sobota, 8 września 2012

Serduszkowy kombinezon

Heeeej!
Za nami niecały tydzień nauki na szczęście nie takiej poważnej z klasówkami włącznie :) Cieszę się, że po wakacjach znowu zobaczyłam moje kochane mordki *.* Mój plan lekcji jest nieciekawy ale ilość lekcji w pełni mnie zadowala. Nie wiem jak Was ale mnie pogoda nie rozpieszcza (zimno,ponuro,silny wiatr,momentami słońce) Życzę Wszystkim moim czytelnikom i nie tylko udanego i owocnego roku szkolonego 2012/2013 :) Dziś przygotowałam dla Was letni zestaw z serduszkowym kombinezonem w roli głównej do tego śliczna oryginalna bransoletka, aviatorki i klasyczne rzymianki :) Zapraszam do oglądania i komentowania.
Już niedługo konkurs ;) PS. Na facebooku dodałam outfit z rozpoczęcia roku jakby był ktoś ciekawy ^^


Jesteśmy ludźmi.Mylimy się. Źle oceniamy sytuację.Nazywamy to błędami.Ludzie cierpią,krwawią
.Zamartwiamy się. Bo pochopne decyzje,te które podejmujemy bez wahania prześladuja nas do końca życia.




Przestań zastanawiać się kim jesteś i co jest dla Ciebie dobre.Pozwól sobie na szczęście.
Zanim będziesz żyć w samotności.'



 Dziś rano zorientowałam się, że uśmiecham się bez powodu.
Potem zorientowałam się, że myślę o Tobie.


 Piszesz do mnie, dzwonisz, gdy tylko masz czas. Uśmiechasz się, gdy przyłapię Cię wpatrującego się we mnie, ale czy mogę mówić już o miłości?




Perfekcyjnie udaję, że już go nie kocham. Bo jak to możliwe skoro mam już kogoś nowego, prawda? 
Nikt nie zorientował się, że choć jestem z  nim , nadal kocham Ciebie..




Zawsze gdy ktoś pytał, co robiłabym gdybyś mnie zdradził,  odpowiadałam, że Ty nigdy tego nie zrobisz, że nie jesteś tacy jak wszyscy. Dziś siedzę zapłakana, po tym jak zobaczyłam Cię całującego Cię z inną. Teraz to ja cierpię, ale obiecuję Ci, że się podniosę, będę tak piękna i seksowna jak jeszcze nigdy nie byłam, prowokacyjnie przejdę obok Ciebie, patrząc jak ślinisz się na mój widok i wpadnę w ramiona faceta, który sobie na mnie zasłużył! ; )



-Czemu jesteś smutna? -Przyjmijmy, że kakao było za gorące.




Nie mam pojęcia, w czym jest problem, ale zawsze świetnie się dogaduję z kimś do czasu, kiedy nie przyjdzie mu na myśl coś poważniejszego.  Przeraża mnie wizja związku, choć nie mam ku temu konkretnych powodów..



 Obudź się i zobacz jak na tym świecie jest wspaniale..


 - Co byś zabrał na bezludną wyspę ? - A ile mogę wziąć ? - Dwie rzeczy. - Zabrałbym Ciebie i lampę z dżinem. Dżin spełniłby moje trzy życzenia. Pierwszym byłaby wielka willa, drugim zapasy żywności, a trzecim złota rybka. Złota rybka spełniłaby moje kolejne trzy życzenia. W pierwszym poprosiłbym o wieczną młodość dla Ciebie, w drugim o wieczną młodość dla mnie, a skoro mam Ciebie to nie muszę prosić o szczęście, więc moim ostatnim życzeniem było by to, aby nikt nas nigdy nie znalazł.



 Wiem że nie mogę mieć wszystkiego, ale trochę szczęścia by mi nie zaszkodziło.




Nic, co ma jakąś wartość, nie jest łatwe.




- Zrobię wszystko żebyś wróciła. - A co zrobiłeś żebym została?



Miło obserwować Twój uśmiech, ze świadomością, że po części to moja zasługa.



To niesamowite jak wiele możesz ukryć tylko się uśmiechając.

Kombinezon - H&M
Okulary - H&M
Bransoletka - Nor Art
Rzymianki - Allegro

100 komentarzy:

  1. śliczny ten kombinezon :)
    mnie też pogoda nie rozpieszcza..dziś lało i było cały dzień pochmurnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety zbliża się jesień więc i mnie pogoda nie rozpieszcza :( powodzenia z nowym rokiem szkolnym :)
    świetny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kombinezon :0
    Fajny ten teks z bezludną wyspą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo! Zazdroszczę takiej urody :)
    Mam podobne okulary ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodki i uroczy ten kombinezon :D oddaj mi go!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach! ;D Postaram się wpadać częściej, bo masz bardzo ciekawego bloga :)
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny jest! wygladasz tak slodko i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kombinezon jest świetny! i bransoletka też mi w oko wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon bardzo mi sie podoba ;) jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdj ;))
    ale jestes sliczna ;d
    fajna piosenka ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tym kombinezonie, jest uroczy ^^
    Świetna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to chyba się nieco zrobiłam czytelniczka widmo, czytuje Twoje notki, oglądam Twoje ubrania i się zastanawiam, czy będziesz na tyle odpowiedzialna, że nie dasz się uwieść jakiemuś idiocie bez perspektyw... I jedno wiem, myślę, żeś rozsądna, i że priorytetem będzie nauka, potem amory, które różnie się kończą :)

    jak ja lubię te twoje cytaty

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w kombinezonie :) ja je lubię, ale na kimś, siebie nie widzę w nim :( a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna piosenka! Natomiast opisy bardzo trafne ;) spodobal mi sie ten o "perfekcyjnym udawaniu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakii ślicznyy ♥
    dziękuje i nawzajem ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Aś Ty fotogeniczna;) bardzo ładnie, ja sie nie lubuje w kombinezonach ale Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również mam jeden kombinezon,ale nie mam odwagi w nim chodzić:p

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana na moim blogu :) Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  19. kombinezon jest śliczny i słodki ;)
    a kolor włosów mój wymarzony♥

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne okulary ;)

    http://likee-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko swlietnie wyglada ! ;)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kombinezon aczkolwiek nie dla mnie i bardzo ładny pierścionek zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie leży na Tobie ten kombinezon :)
    szkoda, że zdjęcia takie małe :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny strójj ; ))
    Super blog i ciekawe posty , obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili .
    Będzie miło jak wpadniesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja !
    Bardzo mi się podoba.
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  26. zupełnie nie mój zestaw kolorystyczny, ale wygląda uroczo ! :)

    i ten opis o bezludnej wyspie <3 podbił moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz w tym kolorze : )
    ach to się ciesz że nie masz spr. bo ja już miałam ;/
    piosenka jest super uwielbiam Jule ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski ten kombinezon. Opisy również.
    Masz sliczny naglowek! :)
    Bardzo fajny blog, obserwuję. ;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale slicznie :)




    ładny to był zachód słońca tam na miejscu
    istna bajka

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja nie mam w szafie żadnego kombinezonu :<
    Bardzo ładnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem ktoś kto robi Ci zdjęcia powinien to robić w momencie kiedy nie wiesz, że jesteś fotografowana, a przynajmniej o taki efekt mi chodzi, bo pozowane jak te w tym poście się nie bronią. Jak dla mnie za bardzo usztywnione kadry. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Very beautiful pictures!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  33. You look really very pretty, honey! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. I like that playsuit!! It's so beautiful!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. jak tu fajnie;) kocham tą piosenkę która leci w tle:D przesłuchałam całej:D czytając posta;) fajnie wyglądasz i świetne cytaty piszesz;) J.

    OdpowiedzUsuń
  36. wygladasz swietnie w tym kombinezonie!!
    bardzo mi sie podoba ten kolor, bardzo pasuje do Twoich wlosow i generalnie urody:)
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny jest ten kombinezon. chciałabym aby było tak ciepło jak na twoich zdjęciach a nie jak jest teraz za oknem - deszcz, zimno. bleee

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie też ponuro :)
    Dziękuję i Tobie życzę tego samego ^^
    Kombinezon bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie wyglądasz.Ten kombinezon idealnie do Ciebie pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie:D rzymianki wymiatają^^

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. chcę taki! ♥
    podobają mi się Twoje pełne zdjęć posty!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję ;** Genialny ten kombinezon! ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny ciuszek!
    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    Zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam również kurteczkę tylko, że akurat wtedy ściągnęłam bo się zmachałam i zrobiło mi się ciepło, hehe ; D
    A ogólnie pogoda nie taka zła, aż przerażająco zimno u mnie nie było ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham tego bloga.!!

    I ♥ Moja wizja Świata.!!

    Super posty.

    A ta piosenka w tle jest bardzo fajna.;p

    Ja już w pierwszym tygodniu miałam kartkówkę z fizyki;|

    OdpowiedzUsuń
  46. o jejku, kombinezon nieziemski ♥
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny ten kombinezon:) masz super kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawie wygladasz :) Bardzo mi sie podoba, zreszta jak zawsze :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥