czwartek, 9 sierpnia 2012

Wróciłam :)

Witajcie! :)
No to wróciłam ^^ 
Było na prawdę cudownie, pogoda praktycznie zawsze dopisywała. 
Chyba nigdy tak dużo nie pływałam i tak długo się nie opalałam. 
Początkowo byłam dosyć sceptycznie nastawiona do tego wyjazdu.
 Ale teraz mogę powiedzieć, że nie żałuję tego, że się tam wybrałam. 
Spędziłam przemiłe 7 dni w moim życiu, które zapewne już na zawsze pozostaną
 w moim życiu, poznałam wiele ciekawych osób no i kupiłam kilka drobiazgów <3 
Dziękuję Wszystkim, którzy ze mną byli bo było wspaniale <3 Kocham Was <3 
Szkoda tylko, że przez upalną pogodę straciłam zapał do robienia zdjęć, 
ale na szczęście mam ich dla Was trochę :)
*Zapraszam na rozdanie*

Jest takie imię, które noszą setki osób, ale kojarzyć się będzie zawsze tylko z jedną



 Jeśli masz się pojawiać, to nie znikaj.



My, kobiety, jesteśmy dziś samodzielne i silne, ale pod koniec dnia, potrzebujemy przy sobie silnego mężczyzny o romantycznej duszy



Tak właśnie robią młodzi ludzie. Ciągle na coś czekają. Wydaje im sie, że życie jeszcze się nie zaczęło. 
Że zacznie się za tydzień, za miesiąc, ale jeszcze nie teraz. A potem nagle człowiek robi się za stary i wtedy zadaje się sobie pytanie, czym było całe to czekanie. Ale wtedy jest już za późno.



 Chcę tylko czuć, że cię mam przy sobie...



Chcę kogoś, kto będzie mógł mnie złapać za rękę, i nie puszczać. Kogoś, kogo będę mogła przytulać, i kto będzie chciał przytulać mnie. Kto nie będzie kłamać wyznając mi miłość. Chcę szczęścia, prawdziwego, a nie sztucznego, wymuszonego. Gdy sama wmawiam sobie, że jest dobrze. Chcę spędzać zimowe wieczory pijąc czekoladę z bitą śmietaną, oglądając po raz setny Kevina Samego w Nowym Yorku, grzać się pod kocem, ale nie samotnie, tylko w uścisku tej osoby. Chcę zimowych spacerów przy przymrozku, albo późnych jesiennych powrotów do domu. Żeby w momencie taki jak ten ktoś siedział przy mnie. Albo gdy nie mogę spać w nocy, żeby ten ktoś był, gdy się obudzę z kolejnego koszmaru, i spojrzę na tą osobę, żebym się uśmiechnęła i spokojnie przytuliła twarz do poduszki. Żeby mogła się za kimś chować podczas oglądania horrorów, i kłaść się przy niej ze śmiechu przy oglądaniu komedii. Żebyśmy wychodzili ze znajomymi w piątki na piwo, do pubu, a później wracali zmęczeni, i rozmawiali, dopóki ktoś nie zaśnie."



 Zawsze dobrze jest pójść tam, gdzie czujemy się bezpiecznie. To czasami najmądrzejsza i najodważniejsza decyzja.



Każdy umie powiedzieć, że mu zależy, ale nie każdy umie to pokazać.


 Nie masz pojęcia, jak bardzo pragnęłam Cię znowu zobaczyć.



Życie jest piękne.
Jestem szczęśliwa.



 I chyba nie istniało nic wspanialszego, od tego jak na mnie patrzył..




Kobieta nie zawsze potrzebuje romantyka...



 Bądź czasami bezczelny, brutalny i pociągnij za sobą, przyciśnij do ściany i pocałuj tak abym straciła oddech i zapamiętała tą chwilę na zawsze



 Jesteś wspaniałym człowiekiem. Moim ulubionym.




Podobno kiedy człowiek się z czymś już całkowicie pogodzi i niczego od losu już się nie spodziewa, to wtedy to, o czym marzył dostaje.



Nie wiem jeszcze do końca jak to dokładnie robisz, że przyciągasz mnie do siebie, ale cokolwiek by to nie było, sprawia, że mogłabym spędzać z Tobą każdą wolną chwilę.



Szanuj ludzi, którzy znajdą dla Ciebie czas w swoim napiętym grafiku, a kochaj tych, którzy nawet nie pomyślą o grafiku, gdy dowiedzą się, że ich potrzebujesz.



 Nie zastanawiaj się czy to dobre, odpowiednie i czy wypada.
 Po prostu to zrób.




Wszyscy potrzebujemy kogoś, kto będzie tylko nasz.



Kobiety pamiętają każdy drobny szczegół, wiesz?




Nie uważasz, że wspaniale byłoby rzucić wszystko i pojechać gdzieś, gdzie nikogo nie znamy? 

Na sobie mam:
Bluzka - Atmosphere
Szorty - Bershka

♥.

187 komentarzy:

  1. alez piekne zdjecia!
    swietny post!
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, masz bardzo fajny kolor włosów ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia:)) Może i ty skusisz się na obserwację, skoro Ci się u mnie podobało:) Byłoby mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pofarciło ci sie z pogoda! :) Swietne zdjecia i opisy. Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że wyjazd się udał :) Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia! :)
    zaraz będę ściągać tą nutkę na mp3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja w tym roku się wcale nie kąpałam ani nie opalałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia *.*
    Miałam podobnie co do moich tegorocznych wakacji, na początku jechać nigdzie nie chciałam ale potem byłam bardzo szczęśliwa, że jednak się zdecydowałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się <3
    Wszyscy potrzebujemy kogoś, kto będzie tylko nasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia !
    wychodzisz na nich rewelacyjnie ;)
    pozdrawiam.
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne zdjęcia !
    zazdroszczę :)

    dodaje do obserwowanych , bo z wielką chęcią będę śledzić Twojego bloga :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://kamila-rozwandowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. OCh witaj, witaj jak widzę przywitałaś nas z fajnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia,jesteś bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I Dobrze <3
    Witamy :3 :>
    Rewelacyjne fotkiii <3 i opisy ♥
    Dzieki za odwiedziny <3
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tam jest przepięknie :) zdjęcia są cudowne ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz śliczną koszulkę.:) Wakacyjne wyjazdy są przeważnie super udane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie zdjęcie jest śliczne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeejku, jestem tu pierwszy raz i nie mogę się napatrzeć jaka Ty jesteś ładna! <3 świetne zdjęcia ;))
    zapraszam, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jesteś, taka delikatna ahh zazdroszczę! :)
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. oooo jak tam ladnie :) Widoki pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaprosiłaś mnie więć jestem ;)
    piękne zdjęcia!
    oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest takie imię, które noszą setki osób, ale kojarzyć się będzie zawsze tylko z jedną... <33
    zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. O, widzę, że byłaś nad jeziorem - też muszę się niedługo wybrać ;D A tak wgl. to świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie piękne zdjęcia! cieszę się, że wypad Ci się udał! :)
    + przywiązywanie do ludzi jest z jednej strony dobre, bo wiesz, że nikogo nie olejesz. tylko potem bardziej cierpisz, jeśli to oni Cię oleją...

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne masz włosy , a fotki pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cieszę się, że spędziłaś miło czas.
    śliczne zdjęcia!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia. ;) fajny nagłówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. to super że wyjazd sę udał :D super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia!
    Fajnie, że miło spędziłaś czas (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś na prawdę śliczna! *.*

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pocztówka doszła?:D A gdzie Kwiatku Twoja pocztówka do mnie?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszła, ja swoją wyślę już niebawem Kochana :)

      Usuń
  32. swietne fotki! zazdroszcze takiego wypoczynku :)

    dodaje bloga do obserwowanych i zapraszam takze do polubienia mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcie, a zwłaszcza to ostatnie :)
    Zapraszam do siebie na pierwszą część zdjęć z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piekne zdjecia!!!

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne miejsce...patrząc na zdjęcia, aż chciałabym tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Po pierwsze - świetne zdjęcia! Na prawdę, śliczne.
    Po drugie - tekst. Urokliwe sentencje i nie tylko one.

    Zazdroszczę tak udanego wypoczynku:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale jesteś śliczna! Piękny kolor włosów. Wyglądasz na starszą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Woow śliczne zdjęcia. Jakim aparatem? :D Bo szukam czegoś dobrego ale nie mogę znaleźć :)

    http://pandziaamandzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam, Amy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podobają. A aparat to: Nikon D80 :)
      Pozdrawiam i już wbijam do Ciebie :*

      Usuń
  39. Nie ma nic piękniejszego niż wakacyjne zdjęcia <3 Super.
    _________
    Zapraszam do obserwowania:
    http://redjennyrockroll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog ! obserwuje :) i zapraszam do siebie:) mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję za zaproszenie, a zdjęcia są piękne,. wyszły bosko, nie uciekło światło, i wogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. to zdj z serduszkiem jest meega :* / wakacje udane to doobrze!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak patrzę na zdjęcia to najchętniej skoczyłabym z tego pomostu wprost do wody.

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietny kolor wlosow ^^ fajne zdjecia :) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne zdjęcia i lubię tą piosenkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne romantyczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tą piosenkę. ;3 Ładna bluzeczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już zamieściłam efekty :) Ty masz śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za wstawienie piosenki- nie wiedziałam, ż emój ukochany OWLCITY ma piosenkę z Jepsen ;) Ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne zdjęcia :)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zauważyłaś, że prawie wszystkie Anty to blondynki
    - twoja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Boskie zdjęcia. ; ).
    Wgl prowadzisz bardzo ciekawego i fajnego bloga ; )
    Może poobserwujemy ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia na prawdę mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie tam jest!
    I ty jesteś śliczna!:D
    Dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajne fotki:)

    p.s. zapraszam Cię na moją szafę, może znajdziesz coś dla siebie;)
    http://szafa.pl/profil/SecretGar

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję Ci bardzo ! Ty też masz świetny kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam tą piosenkę!:)
    Cudowne zdjęcia:)

    Polubiłam Twoją stronę na facebook'u:)
    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest takie imię, które noszą setki osób, ale kojarzyć się będzie zawsze tylko z jedną <3
    To Ty na tym zdjęciach? :o jesteś prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  61. fajnie że nie żałujesz tego wyjazdu :) świetne zdjęcia, a każdy Twój cytat czytałam z przyjemnością :)

    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliiiczne widoki ! <3

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie masz zdjęcia ;D
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  64. ślicznotka z ciebie :D piękny zachód ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. niesamowite zdjęcia :) i fajnie, że wyjazd się udał :D

    OdpowiedzUsuń
  66. super blog :)
    ZAPRASZAM DO MNIE http://anetka4197.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. czarujace zdjecia, szczegolnie czwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia i cytaty :)) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. super zdjęcia :)


    zapraszam do mnie, nowy blog :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Oh wow! You are soooo beautiful, pretty lady!! Chic! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękne zdjęcia i sentencje! <3
    PS. Wspaniały nagłówek! :))

    OdpowiedzUsuń
  72. kocham czytać Twojego bloga ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe zdjęcia! <3 Zazdroszczę wyjazdu! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z uśmiechem Ci do twarzy ;*

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. omomommm kocham zachody sloncaa..!!! ;)
    sliczny masz kolor wlosow..! :D
    _________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. CZEŚĆ ;) Dopiero zaczęłam prowadzić blog'a. Mam nadzieję, że wpadniesz od czasu do czasu zerknąć co się w nim dzieje. Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)
    po za tym mam nadzieję, że wspaniale spędziłaś czas nad jeziorem.

    OdpowiedzUsuń
  78. fajne zdjęcia i fajne tło bloga :)
    u mnie nowa notka relacja ze Szwecji, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  79. siem.
    Jestem Torn Girl :> Chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;*** wpadnij do mniej, jak dodasz mnie do obserwatorów to na pewno się odwdzięczę :>
    pozdrawiam, xoxo
    http://torn-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. musiało być świetnie ;D A tak wgl. to świetne zdjęcia ;D

    PS: Te reklamy na blogu masz z Google Adsense?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i było :)
      Nie współpracuję z Adsense :)

      Usuń
  81. ale cudne zdjecia

    Jest takie imię, które noszą setki osób, ale kojarzyć się będzie zawsze tylko z jedną - piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  82. ładne zdjęcia.;D Ale ty ładniejsza.*_*

    OdpowiedzUsuń
  83. Jaka z Ciebie ładna blondyneczka. :) Nie wyglądasz na rocznik '97.

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudowne zdjęcia i bluzeczka :) Zazdroszczę widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  85. kurcze przepraszam, na pewno się zgłoszę! już przejrzałam większość, ale ciężko mi się zdecydować:P ale mogę wybrać 2 rzeczy? tak żeby nie przekraczały 40zł:)
    ps. mam taką samą bluzkę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ważne żeby nie przekroczyło 40 zł :)
      O, fajnie ;D

      Usuń
  86. Bardzo ładne zdjęcia. Cieszę się, że Twoje wakacje były udane :) Pewnie masz fajną opaleniznę!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne zdjęcia!
    widać że wakacje udane ^^
    zapraszam do sb
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowne zdjęcia :-)
    Opisy także bardzo ciekawe.
    1juulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. ładne zdjęcia, u mnie nowa skate notka :)

    OdpowiedzUsuń
  90. sliczna delikatna blondynka <3

    podobaja Ci sie gorsety ?!

    wygraj u mnie gorset STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  91. zdjęcia aż dech zapierają:)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  92. świetny blog!
    Zapraszam do siebie, wideo z making of nowej sesji zdjęciowe :-)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Otagowałam Cię Kochana :* Więcej informacji znajdziesz w mojej osstatniej notce :*

    OdpowiedzUsuń
  94. fajny blog :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam www.euier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. zdjęcia piękne !
    i świetne opisy :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  96. Masz śliczne włosy ! Czy to Twój naturalny kolor ? :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :
    http://princess-beyonce.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-she-bijou.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. śliczne zdjęcia ^^
    zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Kobieta pamięta każdy szczegół, no bardzo mozliwe ;P obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  99. przepiekne zdjecia
    tyle w nich ciepla i romantyzmu, eh...

    OdpowiedzUsuń
  100. aah śliczne zdjęcia i te teksty♥
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam i zapraszam do zabawy, nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Fantastyczne zdjęcia i blog!
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  103. pięknie napisany tekst♥.
    świetne fotki, + masz cudowne włosy *.*

    ____
    http://ipepperminted.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  104. przecudowne zdjęcia! zakochałam się ;)
    zapraszam do mnie : www.bookwoormm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. ale sliczne zdjeica;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudne zdjęcia! Klimatyczne, Fajnie, że wyjazd się udał:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajne zdjęcia, a blog genialny :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Gdzie jesteś? ;) Codziennie czekam na nową notkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  109. The music is corresponding to the atmosphere of your great photos!

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥