czwartek, 20 września 2012

Biała koszula...



Heeej! :)
Tak dawno mnie z Wami nie było, starałam się komentować Wasze blogi ale nie do końca mi to wychodziło :/ Dopadło mnie przeziębienie a wraz z nim masa chusteczek, Febrisan, syrop na kaszel i gardło :< A to dopiero początek "jesieni" - faajnie :C W szkole wpadło mi już kilka dobrych ocen m.in 5+ z niemieckiego :) Dodaję jeszcze outfit z wakacji, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się namówić mojego fotografa na jakieś jesienne zdjęcia ^^
PS. polecam film - " Tylko Ciebie chcę" 
Pozdrawiam serdecznie A. ;*

"Faceci ciągle to robią. Żądają konkretnych odpowiedzi (pod warunkiem że są dla nich korzystne) i myślą, że jeśli pognębią cię wystarczająco długo, to w końcu usłyszą to, na co czekają".




` -chcesz ze mną być ? - a mało masz problemów ?`




Rzeczywistość często przerasta najpiękniejszy nawet sen .




Nie podejmuj ryzyka, jeśli brak Ci odwagi.



Widzisz ją ? - Widzę . - A znasz ją ? - znam . - Nieprawda .. Wydaje Ci się , że ją znasz .. Powiedz mi , śmieje się ? - Owszem i to często . - Tak Ci się tylko zdaje . - Przecież wiem co widzę ! - Widzisz to , co chcesz widzieć .. Myślisz , że jest szczęśliwa ? - No raczej tak .. - Pudło .. Uśmiech maskuje to , co na prawdę w niej siedzi .. - Czyli co ? - Przecież twierdzisz , że ją znasz . Więc czemu pytasz ? - A nie wiem .. - Mało kto wie co na prawdę myśli , czuje , pragnie , lubi , nienawidzi , szanuje , kocha , a kocha nadal tylko Ciebie idioto ..




Każdy z nas jest mordercą. Każdy z nas albo zabił jakieś uczucie w innych, albo zabił coś w samym sobie.




Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie należy twoje serce, obserwuj, gdzie wędrują twoje myśli, gdy nie myślisz o niczym konkretnym.




Oddaj serce potrzebującym. Ty i tak go nie używasz.



A oni cytują moje słowa, które nawet nie wyszły z moich ust.



Najgorsza porażka faceta , to pozwolić ukochanej kobiecie odejść .




Szła pustą ulicą i powtarzała sobie cichutko "nie becz, bądź twarda" a łzy zalewały jej twarz .




Czasami mnie diabeł kusi , by uwierzyć w słowa wypowiadane przez mężczyznę.



- Jestem tą którą może, prawdopodobnie, troszeczkę, minimalnie tyci tyci kochasz ?
- Gadasz głupoty.
- Nawet na tyci tyci miłości nie zasługuje?
- Zasługujesz na dużo więcej miłości, a nie tylko tyci tyci.


Bo wtedy była inna. Włosy niewyprostowane, brak makijażu, lakier na paznokciach poodpryskiwany, zwykłe trampki, bluza, dżinsy. Ale on i tak twierdził że ładnie wygląda.




Zbliżenie na śliczne bransoletki od She bijou 




Miłość jest wtedy gdy chłopak biorąc swoją dziewczynę na kolana , nie narzeka że jest za ciężka .

Co mam na sobie?
Koszula - H&M
Spodenki - Bershka
Buty- H&M
Torba - H&M
Bransoletki - She bijou
Naszyjnik - Opia
Pierścionek - Kelly at large





118 komentarzy:

  1. zdrowiej :* śliczne zdj. podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zestawienie:) Niby biała koszula kojarzy się z oficjalnymi zestawami a tu proszę! Jak ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, a biżuterię masz boską <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw :0
    Nie przepadam za niemieckim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, ale ty jesteś piękna!!! Świetne włosy! Uwielbiam ten kolor!!!

    Zapraszam na nowy post!
    www.toxic-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz takie urocze spojreznie i wyglądasz uroczo :D *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki masz śliczne, w ogóle śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny strój! ;D
    jaka ty jesteś śliczna !! *_____*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej! ;D
    śliczna jesteś! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie dopadło przeziębienie ;(

    Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna koszula, świetnie ze spodenkami wygląda ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja i piękne zdjęcia ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam od niedawna wystartowałam z moim blogiem o kosmetykach i modzie takze zapraszam do odwiedzenia mojego bloga oraz na pierwsze powitalne rozdanie
    pozdrawiam
    zapraszam na http://agnesbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne spodenki, fajna jest w nich koronka :)
    uroczy naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna, przyjemna stylizacja:))

    u mnie koszula do wygrania: http://the-devil-weaars.blogspot.com/2012/09/konkurs.html :)Zapraszam;)*

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcia przygarnełabym ta koszule, bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz przeeeeeeprzyjemniastą muzyczkę tutaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooommeegaaa spodenki ! ♥
    biedaku ;c zdrowiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mnie chyba przeziębienie łapie, choć jak na razie się trzymam xD Co do stylizacji, to bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę się napatrzeć jak ty się pięknie uśmiechasz ! :)
    cudne bransoletki, drobne a tyle wnoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja kocham te twoje cytaty i jeszcze muzyka! z tego bloga się wyjść nie da... lepiej nie wchodzić, daj jakieś ostrzeżenie przed wejściem, że na własne ryzyko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna bransoletka:)
    ja nabiłam sobie jak na razie 5 ocen- najlepsza to 5 (z dyktanda z polskiego) a najgorsza to 1:c pierwszy raz mi się przydarzyło tak szybko nabić pałę, mam nadzieję, że w tym półroczu nie będzie ich więcej:) zwykle mam jedną jedynkę na 1 półrocze. a najgorsze, że ta pała to z angielskiego... ugh, trzeba będzie podbudować się z tego przedmiotu!

    zdrowiej^^

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w Twoich spodenkach <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna koszula xd Film może kiedyś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytanie wzięte z czystej ciekawości.. To twój naturalny kolor włosów? ;) bardzo mi się podoba, dążę do takiego blondu ;-) Zapraszam do siebie, może obs & obs? http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat podoba mi się wszystko co jest z H&M ;p Chociaż spodenki też są ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje bardzo ! Śliczne spodenki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia i te teksty między nimi ! ♥
    dużo osób polecało mi ten film, więc mam zamiar go wkrótce obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny prosty zestaw ;>


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw ,szorty są cudne :)
    +obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam, czytam :) I masz cudowny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku jak pieknie wyglądasz! :)
    zapraszam do mnie ♥ dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny outfit, w ogole slicznie wygladalas:)
    zycze powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny zestaw!:)
    życzę powrotu do zdrowia , ja też jestem przeziębiona !:c

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiekny zestaw tylko mało jesienny( za zimno !!) :)) i te bransoletki są cudne ;) , fajna piosenka w tle mi u Ciebie leci :))

    OdpowiedzUsuń
  37. ale TY śliczna jesteś :D

    gratuluję ocenki :D ja nie ogarniam niemieckiego haha i nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam pierwszą część 'trzy metry nad niebem' i stała się jednym z moich ulubionych filmów : ) Właśnie dziś zamierzam obejrzeć kontynuację 'tylko ciebie chcę'. Ślicznie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz pięknie! <3 Świetne spodenki ^^
    bardzo mi się tu podoba :D

    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam gorąco :)
    Zapraszam również na fanpage na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiem czy Ci juz tego nie mowilam, ale Twoje wlosy wygladaja jakby W OGOLE nie byly zniszczone, wygladaja pieknie i zdrowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, śliczne masz te swoje blond włosy;)

      Usuń
  41. urocze spodenki i masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. So great post!!!
    You doing a great job here.

    WE can follow each ohter via gfc and bloglovin if you want :)

    Kisses

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne masz spodenki i świetny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie :)
    Te spodenki są cudowne.

    Dziękuję za kom. pod rysunkiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie :)
    Spodenki są cude.

    Dziękuję za kom. pod rysunkiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. super spodenki ! mam podobne :) ładne zdjęcia !

    zapraszam - http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję takich dobrych ocen na początek już :) mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia. te cytaty między zdjęciami bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. spadałaś mi jak z nieba :3 właśnie szukałam jakiegoś fajnego filmu! haha. śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  49. w takim razie życzę dużo zdrowia! śliczne masz spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam podobna koszule ale z Bershki;) strasznie podobają mi się Twoje spodenki;))))

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny nagłowek, boski strój! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne botki!
    Pozdrawiam a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    cleartaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. jesteś taka śliczna, kuurcze maskara ;D

    Świetne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. jak mi brakuje teraz krótkich spodenek... :(

    OdpowiedzUsuń
  55. jej, ale ty ładna jesteś. :* 5+ z niemieckiego. O.o jaa. haha ;3 wgl lubię tą twoją piosenkę w tle. hahaha ;3

    OdpowiedzUsuń
  56. ślicznie wyglądasz! :)

    fajna nutka leci w tle! xd
    pozdrawiam . ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. HI !!!
    I've opened my brand new online shop this week, with vintage clothes, handmade shorts and customization ! I hope you will visit it and tell me what do you think about :)
    www.shop-salbacandco.com
    10% OFF COUPON when you join us on FB :DD !!!!!
    So COME ON and E.N.J.O.Y
    Have a very good day !!

    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥