piątek, 26 października 2012

Bluza z krzyżem...

Siemka.!
No i maaamy nasz ukochany piątunio <3 Ogółem luźny tydzień ;) Dzisiejsze popołudnie spędziłam na wieczorku poetyckim, który co jakiś czas jest organizowany w naszej szkole. Było niezwykle klimatycznie a za razem wesoło <3 Zaskoczyła mnie pewna informacja.. ale nieważne... ;DD To tyle na dziś jutro ostatni dzień w którym przyjmuje zgłoszenia do konkursu - klik. 
Przygotowałam dla Was prosty i przede wszystkim luźny outfit zdjęcia zostały zrobione dawno temu ale nie miałam do tej pory ich tutaj dodać 
Krzyż umieszczony na bluzie jak dla mnie idealnie współgra z lordsami
Z resztą same oceńcie  :)



Czasem obcy ludzie, potrafią być dla nas bliżsi i życzliwsi niż Ci których znamy od dawna...




Setki miłych wspomnień, tysiące pięknych wrażeń.




Robiąc coś dla drugiej osoby, można sprawić, iż będzie szczęśliwa, a przy okazji samemu z tego korzystać.



 Jeden dobry ruch wymaga drugiego.



Nie ma czegoś takiego jak miłość, która trwa wiecznie. Zawsze powiedz " do widzenia ". Więc kiedy nadejdzie koniec, szukasz czegoś podobnego, zapominasz o przeszłości i idziesz dalej.




Jeśli potrafiłbym zapomnieć, czy żyłbym szczęśliwie?




Kiedy minie trochę czasu, czy ten ogromny ból zniknie?




Jeżeli to zawsze ty byłeś tym, który kocha, to teraz pozwól sobie być tym, który jest kochany...



 Lubię swoje zajebiste pomysły, lubię być dziwna, inna od wszystkich i pozytywne pierdolnięta. Lubię moje niekontrolowane wybuchy śmiechu, i dziwne słowotwórstwo lubię .



Najpierw podoba Ci się - tylko tyle. Później zauważasz, że obchodzi Cię to z kim gada, jakie ma koleżanki. Kolejnym etapem jest ogarnięcie czy nie ma dziewczyny - chociaż jeszcze wmawiasz sobie, że pod żadnym pozorem On Ci się nie podoba. W końcu przyznajesz przyjaciółce - zauroczenie. Trwa to dość długo. Oglądanie się za Nim na ulicy, śledzenie Jego życiorysu i usiłowanie wpisania się w niego. W końcu zaczynasz czuć, że serce inaczej pyka - kochasz Go, ale udajesz przed sobą, że to nie prawda. Bo przecież jesteś zimną i bezuczuciową panienką. Po paru miesiącach przyznajesz się już jawnie, że Go kochasz i nie będziesz potrafiła żyć bez Jego widoku. Cały ten proces tylko po to, by później się dowiedzieć jak bardzo On kocha inną.




6.30. jak zawsze poranna bitwa o łazienkę, a potem o ostatnią kromkę chleba w domu. błagania mamy byśmy pozwolili jej wypić kawę w spokoju, a nie wbiegali co chwilę do kuchni z pytaniem - gdzie moje spodnie, skarpetki czy słuchawki. pięć minut przed ósmą wyjście z domu z jednym butem na nodze, a z drugim w ręku. dotarcie do szkoły. na staracie dostawanie idiotycznej głupawki na sam widok tych twarzy, za którymi poszłabyś w ogień. nauczyciele jak zwykle zdenerwowani, cisną jakieś teksty na nasz temat, a my śmiejemy się z ich wypieków na twarzy całkowicie ignorując ich słowa. potem powrót do domu ledwo trzymając się na nogach po kilku godzinach wygłupów i poprawiania ocen. wpadam do domu rzucam torbę w kąt i zakładając swoją ulubioną koszulkę z zielonym ufoludem i żółte bokserki kładę się na łóżko, a wspomnienia znów bez żadnych skrupułów zalewają mogą głowę. tak, standard mojego codziennego dnia...<3




Moment, kiedy dostrzegasz, że zależy Ci na kimś, stanowczo za bardzo, jest momentem kulminacyjnym. zaczynasz, wtedy rozumieć, że musisz odejść od osoby, której potrzebujesz, aby uniknąć późniejszych rozczarowań. odchodzimy, pomimo własnych przekonań. naprzeciw własnym uczuciom. odchodzimy ze strachu, przed rozczarowaniem.




Gdy widzi się coś, czego widzieć się nie powinno, po prostu odwraca się głowę.




Przekraczasz próg i już wiesz ze nic dobrego cię tu nie spotka, czujesz chłód emanujący od każdej ściany, słyszysz echo krzyków z poprzedniego wieczoru, widzisz zmęczone lustra, które widziały zdecydowanie więcej niż ktokolwiek by chciał. Tak, witaj w domu.




Milczenie to tekst, który niezwykle łatwo jest błędnie zinterpretować.

Co mam na sobie?
Bluza - Gina tricot
Lordsy - Czasnabuty
Tregginsy- H&M
Bransoletka - She-bijou

PS. Mój internet znowu osiągnął tępo żółwia, tak więc zajrzę do Was gdy tylko czas i net mi na to pozwoli ^^
Pozdrawiam serdecznie A. ;*


84 komentarze:

  1. "Najpierw podoba Ci się - tylko tyle. Później zauważasz, że obchodzi Cię to z kim gada, jakie ma koleżanki. Kolejnym etapem jest ogarnięcie czy nie ma dziewczyny - chociaż jeszcze wmawiasz sobie, że pod żadnym pozorem On Ci się nie podoba. W końcu przyznajesz przyjaciółce - zauroczenie. Trwa to dość długo. Oglądanie się za Nim na ulicy, śledzenie Jego życiorysu i usiłowanie wpisania się w niego. W końcu zaczynasz czuć, że serce inaczej pyka - kochasz Go, ale udajesz przed sobą, że to nie prawda. Bo przecież jesteś zimną i bezuczuciową panienką. Po paru miesiącach przyznajesz się już jawnie, że Go kochasz i nie będziesz potrafiła żyć bez Jego widoku. Cały ten proces tylko po to, by później się dowiedzieć jak bardzo On kocha inną."

    prawda w 1000%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ, przypomniały mi się czasy liceum... i miłostki tego typu...

      Usuń
  2. Piękne masz włosy. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :)
    Lordsy rzeczywiście cudne ale chyba bym umarzła w nich teraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. we found love <3
    masz sliczne włosy a bluza genialna <3
    wbij

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie ona bardzo pogrubia, ale i tak ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz ;]
    zapraszam do mnie na nowego posta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna bluza :)
    masz włosy naturalnie proste czy nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna bluza, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i strój ... Piękne opisy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygladasz i masz piekny kolorek włosów !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje ciuchy,uwielbiam Twoją muzykę w tle,Twoją urodę,uwielbiam opisy pod zdjęciami!
    Całą Cię uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia mimo, że old;) Ale tych cytatów to Ty masz...:D

    OdpowiedzUsuń
  12. lordsy bardzo mi się podobają, nie wspominając o bluzie, która jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to pasuje!
    Masz śliczne rysy twarzy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubiłam wieczorki poetyckie, które nam organizowali w gimnazjum. W liceum chyba takich nie ma :c
    Bluza i lordsy są świetne, masz rację, pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia !!
    A piosenka w tle cudna ♥ wkręciła mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza bardzo fajnie się prezentuję, uwielbiam Rihanne:) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. To zdjęcie, na którym siedzisz we wrzosach oparta o drzewo jest BOSKIE!!!;)
    Stylizacja bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, a włosy cudne. Sama bym chciała mieć takie. ;) Obserwuję+liczę na to samo. ;) Zapraszam do siebie seecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje włosy! <3
    a te butki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. co do twojego komentarza to mój tata miał raka (skóry) więc co nieco wiem w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna bluza ! i rzeczywiście świetnie się komponuje z butami , razem wyglądają extra !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia i fajny blog :)
    +Prześwietne buty! :3
    Zapraszam do mnie, prowadzę na nowo bloga po paru miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham dzień nazwany PIĄTEK! ;*
    mega bluza ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten zestaw, mój styl. :)

    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jesteś, a bluza cudna . ^^
    zdjęcia wszystkie wychodzą świeetnie !
    Jakiego to fotografa maaasz ? :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego najcudowniejszego <3 ;**
      Dziękuję ^^

      Usuń
  26. moja koleżanka kupiła w sh za 5,50 lordsy ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. zdjęcia są przepiękne , bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemny blog! :) W dużym stopniu wpływa na to ta świetna piosenka w tle. :)
    + boska bluza. :D

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. co ty robisz że masz tak idealnie proste włosy? czego używasz (jakiś szampon, trwale masz zrobione proste włosy czy jak?) to jest naprawdę ciekawe... zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo dodam post o kosmetykach do włosów :)

      Usuń
  30. Mega ta bluza ^^ <3

    Zapraszam do mnie <3
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. hej kochana wysłałam ci juz na e-maila moj adres :) dziekuje bardzo za wygrana ciesze sie jak male dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ekstra bluza! <3 Kochana czy Ty malujesz włosy czy to twój naturalny kolor? Bo strasznie mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale zajebiste zdjęcia *.* Po prostu zakochałem się!
    Zapraszam do mnie + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana. Więcej info na moim blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zarąbiste zdjęcia! ;3
    Zapraszam na magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz prześwietnie! A do tego super zdjęcia :) Jednym słowem wielkie wow <3

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne buty
    obserwuję zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty rewelacyjne jak i całą stylizacja :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialna bluza ;3 zapraszam do mnie www.allstarsflyhigh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluza:D Zapraszam do mnie na nowy post http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/11/the-housewarming-party.html :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super blog...
    dzieki za komentarz, zapraszam czesciej;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi się Twoja bluza! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  43. super, jak lubisz takie motywy to polecam poczytać sobie o tym http://modafon.pl/688-bluzka-z-krzyzem.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥