuję Wam Kochane, że jesteście :*
Chyba Was nie zamęczę co.? Bo takiej dawki fotek dawno tutaj nie było :D

Lubi coraz bardziej , myśli coraz częściej .





Słowa to tylko słowa. Aż do momentu, w którym zrozumiesz co oznaczają.



 Bezwarunkowo i nieodwołalnie w nim zakochana.



Bo na taką miłość trafia się tylko raz.




Zgubmy się we własnych uśmiechach. Znajdźmy własną drogę pośród kropli deszczu. Dojdźmy na kres świata. Odkryjmy zagadkę początku i końca tęczy. Zerwijmy każdą czterolistną koniczynę. Policzmy wszystkie gwiazdy na niebie. Pokonajmy bezwzględne bariery rzeczywistości. Razem..




Nareszcie mam Cię na wyciągnięcie ręki.



 Jestem inna, bo nie marzę o romantycznych spacerach przy świetle księżyca, czy oglądaniu wspólnie wschodów słońca. Pragnę tylko wspólnych zakupów w sklepie, sms-ów na dobranoc, zwyczajnej, treściwej rozmowy, czy przelotnych pocałunków w czoło na pożegnanie. Nie koniecznie muszą być długie i namiętne. Bo mi wystarczą małe gesty, by poczuć miłość. Bo czasami krótkie tęsknię, oznacza więcej niż tysiąc innych słów.


 Życie jest zależne od decyzji. Zastanów się czy ta jest właściwa.



Myślę, że zdajesz sobie sprawę, że Twój widok cieszy mnie najbardziej <3



 Jesteśmy szczęśliwi dzięki ludziom, nie dzięki rzeczom, ale od nowej pary butów jeszcze nikt nie posmutniał.



Dbaj. Uwielbiaj. Czasem rozpieszczaj. Tylko nie krzywdź.




Przy Tobie serce będzie znów spokojnie bić.



 Boję się o jutro, bo mam życie w rękach. Od kiedy ją kocham stała się częścią mego serca




Ona dała mi zegarek, do dziś noszę go na ręce . Liczył czas, w którym nie zmieniliśmy nic więcej.




W  życiu każdego z nas jest przynajmniej jedna niewypowiedziana tajemnica, niewybaczalny żal, nieosiągalne marzenie i niezapomniana miłość



 Kobietę stworzono z żebra mężczyzny. nie ze stopy, by po niej deptano. nie z głowy by była mądrzejsza. z żebra, które jest pod ramieniem, mającym ją chronić i blisko serca, by ją kochać.



Kiedy jesteś smutny i uważasz, że twoje życie nie ma sensu, zawsze myśl, że jest na świecie
osoba, której szczęściem jest to, że istniejesz




Życie jest piękne, jeżeli ktoś potrafi żyć.



 Jeśli czujesz że straciłeś coś, co nigdy nie było Twoją własnością, to znaczy, że kochałeś.


Problem tkwi w tym, że pewni ludzie są niezastąpieni..





Szczęśliwym jest się wtedy, gdy kładziesz się jak najwcześniej spać tylko dlatego, że nie możesz się doczekać kolejnego poranka. gdy uśmiechasz się głupio nawet do filiżanki popołudniowej herbaty. Kiedy splątane słuchawki, nie są w stanie wyprowadzić Cię z równowagi. I nie potrzebujesz zjeść tabliczki czekolady bo wystarczy Ci przelotny uśmiech jednego z obcych przechodniów.



Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

T-shirt - Sklep Avanti
Spodenki -  Denim
Trampki - Converse
Bransoletki- allegro

Warto zajrzeć do Sklepu Avanti, ponieważ oferuje on dobrej jakości i niedrogą odzież.
Same zobaczcie : klik

,,Pozwól, że opowiem ci o znajomości,
Która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości (...)"



111 komentarzy:

  1. super motyw na butach ! :) miałas super pogode, bo widze ze się opaliłas ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh... Świetne wyglądasz!
    Z chęcią wybrałabym się nad jezioro:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te spodenki, przypominają trochę materiały piknikowe :) także lato pełną parą

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki, super butki-lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne Conversy ! Zazdroszczę bycia nad wodą.... coś wspaniałego

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Młodziutka jesteś, jeszcze masz na wszystko czas ;)

    Conversiaki w grochy, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajnie tam miałaś.;D
    I wgl fajnie Ci tak.;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny wpis i te zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jeziorko i fajnie wygladasz! ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jak ci zazdroszczę tego wypadu:(
    ja dopiero za jakiś czas bd miała szanse gdzieś na krótko wyskoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie byłam nad wodą w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne fotografie <3
    super masz urodę i do tego blond włosy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne szorty. :D
    też niedługo muszę się wybrać nad jeziorko. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię takie wypady nad wodę :) masz śliczne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodenki ;)
    i pod każdym zdjęciem dobry opis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie piszesz... i cudne trampki<3
    zapraszamy:http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Małpa <3 mój mistrz :)
    dużo wspomnień z nim, a z tym kawałkiem to już w ogóle. Ah :)

    Zdjęcia piękne, urocza jesteś :) Dobrze zapomnieć stroju nad wodę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous Shirt ,you look cute :)
    i´m a new Follower

    Lovely Greetings ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jeziorko ♥
    CONVERSY MASZ PRZEZAJEBISTE :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNY BLOG STWORZYŁAŚ,FAJNE INSPIRACJE I OUTFIT!DODAJE I OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  21. Converse ♥ I bransoletki ♥
    Jak Ty bez tego stroju tam przeżyłas ? :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, obserwuję ;)
    fashionableidea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten utwor, a twoje conversy sa boskie ! :D
    Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Conversy <3 Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni . Może wpadniesz do mnie i Ci się coś spodoba ;) Obserwujesz mój ja obserwuje twój ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie wyglądasz:) fajne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całe 2zł ;P
    Super trampki :)
    Uwielbiam ta nutę ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w twoich conversach i bransoletkach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. bransoletki kupowałaś razem czy osobno ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzemyki razem na jednej aukcji i charmsy na innej aukcji :)

      Usuń
  29. jej ale prześlicznie <3

    i wgl świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia i pięknie napisane ;) dużo miłości;))

    dziękuję za odwiedziny, proponuję obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię jak ktoś mi krzyczy nad uchem, gdy próbuję się zrelaksować. xD
    zdjęcia świetne, pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh I love your converse!! Thank you so much for your comment on my blog dear :)

    A very big hug!

    Eyes of zodiac

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne zdjecia ;)
    w taką pogodę to aż chce się wejść do takiej wody i nie wychodzić <3

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję bardzo za komentarz :) Masz świetne trampki, chętnie bym ukradła :P

    OdpowiedzUsuń
  35. małpa <3
    uwielbiam go.

    Fajne bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. duuuuużo zdjęć :)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim skromnym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super zdjęcia! ^^

    ale zazdroszczę, cudownie tam jest <3 ! ;O

    zapraszam, obserwujemy? ^^

    htp://makeyourselfbraver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia :D I bluzka ładna <3

    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojoj :) Dziękuję :)
    Spodenki i bransoletka są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Conversy w serduszka są prześliczne. ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. przedłuzylam cas do 17 :) http://welovefashionstar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bo pisałaś, że nad wodą było małżeństwo razem z dzieckiem, które ciągle krzyczało. xD mnie osobiście by to denerwowało. : D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny outfit :) spodobały mi się też Twoje świecidełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne spodenki i trampki ;) Idealnie do siebie pasują z koszulką razem. Zazdroszczę wycieczki nad wodę ;D

    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  45. konkurs trwa do dzisiaj do 17 ;/) http://www.welovefashionstar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Prawie na każdym blogu na który wejdę jest coś o wyjeździe nad wodę .;<
    a zdjęcia ładne..;)

    OdpowiedzUsuń
  47. o tak, pogoda ostatnio zdecydowanie sprzyja wypadom nad wodę ;d piękne spodenki! ;)




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ahh uwielbiam chodzić nad wodę ^^ śliczny strój! boskie conversy :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam jeziora ^^
    Super Conversy xD

    Zapraszam do mnie xD
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuje :3
    mega zdjęcia, słodkie trampki ^^
    zapraszam na nowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja ostatnio wybrałam się na basen z koleżanką i pogoda tak dopisała że teraz jestem okropnie spalona i chodzę jak robot :D śliczne masz zdjęcia i tą stylizację.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam - http://fashionnoknowsboundaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia!
    Bardzo lubie spędzać czas nad wodą;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super bransoletki,fotki i oczywiście słodkie trampki no i ten post extra :)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne zdjęcia, świetna koszulka ;)
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i obserwuję ;).

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne Conversy:)
    Dzięki za odwiedzinki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia!! Dodaję Twój blog do obserwowanych :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapraszam do siebie i obserwujemy ?! Super post i blog

    OdpowiedzUsuń
  58. ŚLICZNE ZDJĘCIA!\
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  59. jej! jakie piękne conversy ♥ ojej ; *
    i jak zwykle genialna stylizacja < 3

    OdpowiedzUsuń
  60. conversy♥
    http://haveadreamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Oryginalne conversy i takie niewymiarowe, za kostke i nawet wyżej. Śliczne zdjęcia, ładną masz urodę. Bluzka bardzo fajna. ;-))

    zapraszam i pozdrawiam,
    o-modzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. hmmmm... miło jest tak pospędzać czas nad wodą!^^

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam twoje cytaty <3 Zdjęcia też ekstra, małpa, jak ja to kocham ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne conversy, nigdy wcześniej takich nie widziałam! Już zdążyłam się w nich zakochać :)
    Wyglądasz pięknie... No i zgadzam sie z przedmówczynią - Twoje cytaty są cudowne i takie prawdziwe...

    PS. Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  65. conversy wypaśne :D..i właśnie przypomniałam sobie..,że mam jeszcze jedną parę kultowych trampek, schowaną głęboko w szafie o której całkowicie zapomniałam;)...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. to masz gdzieś blisko domu tą wodę? uwielbiam wypady nad wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. hi dear your blog is fantastic <3 I love it <3 may we can follow each other? :) it will be a great pleasure to me :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia. :) Podobają mi się.


    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak dodasz do obserwowanych:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Spodenki i buty! <3
    Nie ma to jak spędzać czas and wodą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Kobieto dobrej muzy słuchasz !

    Ps boskie zdjątka :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Swietne zdjecia, a trampki masz genialne!:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. sliczna dziewczyna z Ciebie!! :)) Fotki rewelacja ! Dziekuje i zapraszam ponownie do mnie
    Ps obserwuje jesli nie masz nic przeciwko ;))

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładna jestes :) a te zdjecia super :DDD

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥