sobota, 29 września 2012

Haul zakupowy.

Siemka.!

W szkole mam już trochę nauki : pierwsze klasówki i pytania już za mną. Przeziębienie ustąpiło i już jest okej ; ) W poniedziałek spr. z matmy :< Jesień opanowała już praktycznie całą moją szafę począwszy od płaszczy, kurtek marynarek po ciepłe swetry i bluzy aż do ciepłych butów i śniegowców. Jednym słowem jesień na całego. W niedzielę jadę do lasu, więc będę mieć dla was jakiś outfit. A dzisiaj przygotowałam dla Was haul zakupowy (ciuchowy) z ostatnich dwóch tygodni. Mam nadzieję, ża Wam się spodoba. Miłego oglądania, trzymajcie się ciepło :*
PS. Ceny podaję na prośbę jednej z bloggerek :)

Mokasyny -Zara (120zł)




Koszula - Atmosphere (125,99)




Marynarka - H&M (149,90zł)



Sweter - H&M (59,99zł)







Bluza z krzyżem - Gina tricot (65zł)




Bransoletka - Opia (18,99zł)

Naszyjnik - H&M (15,50zł)




95 komentarzy:

  1. Mimo że nie jestem " fanką " mokasynów, przyznam że te bardzo mi się spodobały :)
    Najlepsza bluza z krzyżem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Same przepiękne rzeczy.. <3 zakochalam sie w mokasynkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za mokasynami,
    za to reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę<3 też bym chciała mieć tyle pieniędzy na tyle rzeczy,ale nie każdego stać.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ten sweterek z H&M był jeszcze w innej wersji kolorystycznej, bo za różem nie przepadam, ale sam w sobie bardzo mi się podoba i chciałabym coś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem był :)
      Ja widziałam: biało - czarny i czekoladowo - czarny :)

      Usuń
    2. O, to muszę się zakręcić przy biało-czarnym :)

      Usuń
  6. taak, bluza z krzyżem jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. same wspaniałości! miałam się ograniczać a teraz mnie ciągnie do galerii! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka z krzyzem jest śliczna w sumie jak wszystko :))
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy, najlepsza bluza z krzyżem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy ; )
    Bardzo fajnie wyglądają rzeczy zaprezentowane na dworze!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka świetna marynarka! w ogóle wszystko genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mokasynki i różowy sweterek <3
    U mnie świetny konkurs, więc serdecznie Cie zapraszam <3 [nie trzeba mieć facebooka,wystarczy że zrobisz oprócz tych co trzeba,podpunkty nieobowiązkowe] :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterki najlepsze :)
    też poluje na jakiś ciepły sweter :P

    OdpowiedzUsuń
  14. dosłownie wszystko, każda pojedyncza rzecz mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula. od dłuższego czasu jestem w nich zakochana po uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te ubrania, najpiękniejsze są sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. sweter z zary i bluza z krzyżem mają śliczny fason :)
    Piękne wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweter z Zary i bluza z krzyżem mają śliczne fasony ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej mi się podoba sweterek z h&m. ;)
    Obserwuję Cię. ;-)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne! :D szczegolnie bluzka z krzyzem. ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek z ZARY, i ten z krzyżem - są boskie! ♥.♥

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mokasyny oraz bluzka z krzyzem- boskie! ; ) Buziaki, zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko jest świetne, ale sweterki i bluza szczególnie przypadły mi do gustu ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z krzyżem najbardziej przypadła mi do gustu - chcę mieć taką! :)

    Zapraszam do udziału w rozdaniu
    http://efficacement.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne ciuchy ;) mam prawie identyczną koszule, tylko, że ja mam z h&m :D

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie drogie te ciuszki
    tak patrze na to co mam na sobie to wydalam mnie na ubranie sie od stop do glow niz ty na jedne buty :P

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam cię na konkurs ;)
    może wpadnie ci kolejna rzecz do szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię jesieni, ale tak bardzo kocham jesienne ciuszki ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzka z krzyżem i koszula są prześwietne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. też mi się bluzka z krzyżem podoba ♥ świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fiu fiu, te ceny bardziej mnie zniechęcają hahah. taki tam ze mnie "mały" sknerus :P

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdobycze :) sweterek z Zary cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek z zary i koszula atmosphere sa cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweter z hm i bluza z krzyżem ♥ Ogólnie wszystkie rzeczy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne są te sweterki, a koszula jest cudowna! aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. jeejj ! ale fajne ciuchy ! ♥ najbardziej koszula mi sie podoba < 3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne te ubranka - zwłaszcza różowy jasny sweterek ;) uwielbiam takie.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dałabyś kasę wnuczkowi a nie na ubrania, zła babcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłby wnuczek babcie a nie, zły wnuczek!

      Usuń
  39. Bluza z krzyżem *.*
    A co do sweterków to uważam, że są zbyt drogie.

    OdpowiedzUsuń
  40. pudrowy sweter z Zary i marynarka są świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥