sobota, 1 września 2012

American dream / Podsumowanie wakacji 2012.

Witam Was, już we wrześniu :)
Niestety wakacje dobiegły już końca a w poniedziałek zaczynamy szkołę. Te wakacje były wyjątkowo udane. Mogę śmiało powiedzieć, że miałam czas na wszystko. Pogoda była piękna momentami tylko pojawiał się deszcz czy na przykład burze. Poznałam wspaniałych ludzi w Ślesinie i nie tylko. Doświadczyłam wielu zabawnych a za razem miłych sytuacji nie tylko ze strony płci przeciwnej :) Wreszcie porządnie się opaliłam i popływałam. Udało nam się zrobić z moim fotografem kilka set albo i więcej zdjęć. Było zabawnie i cudownie. Obejrzałam wszystkie zaległe filmy, zrobiłam sobie domowe SPA, spędzałam czas na świeżym powietrzy z moimi mordkami *.* , były grille i ogniska. Wszystko, wszystko <333
Dziękuję za te niesamowite 2 miesiące!!!
Rzeczy, które zawsze będą kojarzyły mi się z wakacjami 2012:
Film: 'Lol' i '3 metry na niebem'
Piosenka (jest ich sporo ale wybrałam 3, których słuchałam najczęściej : 
R.I.O feat. Nicco - Party Shaker, Carly Rae Jepsen ft. Owl City  - Good Time, Ingrid Michaelson - Everybody
Kolor: zdecydowanie miętowy
Potrawa: Sushi
Książka: Liam Creed -" Szczeniak, jak labrador ocalił chłopca z ADHD"

Wra­cając z wa­kac­ji jes­teśmy ciężsi o wspom­nienia, których nikt nie może nam odeb­rać .


Zestaw, który widzicie to typowo luźne sportowo - dziewczęce połączenie. 
Całkowicie inne od poprzedniego. Typowo sportowy look przełamują dziewczęce spodenki zakończone koronką - moje ulubione tych wakacji jak i bransoletki nadają zestawowi nieco delikatny ton natomiast bluzka idealnie komponuje się z tenisówkami tego samego koloru.





Żyć tak, by przeżyć naprawdę każdy dzień, każdą chwilę, przeżyć to wszystko w sobie, a nie obok siebie.




Wiesz, najlepsze w tym wszystkim jest to, że mimo moich ciągłych humorków, czepiania się, głupich awantur, on jest i obiecuje, że już na zawsze będzie.




Każdy ma prawo się zakochać, ale ten którego obdarowaliśmy tą miłością nie ma prawa jej odrzucić.




Jak dużo można wybaczyć osobie, którą się kocha?




Pierwsza rzecz, pomyśl co dla ciebie jest wszystkim.




Nie umiemy bez siebie żyć i oboje mamy tą świadomość, po tak wielu próbach. 




Lepiej być o trzy godziny za wcześnie niż o minutę za późno.




- Ale będę o to walczył. W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.[...]
 A ty jesteś tego warta – zakończył. Odwróciłam głowę. 




Do kieszeni chowam najwspanialsze chwile, aby móc kiedyś wyciągnąć je wszystkie i śmiało powiedzieć 'momentami jednak byłam szczęśliwa'.




Każdy z Nas wypowiada conajmniej jedno życzenie rocznie,zdmuchując świeczki na torcie.Niektórzy wypowiadają ich więcej gdy wypadnie im rzęsa,przy fontannie,spadającej gwieździe.Od czasu do czasu jakieś się spełnia.Co dzieje się potem? czy jest,jak sobie wyobrażaliśmy?pławimy się w szczęściu?Czy też..zauważamy że mamy długą listę innych życzeń.




Wiesz za czym tęsknię? Za tymi chwilami, podczas których mogłam spokojnie pomyśleć. Nad życiem.Nad wyborami,których dokonujemy codziennie.Nad tym co jest dla Nas ważne.Nad Nami. A konkretniej - Tobą.Była to chwila z rodzaju tych, które niewiadomo jak bardzo byśmy chcieli powtórzyć-dzieje się tylko raz,tylko teraz,tylko tutaj. Siedziałam na plaży, pamiętam piękno zachodzącego słońca,piasek, na którym obrysowywałam palcami pierwszą literkę imienia i..wiesz co? Pomimo naszych ciągłych kłótni, pomimo tego jak wiele razem i osobno przeszliśmy,pomimo tych wszystkich trudności,sprzeczności losu..nigdy nie byłam tak szczęśliwa.Nigdy,rozumiesz?Nikt nigdy nie sprawił,że byłam..tak uszczęśliwiona,rozpromieniona,zakochana...Byliśmy oddzieleni kilometrami, Ty pewnie wtedy grałeś w tą swoją ulubioną piłkarską grę, w której ja nigdy nie zrozumiem zasad,a ja marznęłam na plaży pragnąc by kiedyś,choć raz, znaleźć się tu, w tym miejscu-razem.Ty i ja.Tak samo zakochani,tak samo szczęśliwi jak teraz.Tak..wtedy to było coś.


Czy uczciwie byłoby wiązać się z kimś na całe życie,gdybym miała wątpliwości?



Wszyscy mamy wątpliwości.Ale staramy się je pokonać,żeby móc wieść życie z kimś..z kimś,kogo kchamy.Jak inaczej moglibyśmy się żenić,mieć dzieci? Wiązać się z kimś na całe życie?



Zawsze mnie zadziwia,ile drobnych rzeczy jestem w stanie wykonać,kiedy mam zrobić coś rzeczywiście ważnego.

Bluzka -  Sklep Avanti
Spodenki - Bershka
Buty - Nike
Okulary - H&M
Bransoletka z flagą - OPIA
Bransoletki rzemykowe -  She bijou


77 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenke :) cudne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te wakacje były jedne z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit !
    teraz tylko wytrwać kolejne 10 miesięcy
    i znów upragnione wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sushi tez bym zjadła : ) natomiaaaaast piosenki tez mi sie kojarza, zwlaszcza 1. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał ile zdjęć. ^^ Od dawna chciałam kupić tą książkę, ale fundusze się kończą:P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja ! :)
    ja również film : 'Trzy metry nad niebem' mogę zaliczyć do tych, które będę wspominała mówiąc o wakacjach 2012, tak samo jest u mnie z kolorem miętowym <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny blog i nutka w tle przyjemna :)
    Podobają mi się spodenki.

    P.S: jakaś dziewczyna mi napisała komentarz , ze jestem identyczna jak jej znajoma :) więc może to byłam ja - lub nie , tylko ktos podobny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LOL jest genialny <3
    a stylizacja świetna♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny nagłówek:)
    śliczna bluzka^^
    zazdroszczę opalenizny:)
    uwielbiam tą nutkę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bluza .!
    I piosenka uwielbiam ją .

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia :)

    mój kolor na lato to również zdecydowanie miętowy

    beminetoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że wakacje się skończyły, ale nie ma co lamentować, będą następne!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się nadruk z twojej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny set! najbardziej podobają mi się spodenki;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, lekka stylizacja. Wszystko do siebie i do Ciebie pasuje. Świetne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  16. JAKIE ŚWIETNE SZORTY <3


    zapraszam do polubienia mnie na facebooku! www.facebook.com/MESPEEL :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, świetny blog, jeszcze ta muzyka w tle <3
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi z wakacjami też będzie się kojarzył 'Lol' . :D
    A spodenki cudownee . <3

    Zapraszam do mnie . :) Nowa notka .

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że miło spędziłaś wakacje. Ekstra bransoletka no i oczywiście boski napis na bluzce ;D
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze że wakacje Ci się udały :)
    Ładny zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twoja bluze :D:D

    btw. fajna piosenka w tle EVERYBODY :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wygladasz a z tymi wspomnieniami , to sama prawda :) Nikt nam nie moze ich odebac - tych pieknych i tych smutnych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne trampki i bluzka z długim rękawem! a tak poza tym to przyjemna muzyka na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się blog i połączenie kolorów. :d
    zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również bardzo podobają się spodenki:D

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jesteś:) i stylizacja bardzo fajna ;) zapraszam do mnie. Będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szorty i bluzka ♥. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uważam, że te wakacje były jednymi z lepszych ;D Ale szkoda, że się już skończyły... teraz musimy przeboleć te 10 miesięcy w szkole z nadzieją, że następne wakacje będą jeszcze lepsze ;] i jakbym ja miała wybrać te rzeczy, które kojarzą mi się z wakacjami, to wybrałabym:

    Film: Avengers
    Piosenka: Carly Rae Jepsen "Call my Maybe"
    Kolor: też miętowy ;D
    Potrawa: pizza <3
    Książka: "Scarlett" - znasz ją może? ;]

    A tak w ogóle, to świetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie wygrałam no ale może Tobie poszczęści się u mnie w konkursie ;))

    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  30. cieszę się, że wakacje ci się udały. teraz tylko odliczanie do następnych :) świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka jest mega :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. AAAAAAAAA! Cudowny blog, opisy i ta muzyczka w tle ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna jesteś !:)
    bluzka mega !:)
    mi też wakacje sie podobały

    OdpowiedzUsuń
  34. mi też LOL będzie kojarzyć się z wakacjami :D
    śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. też w te wakacje oglądałam LOL i to chyba za twoją sprawką ! :)
    w ogóle masz cudowną piosenkę na blogu wrzuconą. A ta koronka w twoich szortach... taki dorbiazg a tyle daje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. te szorty są nieziemskie ;o i bluza mi się bardzo podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. super wyglądasz ! :* o lubię tą piosenkę :D:D oglądałam " LOL " popłakałam się :D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny outfit :)Oglądałam trzy metry nad niebem, a LOL muszę obejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń

  39. Pierwsze zdjęcie stylizacji - najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka fajna bluza




    uzaleznionapasja.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥