wtorek, 16 października 2012

Haul zakupowy...

Cześć !
Miałam dzisiaj bardzo luźny dzień w szkole, ponieważ mieliśmy akademię z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Jutro natomiast mam apel z okazji Dnia Papieskiego. Przeminie niemiecki i polski :D Bardzo się cieszę ;) Dzisiaj korzystając z wolnego czasu udało mi się przygotować dla Was haul zakupowy :) Miłego czytania i oglądania ^^



Sweterek z sercem - New look




˙



Miętowy sweterek - H&M










Czapka "panda" - Atmosphere








Sztyblety 








Sweterek z napisem - New look




Tregginsy - H&M



Koronkowy Hair cuff - H&M


Spinki, kokardki - Opia


Srebrne wkrętki kwiaty - Parfois


Złota bransoletka z serduszkami - H&M


Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za wszystko i zapraszam na konkurs

Uwielbiam <3


139 komentarzy:

  1. Z tego co widzę ,to naprawdę świetne rzeczy udało Ci się kupić ;) Najlepsze sztyblety i miętowy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o widze, ze niezle zaszalałaś na tych zakupach, sweterek ten miętowy zajebisty <3 i czapka ! a buty *.*
    Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, szczególnie podobają mi się sweterki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mi się wydaje, czy ten miętowy sweterek jest od Lany del Ray ?
    obserwujemy? :)

    my-soul-breathing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, wszystko mi się strasznie podoba! Sweterki i hair cuff szczególnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nawet nie wiedzialam ze jest cos takiego jak dzien papieski :P

    OdpowiedzUsuń
  7. tuliłabym Twoje sweterki, tak cieplusio wyglądają! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy sweterek jest świetny <3 Strasznie mi się podoba ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak te sweterki cieplutko wyglądaja <3 przydałby mi sie takie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, wszystko mi się podoba :O Urocza czapka! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ubranka i akcesoria ;3 . Sweterek z h&m bardzo mi się najbardziej podoba :D . Obserwujemy ?
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna muzyka na blogu :)
    i sweterki przepiękne, mamdo takich słabość !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny 1 sweterek ;)
    Śliczne rzeczy ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze dwa swetry są zabójcze, tak samo jak buty <3
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjdę w nocy i ci wszystko ukradnę ♥♥♥ miej się na baczności ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie ogromne zakupy, a ja mam problem żeby zdecydować się na jedną rzecz -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. no to udało wam się że lekcje jutro przepadną :)
    świetne perełki wyłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miętowy sweterek <3. Obserwuję i czekam na rewanż ! juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Miętowy sweterek i ten z serduszkiem są świetne! Też bym takie chciała ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne rzeczy :) sweterek mietowy mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie ciuszki, ale miętowy sweterek to mój zdecydowany faworyt:) A.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne rzeczy, szukałam takiej czapki w Primark'u, ale nie mogłam znaleźć ;/ Sweterek z serduszkiem najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzp fajny pościach.. a nowości.. hmm sama przygarnęłabym prawie wszystko do siebie! szczegolnie sweterek h&m oraz ten z serduszkiem :) :) pozdrawiam i dziekuje za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow sporo tego. Chętnie przygarnęłabym pierwszy sweterek i drugi również - widziałam go w sejsi Lany do reklamy H&M:) Piękny♥ Kolczyki i bransoletka urocze! Pierwsza para tregginsów przypadła mi do gustu, za pewne mają taki mięciutki jeans? I te w środku tez ładny kolorek mają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ohh ile tego wszystkiego ♥
    piękny kolor miętowy sweterka - on jest taki krótszy czy dłuższy??:)
    słodka czapka
    obserwujemy?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś Cię mocno na sweterki wzięło. Mnie spodobał się ten ostatni. Jest możliwość poproszenia o cenę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. mogłabyś pokazać jak leży na Tobie ten sweterek z H&M bo jestem ciekawa.
    Mój nagłówek już troszkę stary jest.

    OdpowiedzUsuń
  28. widzę że duże zakupy, nono! :D
    i mnie by się przydały jakieś ciepłe swetry, najlepiej kilka, tylko powiem że cena za jeden w HM - 129,90 to troszkę sporo...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku... Ten miętowy sweterek jest cudny ♥ Naszła mnie wielka ochota żeby go mieć, ale niestety nie jest mi dobrze w tym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
  30. oba sweterki bardzo mi się podobają i do tego ta przesłodka czapeczka <33

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tych spinkach i miętowym sweterku <3

    OdpowiedzUsuń
  32. W miętowym się bezgranicznie zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. great stuff and I love the header
    http://please-freeze-time.blogspot.de/
    xx Jules

    OdpowiedzUsuń
  34. jejjjjuuu ale to wszyyystko jest fajjjnee ♥ sweterkii ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już obsewruję od jakiegoś czasu :))
    ten miętowy podbił moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  36. Yay ! świetne rzeczy <33

    + obserwuję :)
    b.fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Czapka jest świetna i słodka! Sweterki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mietusek przypadl mi do gustu musze sie za takim porozgladac:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love the sweaters, they are gorgeous!

    Come check out my blog: www.fashioncontainer.com
    x0x0 Malena

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice shopping bag you got there girl, I love everything you bought but my favorite have to be the green sweeter and the hat! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  41. So cute, loooooove it, my dear!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  42. swietne sweterki, zwlaszcza ten mietowy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej *.* Wszystko mi się podoba :D *.*
    dziękuję za komentarz :**

    OdpowiedzUsuń

  44. Jakie cuda! ale najpiekniejszy jest sweterek z H&M no jest bajeczny!

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs z okazji roku bloga, do zgarnięcia 19 nagród, Beauty Blender, zestawy kosmetyków GOLDWELL do włosów i masa innych...

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdobycze ♥.♥ Piękna czapka!

    『 POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE ~~~~ ♥ 』

    OdpowiedzUsuń
  46. zakupy prześliczne, uwielbiam sweterki :)

    * proszę powiedz mi jaki jest tytuł piosenki w tle :)

    a ja obserwuję ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  47. najbardziej podoba mi się miętowy sweterek, ale wszystkie ubrania są bardzo fajne. też miałam apel z okazji dnia nauczyciela, z czego się bardzo cieszę, ponieważ nie odbywały się wtedy wgl lekcje :3

    OdpowiedzUsuń
  48. jejku, same śliczne rzeczy, bardzo Ci ich zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  49. ile zapłaciłaś za sweterek z tym wielkim serduchem? a za tą czapkę?:)
    ogólnie wszystkie rzeczy są genialne! też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rzeczy :) Ja planuję od jakiegoś czasu wybrać się na zakupy jednakże coś mi to nie wychodzi, a jest coraz zimniej i niedługo będę cierpieć na wieczne zimne ręce w szkole :)
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i mam nadzieję że również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten miętowy z H&M jest podobny do tego w wersji czerwonej, którego mam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko cudne, ale buty najlepsze. Są prześliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne te sweterki! i czapa *__*
    udane zakupy ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko mi się podoba! Czapeczka przesłodka:) super blog:) obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne ciuszki :D

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Miętowy sweterek jest genialny!:)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta czapka jest przesłodka ♥
    Sztyblety też świetne, koniecznie muszę zakupić.
    Wpadnij do mnie, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. swetry są super, sama muszę niedługo jakiś kupić :B

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne są te rzeczy a najcudowniejsze sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Very beautiful, my love!

    Feel free to follow me via gfc and I will be happy to do the same for you!

    Happy weekend,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  62. lovely! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  63. o mamooo, ale ładne sweterki!
    skąd są te buty? rewelacyjne<3

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojej! Świetne zakupy!:D
    Sweteeerkiii <33333

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj mi też by się przydały takie zakupy ^^
    Kocham tę czapką <3

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne zakupy, sama bym się najchętniej na takie wybrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Sweterkii<3 i czapa genialna;) mam podobną z H&M, pozdrawiam i zapraszam do siebie http://blondesmentality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Sweterkii<3 i czapa genialna:) mam podobną z H&M, pozdrawiam i zapraszam do siebie http://blondesmentality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. muszę sobie kupić taką czapkę ! :D haha :D bo sweteruszków mam już pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie będę spała przez Twoje sztyblety ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  71. great post!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://melanijaa.blogspot.com/

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  73. wszystko fajne : )

    http://www.photoblog.pl/proxy.php?to=666f605fc4076d0bb2a26944bd765ac5&h=WVRoa1pUZ3pPV05oTTJYM2dObk0raXNjVkttYjN3Y2hXb2dOVHd2aDdEMD0=&backUrl=http%3A%2F%2Fwww.photoblog.pl%2Fbluesmokeeyesx%2F134760667

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo podoba mi się ten sweterek z secem <3
    czapkę mam podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  75. czapka z uszami misia - sama sie nad nia zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo podobają mi się wszystkie twoje nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  77. łał, kupiłam w sh rok temu identyczny sweter (czarny z sercem). niestety, metka była wycięta i nie wiedziałam skąd jest. miło się dowiedzieć :D
    reszta rzeczy super!

    OdpowiedzUsuń
  78. czapkaaaa <3333333 i śliczny sweterek z serduszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥