środa, 29 sierpnia 2012

Glam..


Witajcie Kochane :)
Niesamowicie szybko mija nam ostatni tydzień wakacji -.- Dostaję gęsiej skórki gdy pomyślę sobie o egzaminach gimnazjalnych. :C Przepraszam, że nie pisałam ale nie miałam albo czasu albo zdjęć. Niedzielę i poniedziałek spędziłam u cioci dlatego też nie ukazał się poniedziałkowy wpis. Na szczęście teraz mam mnóstwo zdjęć, które rozplanuję na kolejne posty : ) Chciałabym zrobić w tym tygodniu czat co o tym sądzicie ? :D
Zdjęciom, które teraz dodam towarzyszyła bardzo miła i sympatyczna atmosfera :)
Z kilkoma nieznajomymi przechodniami zamieniłam nawet kilka zdań i było na prawdę miło *.*
Momentami życie naprawdę bywa piękne ^^
Stylizacja, którą teraz widzicie jest trochę inna niż wszystkie...
 Z pewnością jest bardziej elegancka ale przede wszystkim komfortowa.
 Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)



Najciekawsze, że nigdy nie jest za późno by się zmienić. Czas nie ma znaczenia. Można zacząć w dowolnym momencie. Możesz się zmienić lub nie. Nic tego nie przesądza.





Pamiętasz?... Powiedziałem Ci kiedyś, że będę Cię kochał do końca świata i o jeden dzień dłużej. Kłamałem. Zawsze będę Cię kochał.





Jedźmy do Lizbony, Barcelony, Paryża albo Rzymu. Jedźmy, gubmy między uliczkami. Siądźmy na schodach i oglądajmy wschody słońca. I zapomnijmy o całym świecie.




Nie odkładajcie na później ani piosenek, ani egzaminów, ani dentysty, a przede wszystkim nie odkładajcie na później miłości.



Doszedłem do wniosku, że w żadnym towarzystwie nie czuję się tak dobrze jak przy Tobie.



Nie trzeba być idealnym, żeby idealnie do kogoś pasować.




Tak wiele chcemy, a tak mało robimy, aby to zrealizować.




Bo przychodzi taki czas, taki moment, gdzie zdajemy sobie sprawę, że jedyne czego potrzebujemy to tej konkretnej osoby.




Nie ma pecha w twoim życiu, nie ma przypadku. Możesz zmarnować największe okazje - w ogóle ich nie dostrzec. A możesz drobne zamienić w największe wydarzenia - od ciebie to zależy. Przeszłymi latami zarobiłeś na to jak teraz postępujesz. I obecnie zarabiasz na to jak będziesz decydował za miesiąc, za rok.



Rozmowy nocą mają to do siebie, że są cholernie szczere. Nawet przypadkowe słowa nie są czymś przypadkowym. Balkon, morze gwiazd nad Tobą. I nie ma zmartwień, jest tylko ta Rozmowa. O niczym. O wszystkim.



Najpiękniejsza chwila w ciągu dnia?
Północ.
Bo tylko wtedy już nie ma dzisiaj, a jutro jeszcze nie nadeszło.



Żebyś robił mi kakao jak mi zimno i kawę na śniadanie i całował we włosy po przebudzeniu i na dobranoc i pisał głupie wiadomości z dalekich podróży i zabierał na spacer w sobotnie popołudnie i czytał książki koło mnie przed snem i mówił, że boli że nie wiesz że przemija i że nie umiesz i całował w kinie i uczył jak się zmienia pas w popołudniowych korkach i leżał ze mną na słońcu nad wodą i mnie dotykał i podziwiał nową sukienkę i mówił, że beze mnie to bez sensu i głaskał po policzku i robił mi zdjęcia i oglądał ze mną ulubione filmy po raz piętnasty i śmiał się ze mną i przytulał kiedy płaczę bo ja ciągle płaczę, więc przytulaj mnie ciągle i zabierał na koncerty i leżał ze mną na ławce w parku i przynosił mi kwiaty i nie pozwalał rozpadać się na kawałki i zabrał mnie nad morze i tańczył ze mną i żebyś za mną tęsknił kiedy mnie obok nie ma i żebyś już wiedział żebyś był pewny.


Czasami ludzie potrzebują drugiej szansy, bo czas nie był gotowy na pierwszą.



Jest tak dobrze kochać kogoś, że aż to boli. 
Nie wiem jak ludzie to wytrzymują, na prawdę nie wiem.




Prawie wszystko różni nas , a tak się dobrze spędza czas .



Wiecie co? W życiu chyba chodzi o to, żeby być sobą. Ale prawda jest taka, że możemy udawać kogo chcemy, ale kiedy się zakochujemy, ale tylko wtedy kiedy chodzi o tą prawdziwą miłość, to najlepszą rzecza jest bycie sobą. Sztuką jest znaleźć osobę, przy której jesteśmy najlepszą wersją samego siebie.




Koniec końcem, zawsze po burzy wychodzi słońce.



Dziękuje za każdy dzień, za każdą godzinę.



Drugiego człowieka kocha się takim jaki jest, albo nie kocha się wcale.

Na sobie mam:
Koszula - H&m
Spódniczka - H&M
Buty - Zara
Torebka - Atmosphere
Kołnierzyk - H&M
Kolczyki - H&M
Bransoletka - Opia


Cudowna piosenka *.*


103 komentarze:

  1. Masz racje, zycie bywa piekne, tylko trzeba je odpowiednio wykorzystac ;) pieknie wygladasz ;) Buziaki i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta bransoletka . Ile za nią dałaś ?
    www.czarny-kapturek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula w połączeniu z kołnierzykiem wygląda przepięknie!
    Bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie ;) Cieszę się, że już ukazał się nowy post :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wpis :) Śliczny strój, koszula obłędna :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielabima kolnierzyki, w tym momencie bede polowala na taki jak twoj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny zestaw !
    koszula wgl wymiaata *.* !

    a piosenke uwielbiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma sie co bac egzaminow gimnazjalnych
    przeciez tego nie mozna nie zdac xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka do swietnych włosów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia świetne :) spódniczka jest mega. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestawik, bardzo dziewczęcy i uroczy;) co prawda nie w moim stylu bo nie wyglądam korzystnie w takich stylizacjach ale Tobie pasuje. Brawa też dla fotografa, ładne ujęcia zrobił;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula ♥
    Nie przejmuj się egzaminami, to nic strasznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz na starszą niż 3 gimnazjum. c: bardzo ładna spódniczka.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie! c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ładna ta koszula...
    Wakacje strasznie szybko mi zleciały zresztą jak wszystko co fajne .
    Zapraszam Cię w wolnej chwili do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra koszula. Bardzo ci w niej do twarzy :))
    Pozdrawiam i zapraszam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny kołnierzyk ! Zakochałam się <3

    pozdrawiam ciepło Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. aa mi się bardzo podoba ta spódnica :D

    zapraszam do mnie + obserwuje i licze na to samo :D

    a tą piosenkę bardzoo lubie. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny strój :) bardzo ładne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny outfit!
    nie bój się trzeciej klasy, ja też miałam wielkiego stracha przed tymi egzaminami, nauczyciele nas straszyli a wcale to nie jest aż takie jak wszyscy mówią.. mam rade dla Ciebie najlepiej podejdź do tego wszystkiego bez stresu i na luzie! uwierz warto ja tak zrobiłam i poszły mi całkiem dobrze jak na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog!Twoje zdjęcia są inspirujące,a Ty śliczna!:)
    Zapraszam do mnie:
    karmelkowelife.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba to dodaj do obserwatorów.
    Daj znać to się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kobieco ^^
    I zakochałam się w Twojej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękna koszula!
    rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elegancko ! :) Wszystko cudnie dobrane :)
    pe.es: Jak tylko pojawi się u mnie rozdanie napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna koszula, świetna stylizacja ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, urocza spódniczka i ogólnie Ty jesteś bardzo śliczna. Piękną masz buzię i włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look absolutely lovely, darling!
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja. Bluzka jest świetna i ten kołnierzyk <3
    Nie stresuj się przed egzaminami, nie myśl o tym :)
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podobają mi się twoje zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem zdecydowanie za czatem :D

    super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko zmierza ku końcowi, tak samo wakacje. więc nie ma sensu się zamartwiać, wystarczy czekać na następne :D
    ładny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. no i dobrze;p nie dodawać lepiej komentarzy na takich blogach :D
    ja już przestaje.. bo to się stało wkurzające mega :<

    OdpowiedzUsuń
  32. no więc proszę tutaj szkołą nie straszyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. niesamowicie wyglądasz. świetna stylizacja ♥♥♥
    zapraszam na opowiadanie ; *

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz ;)
    Śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  35. na pewno poradzisz sobie z tymi testami :3
    świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Butki są śliczne ! ;)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę gustu :)
    Zapraszam wszystkich : http://www.patuu-lifeblog1.blogspot.com/
    dopiero zaczynam . z wami bedzie mi o wiele prościej :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna spódniczka : )) Bardzo lubię tego typu stylizacje. I bez przerwy słucham tej piosenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej spodobał mi się kołnierzyk u bluzki ;)
    Ogólnie stylizacja jak najbardziej w moim stylu :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie taki zły ten egzamin gimnazjalny bardziej bałam się w zeszłe wakacje końca szkoły i końca przygody z moją klasą, egzaminy przeżyłam i rozstanie też, bo teraz większość siebie obgaduje , nawet przyjaciele, nie wiem dlaczego tak chamsko i bezczelnie się zachowują, dlatego ja się cieszę jednak, że to koniec był już ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. I matura i egzaminy - są bardzo stresujące i nie napawają optymizmem :C

      Usuń
  42. szkoda że tylko momentami :( ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Spódniczka *.*


    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna spodniczka i bizuteria do tego tez boska :))

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne zdjecia. trzeba się pogodzić z końcem wakacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy zestaw, choć nie w moim stylu.;) ale kołnieżyk śliczny;D

    no i świetne cytaty;))

    OdpowiedzUsuń
  47. nigdzie nie moge znalezć takiejneleganckiej koszuli;( boska jest
    <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Z tego co wiem, już się skończyła ta akcja. ; )
    Po prostu zakładało się konto i wysyłało pocztówki za darmo z okazji i9grzysk olimpijskich ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. super! te na szpilce są również cudowne :) takie kobiece, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie ty jedyna masz problem z dodawaniem komentarzy z weryfikacją, przez to nie mogę ostatnio komentować blogów. Spódniczka cudo!
    PS. Dodaje do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. świetną masz tą koszulę! muszę sobie chyba taką sprawić :) obserwuję i liczę na rewanż:3

    OdpowiedzUsuń
  52. Łał. Świetnie wyglądasz ! Podoba mi się koszula i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  53. What a classic, romantic way of dressing. Love the energy of the floral print on the skirt. Beautiful combination!

    OdpowiedzUsuń
  54. Koszula jest genialna! Fajny outfit. Bardzo lubię tą piosenkę :P Ja nie mam problemu z weryfikacją.

    OdpowiedzUsuń
  55. weryfikacja jest baardzo uciążliwa! :(
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przeuroczo i dziewczęco:))

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  57. JeJ!Śliczna jesteś!:)
    Piękny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Koszula jest przecudowna, całość prezentuje się genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. współczuję Ci tych egzaminów ! podoba mi się outfit :*

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny outfit! i fajne teksty pod obrazkami :) a na egzaminach sobie poradzisz!:D

    OdpowiedzUsuń
  61. zakochałam się w twoim kołnierzyku ! <3

    w ogóle to niesamowite że ludzie się interesowali tym co robicie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Koszula i kołnierzyk. The best of the world

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥