poniedziałek, 23 lipca 2012

TAG: 'Moje sekrety'...


Hey!
Przygotowałam dzisiaj dla Was tag dotyczący zarówno Waszych jak i moich sekretów. Mam nadzieję, że moje sekrety Wam się spodobają z chęcią poczytam o Waszych 'tajemnicach' :) Zapraszam do zabawy ^^



 ZASADY TAGU:

1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie
i zamieścić je na na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej)
6. Zapraszam do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane.
Miłej zabawy J





Teraz przedstawię Wam pięć moich sekretów (lupka):

 1.




2.



3. 



4.



5. 





Ja wybrałam 16 osób, które taguję:




Weźcie udział w tagu nawet jeśli nie zostaliście otagowani :) 
Mam nadzieję, że poznaliście zupełnie nowe fakty o mnie.
Zaskoczył was któryś? Napiszcie, chętnie poczytam :)
Pozdrawiam serdecznie ^^

42 komentarze:

  1. ciekawy pomysł z tymi kartkami :)
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;) Jak nie zapomnę to wezmę udział ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł zarówno z tagiem jak i wykonaniem go :). Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za otagowanie. w wolnej chwili na pewno napisze o tym post! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś b. pomysłowa ;)
    i.. ładnie piszesz... rozczytałam wszystko .xD
    Niestety chociaż chciałabym wziąść udział,nie mogę wstawiać zdj na kompa... (brak sprzętu) ..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wstawiać zdjęć wystarczy, że napiszesz 5 faktów o sobie i otagujesz inne osoby :)

      Usuń
  6. odnośnie nagłówka - Ola ma bloga, ale zawiesiła go, a nagłówków nie robi, mi zrobiła jako znajomej :(
    + ahahah mam tak samo z pająkami! Dzięki za otagowanie, to super pomysł, zajmę się tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 lata i miałaś wypadek ? a co się stało ? O.o to straszne jak przeczytałem to nie zamurowało ! Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też boję się pająków ; )
    Lajkujemy na fan page'ach ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł na zabawę, ale wolę raczej nie zamieszczać takich rzeczy na blogu ;p

    Mogę za to napisać je tutaj:
    1. obrzydzam się tylko 3 rzeczy: kolan, żył i ropy
    2. panicznie boję się patrzeć w lustra nocą
    3. nie lubię słodyczy
    4. nie umiem wytrzymać bez komputera ani jednego dnia
    5. jestem praworęczna, ale większość rzeczy robię lewą ręką

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, może sama zrobię ten tag u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie robię nagłówków :))
    Dziękuję za otagowanie, i też się boje pająków a także wszelkiego rodzaju robactwa.. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za otagowanie! :)
    Tak samo boję się zachorować oraz pająków!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zrobię w wolnej chwili. O ile taka się w ogóle znajdzie. ;D Tag i odpowiedzi ciekawe. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie dziwi że twoje sny się czasem spełniają :D ty to masz fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalny sposób na przekazanie tych faktów:) Dziękuję za tag :) Jakoś od niedawna myślałam o podobnej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co do pająków i snów, to mam identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam, że nasze sny to coś o czym marzymy i coś co chcielibyśmy aby się spełniło ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. He he Tag fajny ale raczej udziału w nim nie wezmę;P
    A tam żadnych sekretów nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedziałam, że jeździsz na skuterze. też w przyszłości chciałaby mieć motor. ojaciez. :* dzięki za otagowanie, jak na razie się wstrzymam z tą notką ale w najbliższym czasie otaguję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie 2 i 3 te same haha :)
    dzięki za zaproszenie, na pewno to u siebie uzupełnię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zarejestrujesz się?Proszę to dla mnie ważne i nic nie kosztuje dane nie muszą być praawdziwe.
    http://shinybox.pl/?ref=e4b1411

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny Tag

    Fajny blog,jesteśmy tu pierwszy raz. Zapraszamy do nas ,jeśli ci się spodoba zachęcamy do komentowania i obserwowania. Ty obserwujesz nasz blog - my obserwujemy twój ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też panicznie boję się pająków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki:) ale nie obiecuję, że znajdę czas żeby odpowiedzieć:(

    OdpowiedzUsuń
  25. 5 pkt coś o mnie xd

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam pająki, one Ci nic nie zrobią. Pomyśl inaczej, komary i inne owady zjadają, dzięki czemu nie musisz się martwić że Cię komar zje żywcem :D
    Ja też panicznie boje się raka, za dużo już tego widziałam... A co do tabletek, nie myśl o tym jak o czymś co ma Cię leczyć i tak dalej, po prostu większy cukierek..

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥