czwartek, 4 października 2012

In the forest...

Heeej.!
Nie jest dobrze. Ale nie o tym chcę tutaj napisać :) Doceniajmy swoje życie, doceniajmy nawet najmniejszy detal, doceniajmy przyjaciół, rodzinę, zdrowie. Doceńmy to wszystko teraz, gdy to mamy a nie po stracie.. W planach mam dla Was: konkurs, haul kosmetykowy i ubraniowy, outfit i mix photo. Podpowiedzcie mi proszę kolejność tych postów.  Dziś mam dla Was zestaw typowo jesienny, tak jak obiecywałam :) 


Nie obchodzą mnie te wszystkie kłótnie - one zawsze będą . Nie obchodzi mnie zdanie innych ludzi - ktoś zawsze będzie przeciw . Obchodzisz mnie tylko ty i twoje uczucia .




Teraz jej nie szanujesz, a pomyśl sobie co byś czuł gdyby miał ją ktoś inny.




Kiedy z nim rozmawiam, jestem spięta jak prostytutka w kościele. ;D



 Nie wymagam przeprosin. Powiedz tylko, czy żałujesz.


 Ja to bym chciała, żeby choć raz jedyny wszystko poszło po mojej myśli. Każda chwila, godzina, sekunda. Wszystko tak jak sobie ułożyłam.



Myślisz, że wspomnienie rozbite na tysiące kawałków przestaje być wspomnieniem? A może ma się wtedy zamiast jednego, tysiąc wspomnień? Jeśli tak, to myślisz, że teraz każde z tego tysiąca będzie bolało z osobna?



Największy ból zadają Ci którzy powinni być na niego lekiem.




Nigdy mi go nie zastąpisz.Choćbyś próbował wszystkimi sposobom. Możesz kupić takie same perfumy, zmienić styl na taki jaki miał on, możesz zacząć szanować kobiety, a nawet próbować poprawiać mi humor w ten sam sposób jak on to robił . Ale nic się nie zmieni.Bo patrząc w twoje oczy widzę kolor jego tęczówek, czując twój dotyk pamiętam jak on dotykał, pamiętam wszystko, jak całował, jak śmiał się z moich dennych problemów, pamiętam jak zbierałam opieprz za niejedzenie śniadań . I wiesz co, nie chcę zapominać, bo był ideałem . Wymarzonym . Najlepszym .



 Zanim kogoś zranisz, stań na jego miejscu poczuj jak to bardzo boli..




Zabawne jest to, że wreszcie kiedy mogę Cię mieć, odeszła mi na to ochota.




By zrozumieć ludzi trzeba starać się usłyszeć to,czego nigdy nie mówią. <3




Przyjaciel to ktoś to łzami reaguje na twoje łzy.. ;*




Pamiętaj dziewczyno, jak chłopu zależy, to żeby skały srały, a mury pękały, to znajdzie czas i sposób, żeby się z Tobą skontaktować. więc przestań tu siedzieć jak ten ostatni osioł z telefonem w ręce tylko idź i zapomnij o nim i przestań się łudzić`




Na dźwięk czyjego imienia Twoje serce bije szybciej?”




Kształtuj osobowość, odnajdź pozytywne wzorce. pamiętaj o książce a będzie dzieciak dobrze. nabytą wiedzę wykorzystaj jak potrafisz. nie daj się człowieku propagandom osłabić.



 Chciałbym wiedzieć to co wiem teraz.


"Jeśli coś było na tyle ważne,
że nie możesz o tym zapomnieć
Wiedz, że musi to do Ciebie wrócić.
Może w innej osobie, innym miejscu, czasie.
Ale wróci.."
Zapraszam do komentowania, oceniania outfitu :)

Co mam na sobie ?
Koszula - Atmosphere
Tregginsy - H&M
Botki - H&M
Szal - H&M
Pierścionek - Accessorize
Bransoletka - H&M


Pozdrawiam :*

114 komentarzy:

  1. to haslo o spietej prostytutce w kosciele sprawilo ze az sie usmiechnelam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała na początku haul kosmetykowy i ubraniowy, a na końcu najlepsze- konkurs:D w między tymi to nie wiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, śliczne zdjęcia !!

    Wrzos . <3
    podoba mi się tw. kurtka . ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie . ^^
    http://zycie-nastolatki-na-codzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :) i masz świetnego fotografa

    OdpowiedzUsuń
  5. taki klimat zdjec jak w Zmierzchu :D Pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne jesienne zdjęcia, koszula i piękny wrzos, ale on jest pod ochroną ;p
    najchętniej bym przeczytała w tej kolejności:
    konkurs,
    outfit i mix photo.
    haul kosmetykowy i ubraniowy,

    OdpowiedzUsuń
  7. Haul kosmetykowy i ubraniowy, outfit i mix photo, a na sam koniec konkurs. Na samym końcu konkurs by podsycić ciekawość ;) Również mnie rozbawiła ta część z prostytutką .. ale to prawda :D chociaż nogi bardziej się uginają ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i bardzo ładny zestaw. Do tego pewnie wygodny :) Szczególnie szal mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, jesienne zdjęcia :) mix photo na pierwszy rzut jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it!!!!!!


    Ps. Let us know if you would like to follow each other


    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rewelacyjny szal,bardzo twarzowy :)

    P.S Uwielbiam wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szal i różyczkowa bransoletka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się takie proste stylizacje jak ta!.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurteczka ;) A szaliczek słodziutki :) cytaty bardzo poruszające i bardzo trafne :)
    Oczywiście dodaję się do obserwatorów i pozdrawiam!
    www.rainbow-style.blogspot.com

    PS: U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie śliczne te zdjęcia! tez chciałabym w końcu wyjść gdzies z moim aparatem i porobić zdjęcia jesieni, ale póki co nic z tego nie wychodzi -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny szal,zdjecia i stylizacja! ;D zapraszam do obserwatorow
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie :)
    Masz fajny nagłówek!
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, szkoda że mi nie ma kto zrobić zdjęć i zawsze mam takie kiepskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym chciała na sam początek mix photos :3 ładne zdjęcia, klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka z szalikiem- mistrz :) kwiatki do zdjęć świetny pomysł i wyszło genialnie :) do tego las w tle.. idealnie :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw bardzo mi się podobał, zresztą jak zawsze :) najbardziej lubię czytać te cytaty między zdjęciami. sama je wymyślasz? :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna blondynka, śliczna koszula,śliczne zdjęcia !;*

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia, a koszulę to ci chyba ukradnę ! *.* :3

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia, cudowny blog! czuje sie tu zrelaksowana :)
    obserwujemy? zapraszam do mnie
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetną koszulę kochana! ślicznie ułożone włoski i ten kolor szala-komina extra Ci w nim a fotki są piękne super się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. megaaa świetne ! szall obłęęddnyyy !♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Staram się doceniać to co mam, ale wiadomo, że nie zawsze mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. dżinsowa koszula ♥ za ile ją kopiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne, jesienne zdjęcia! No i kocham wrzosy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam te same botki z HM, są niesamowicie wygodne i ładne!:)
    Co by się nie stało, bedzie lepiej pamiętaj:)

    P.S Obserwuje,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko do siebie pasuje i tworzy idealną całość ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. jezu ,ale świetna stylizacja <3
    obserwuję i zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz ! I masz śliczny kolorek włosów :)

    Zapraszam,
    www.badratt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, w fajnym klimacie zdjęcia. Rewelacyjna koszula i bransoletka. Teraz nie jest dobrze, ale jutro na pewno będzie lepiej:) pozdrawiam i zapraszam, A.

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia ♥
    uwielbiam takie ciepłe szale :)!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny zestaw :)
    strasznie podoba mi się Twój komin :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz. Wrzosy są fenomenalne. :)


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka pozytywna notka. :)
    Fotki też oczywiście przecudne.
    Może obserwujemy?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A wrzos z jakiego sklepu?:D:D bo to główny element ;p (oczywiście sobie żartuję;p)
    wiesz nie tyle co sie tym przejmuję tylko ta sytuacja tak mnie rozbawiła ze przez całą drogę na uczelnie się uśmiechałam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. zakochłam się w twojej koszuli <3
      śliczna jest
      Obserwujemy ?
      bardzo mi zależy
      http://fashion-our-lives.blogspot.com/

      Usuń
  41. Hey, really nice blog and great photos!!!
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)
    www.gvozdishe.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne zdjęcia i teksty pomiędzy nimi.
    Co do kolejności to Twój wybór ; )
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam wrzosy, ale czy one nie są pod ochroną? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia ;)
    O tak zawsze tak jest, nie zauważa się tego co się ma, dopiero po stracie :/
    Jak dla mnie zakupowy haul ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. ale piękna koszula ! świetna :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie śliczne zdjęcia ! ładna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz rewelacyjnie!
    zdjęcia są cudowne!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  48. jesteś piękna !:)
    opisy są też piękne..
    zaczynam lubić twojego bloga będę tu częściej
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne zdjęcia! jesteś piękną dziewczyną!!
    I bardzo podoba mi się ten szal!;)

    OdpowiedzUsuń
  50. *.* ! piękne!
    właśnie o takich zdjęciach teraz marzę : p
    co nie zmienia faktu, że wrzosu nie wolno zrywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że jeden mały bukiet nie zuboży całej populacji wrzosów ;DD

      Usuń
  51. piękny szal i koszula, a zdjęcia to jakieś cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia. Jesteś na prawdę ładną dziewczyną :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny komin, świetna koszula, magiczne zdjęcia! Co to za roślina? Lawenda czy wrzos? :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Komin jest śliczny, szczególnie jego kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne zdjęcia, prześliczny strój, cudne włosy i świetny blog! Czego chcieć więcej? ;>
    +Zapraszam do mnie :) --> http://magicandblood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. super zdjęcia! mam podobną koszulę tylko, że ciemniejszą:)

    OdpowiedzUsuń
  57. jak ja uwielbiam wrzos, jejku ^^! no i bardzo ładny strój C:

    OdpowiedzUsuń
  58. jak ja uwielbiam te Twoje cytaty.. i te zdjęcia, piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Uwielbiam jeansowe koszule <3
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne zdjęcia :> cudowny klimat i kolorystyka! :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia i ten wrzos... :)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie slodkie zdj wyszlyy..! :)
    sliczniee..! :D
    __________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. hi! im fran a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me...

    NEW LOOK: AUTUMN COLORS
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/autumn-colors.html

    OdpowiedzUsuń
  64. widzę że jesteś z tego samego rocznika co ja:D
    fantastyczny szalik<3

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdjęcia przepiękne <3
    Takiej koszuli jak Ty masz szukam od dawna ;) I ten komin <3
    Zachwycasz ;*

    Zapraszam do mnie na konkurs, spróbuj szczęścia: http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥