sobota, 13 października 2012

Wygraj bransoletkę od Norart!

Siemka.!
Przybywam do Was w sobotni poranek z konkursem :) Zasady są bardzo proste a nagroda piękna o którą warto powalczyć :) Tak więc przechodzimy do setna sprawy:

ZASADY:
- zostaw komentarz pod tym postem (obojętnie jaka treść, 
nie zapomnij wpisać nr. bransoletki, którą chcesz wygrać
- zostań obserwatorem mojego bloga
- polub funpage biżuterii NorArt :) klik 

KONKURS TRWA OD 13.10 DO 27.10  do godziny 00:00 ^^

NAGRODA:


  Ja od sklepu NorArt dostałam nr. 9 :



Zdjęcia pochodzą z Serduszkowy kombinezon.

Zapraszam również do zakupów w sklepie NorArt - klik

Mam nadzieję, że będzie Was dużo :)

Pozdrawiam ^^

84 komentarze:

  1. Nr.6 :)
    Obserwuje jako : Zakręcona
    Na 2 ostatnich zdjęciach jest kawałek sukienki ?
    Jeżeli tak to gdzie ją kupiłaś ?
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam : http://zakrecona-gaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kombinezon :)
      http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2012/09/serduszkowy-kombinezon.html

      Usuń
  2. Śliczne te bransoletki :) Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: frania.f
    Lubię na fb jako: Paulina S.
    A wybrana przeze mnie bransoletka to numer 8
    Pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 :)
    Obserwuje : nigdyciniewybacze
    Lubię na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nr. 9 :D
    obserwuję jako Ola ;)

    cudowny blog <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bransoletki!
    Ciężki wybór...nie potrafię wybrać...6 i 9 są piękne...no cóż, póki co 6 i 9:)
    Obserwuję jako: Alicja Anna ( na fb Alicja Anna K).

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako Egotiste i polubiłam stronę ;)
    wybieram bransoletkę nr 9 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne,ale mi najbardziej podoba się(tak jak większości) nr 9.
    Pozdrawiam, obserwuję.
    Blog wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę nr 9.
    Podoba mi się najbardziej.
    Obserwuję, fajny blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te bransoletki :) Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: Sylwia
    Lubię na fb jako: Sylwia Z.
    A wybrana przeze mnie bransoletka to numer 9
    Pozdrawiam serdecznie :>


    Zapraszam do siebie: myseecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia uczestnikom :) , masz fajny kombinezon !! , zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś niesamowita! Zdjęcia z poprzedniego postu są Twojego autorstwa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bransoletki ale nie jestem fanką takiego typu, ale za to życzę powodzenia uczestnikom i zapraszam do mnie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  13. tak jak większość komentujących jestem zauroczona nr 9 :) Poza tym śliczny kombinezon !

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia i biżuteria ;)
    z przyjemnością nosiłambym nr 1
    obserwuję jako midinetka ;)
    i polubiłam na fc
    Buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
  15. nr. 7
    Obserwuje, obserwuje, wiadomo! :D
    Oczywiscie tez lajknelam. xD
    a teraz tak standardowo, zapraszam do mnie! <'33 :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne bransoletki:)
    Nr 6
    Obserwuję od dawna i lubię !:D

    OdpowiedzUsuń
  17. zmieniłam adres bloga zapraszam : moments-of-happinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko ;)



    Zapraszam na konkurs Kochana:
    szczegóły na mim fanpage na facebook
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  19. Numer 9
    Obserwuję jako Annais
    Polubiłam
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodobały mi się te bransoletki! :)
    poproszę nr 1
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwowałam już wcześniej, no i nr. 9 ;3
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. super bransoletka ;) niestety nie mam szczęścia do wygrywania wiec nie biore udziału w konkursie ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w numerze 3;)
    obserwuję i lubię i czekam na nagrodę;P hihi J.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybieram numer : 4
    Obserwuję jako : Nik uśka
    I oczywiście polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne są więc biore udział :) nr 9
    oczywiście obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne bransoletki! wszystko zrobione, polubione, dodane do obserwowanych z miłą przyjemnością :) wybieram nr 9, taki jaki masz sama :) martyna30@o2.pl www.tynkaa-fashion.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się z Tobą, ale niestety wielu ludzi zażarcie twierdzi, że oryginał jest najlepszy i w sumie tylko po to napisałam tego posta, by pokazać, że istnieją ludzie, którzy potrafią zrobić coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nr 9 musi być mój :)

    U MNIE KONKURS :)
    DO WYGRANIA BON DO ROSSMANNA

    OdpowiedzUsuń
  29. numer 1 :)

    Obserwuję i lubię już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podobają mi się, ale chyba nie wezmę udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładne!
    Numer 7 wybieram i zapraszam do siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, piękne te bransoletki! Jak większość tutaj chętnie nosiłabym nr 9, śliczna jest, taka delikatna <3 Obserwuję od dawna i polubiłam NorArt na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za komentarz ;* Też uwielbiam tę koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wybieram nr 7 :)
    obserwuję jako: Madzia Cz
    na fb: Magdalena C.

    OdpowiedzUsuń
  35. nr 3 , obserwuję i lubię na fejsie : )
    ps.świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  36. nr3 obserwuję i lubię na fb :)
    ps. świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  37. nr 9 ;)
    facebook : Paulina S
    obserwuje jako : Paulina

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, fajna, ale raczej nie w moim stylu ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. No 1 ;) i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ej nie moge zostac obserwatorem
    wyskakuje mi komunikat "Przepraszamy...
    Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później."
    :(
    probuje i nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję za miłe słowa pozostawione na moim blogu i zapraszam ponownie ;)
    wzięłam udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. powodzenia wszystkim :) :**
    Poleć mojego bloga jeśli możesz : miaalife.blogspot.com ♥ zapraszam + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna,jest ale,że nie noszę bransoletek,to dam szansę innym:*

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako :tekinia :)
    lubię :NortArt
    facebook -Kinga T
    podoba mi się nr 1
    mam nadzieje że chociaż raz mi sie uda cos wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja chciałabym dostać bransoletkę nr. 1 ;)
    Obserwuję jako Tajemnicza*.*
    Oczywiście że lajknę ;*

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ojej, ale one są urocze :3 ja bym chciała również 9

    OdpowiedzUsuń
  47. Hm, może się skusze ...
    + zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  48. 7!
    Obserwuję jako: Panna Karina
    e-mail: karina215@tlen.pl
    Karina K.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurcze, ale zakupiłaś sobie ładną czapeczkę i jeszcze ładniejszą bransoletkę z serduszkami! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥