poniedziałek, 19 listopada 2012

Co lubią moje włosy ? :)

Hey!
Dzisiaj post będzie dotyczył pielęgnacji moich włosów. Ostatnimi czasy moje zaufanie zdobyły zagraniczne kosmetyki  przeznaczone na ich rynek. Miałam okazję się przekonać , że z pozoru "ten sam" kosmetyk  przeznaczony na Polski rynek i "ten sam" kosmetyk przeznaczony na angielski, niemiecki itd. działa zupełnie inaczej. Tak więc ta sytuacja  zachęciła mnie do kupowania kosmetyków z innych krajów.Kosmetyki te są o lepsze zdarza się, że wydajniejsze... ten fakt ten jest trochę smutny dlaczego nasz Polski rynek jest gorszy? Na pewno nie ze wszystkimi firmami tak jest (nie chcę tutaj generalizować ) Odkąd pamiętam używałam pasty Blend-amed, które miały wybielać moje zęby jednakże nigdy ten efekt po skończeniu danej tubki  nie był dla mnie zadowalający gdy kupiłam niemiecką pastę Blend-amed 3D White vitalize efekt był naprawdę  widoczny i w pełni mnie zadowolił :)


Ogólnie nie prostuję swoich włosów są naturalnie proste chyba, że chcę aby były baaardzo proste to wtedy sięgam po prostownicę lecz robię to bardzo rzadko.
Do podtrzymania efektu naturalnie prostych włosów używam: Szamponu  Pantine Frizzy to Smooth.



 Schwarzkopf Oil Miracle - odżywka o pięknym zapachu pozostawia moje włosy cudownie pachnące i idealnie gładkie.



 Schwarzkopf Oil Miracle Shampoo - szampon o równie pięknym zapachu podobnie jak odżywka.Włosy są po nim gładkie, błyszczące i delikatne :)



Schwarzkopf Push Up Efekt - świetnie modeluje włosy, dodaje objętości i utrwala fryzurę, nie obciąża i nie skleja włosów.




 Bh Herb Club Hair Club -  tajska maska do włosów o dosyć ciężkim zapachu drzewa sandałowego. Doskonale nawilża włosy i ułatwia rozczesywanie.



Oriflame HairX - Nabłyszczający lakier do włosów - lekko nabłyszcza 

eliminuje elektryzowanie się, nie obciąża włosów. Posiada wygodne, estetyczne opakowanie.


Gliss Kur Liquid Silk Gloss Schwarzkopf  - ekspresowa maseczka regeneracyjna. Godna polecenia :)


Les cosmetiquesnectar of nature - francuski szampon nawilżający z pięcioma olejkami



 Olej Monoi -  grzechem byłoby nie wspomnieć o jego fenomenalnym zapachu <3
 Ponadto nie przetłuszcza włosów, wydają się gęstsze, mam wrażenie, że mają większą objętość i są lepiej odżywione.



Syoss Repair Therapy Professional Performance -  co tu dużo pisać sprawdziła się idealnie. <3






Mały mix z moimi włosami :)



Wszystkie produkty, które zobaczyłyście powyżej kupiłam na allegro :)

To na tyle :)  Jeśli macie jakieś pytania śmiało pytajcie pod tym postem :)
PS. Jeśli chodzi o zmiany, o których pisałam w ostatnim poście to postanowiłam, że będą pojawiać się posty z : przemyśleniami, "mix photos", stylizacjami, kosmetykami, DIY, fryzurami, inspiracjami i innymi różnościami. Mam nadzieję, że będą Wam się podobać ^^











89 komentarzy:

  1. wow ile produktow! uwielbiam tą piosenkę, którą masz na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że u nas nie ma takich dobrych kosmetyków itp. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tej pasty od ponad roku (kupuje ja w rossmannie) i muszę przyznać, że moje zęby są na prawdę bielsze :) Co mnie i moją Pani stomatolog bardzo cieszy

    OdpowiedzUsuń
  4. to smutne, że produkty na polskim rynku są często gorsze od np. niemieckich..
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy :) A żadnego z tych produktów nie używam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy. Nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać post :)
      "Ogólnie nie prostuję swoich włosów są naturalnie proste chyba, że chcę aby były baaardzo proste to wtedy sięgam po prostownicę lecz robię to bardzo rzadko."

      Usuń
  8. usmialam sie troszke z poczatku posta i siebie:) czytam co lubia moje wlosy i patrze a tu pasta do zebow blendamed na ostrzal:))) pierw szok a pozniej juz doczytalam o co chodzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ukrywam zdziwienia : tytuł posta ; co lubią moje włosy ? a pojawia sie miniaturka pasty do zebów :) hhahahahahhahah - świetne, ale to, że polski rynek jest gorszy już nie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle zinterpretowałaś to co napisałam. Miałam na myśli, że niektóre produkty, które są "wypuszczane" na polski rynek nie są takiej dobrej jakości jak te same produkty znajdujące się np. w Niemczech. Tak ja pasta na przykład ;D

      Usuń
  10. nigdy nie słyszałam o tym oleju, może napiszesz o nim notkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego z tych produktów do włosów nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah rozwiązlas moja zagadke :)
    na weselu byla bardzo podobna dziwczyna do Ciebie tyko z ciemnymi wlosami i zacly czas sadzialam, ze skas ja kojarze..
    uwielbiam piosenke ktora leci Ci w tle, a co do posta to ja strasznie nie lubie dbac o wslow.. jak juz musze dawac maseczke odzywke na nie to jest to dla mnie udreka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty do stylizacji Taft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest jakaś różnica cenowa między produktami polskimi, a tymi zagranicznymi, które kupujesz?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc różnica nie jest zbyt wielka :)

      Usuń
  15. ładne zdjęcia, a produkty zachęcają . :D
    piękne włoski masz. : ) Farbujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  16. musze coś z tego wypróbować bo twoje włosy są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam niemiecki produkty;) polecam kilka;)
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jejjkuu jakiee ty masz prosteee włosyyyy ! prostujeszz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. A znasz coś na przetłuszczające się włosy ? :C
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie się z Tobą zgadzam, nasze kosmetyki są niestety gorsze od tych importowanych. Wiem to z doświadczenia, bo prowadzę sklep z chemią importowaną, więc wielu kosmetyków próbowałam i porównywałam, niestety wiele polskich produktów jest gorsza:P A.

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę dziewczynom z naturalnie prostymi włosami. Ja swoje codziennie prostuje. Nie dość , że jest to potwornie męczące to i niszczy potwornie włoski.. ehh.
    Dziękuje za odwiedziny :) i zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam ten szampon z schwarzkopf, nawet mi się podobał! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz cudne włosy, zawsze chciałam mieć takie proste:) bardzo ciekawy post:)
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe kosmetyki :) Ja też mam naturalnie proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to całkiem niezły pomysł z kupowaniem zagranicznych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twoje proste włosy.
    ślicznotka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiedziałam że do innych krajów kosmetyki są lepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  28. te kosmetyki są świetne : )
    ja używam szamponu z syossa , no i jeszcze odżywkę o świetnym zapachu :D
    zazdroszczę Ci włosów ! i fajną masz bluzke z tym krzyżem :>
    Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę włosów. Moja są na wpół proste i na wpół kręcone. Nie da rady ich pokręcić w loki, ani idealnie wyprostować. ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia! ;D najbardziej czekam na diy i inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nominowałam cię do konkursu, aby dowiedzieć się więcej zajrzyj na mojego bloga ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. czy ten szampon z pantene można dostać również w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Z natury proste, proszę Cię oddaj je mi . :D
    Ja mam kręcone i czasami idzie czegoś dostać . -.-
    Też wielu kosmetyków do włosów używam z schwardzkopfa, bo jak dla mnie to najlepsza firma . :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Olej Monoi? nie słyszałam jeszcze o nim, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kosmetyki, zazdroszczę włosów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem ciekawa tej tajskiej maski ;) muszę spróbować kiedyś ;d
    też to zauważyłam! U mnie w mieście był taki sklep z produktami z Niemiec, (chemia, kosmetyki) i były o wiele lepszej jakości o.o

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam produkty taft..:)
    bardzo podoba mi sie kolor twoich wlosow..! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. o.o nie wiedziałam że jest taka różnica -.-
    ale kupując na allegro dochodzi do tego przesyłka...

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zakupki i popieram masz śliczne włoooski ♥
    nowy adres i nazwa bloga : http://lookingxforxthexrightxway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana jaka piosenka leci w tle o tytule "Everybody" , kto ją śpiewa? genialna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. sporo tego używasz, ale od razu widać na włosach, bo masz śliczne :D nawet nie wiedziałam, że może być aż taka różnica między polskimi produktami, a zagranicznymi;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja miałam od zawsze problem z wypadaniem włosów, ale ostatnio zmieniłam szampon i o dziwo przestały. a btw. śliczne masz włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie myślałam, że to może być aż taka różnica..
    Śliczne włosy, chyba sama wiesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, używasz sporo kosmetyków do włosów. Ja używam tylko mgiełki, odżywki i szamponu :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nominowałam Cię do zabawy. :)
    Szczegóły na moim blogu. :)
    Pozdraaawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. dużo tego :D gliss kura nie lubię, a pastę miałam :D śliczne masz włosy!

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Oo dużo tego jest :D Ale jak widzę efekt świetny !*.* ;D
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie Ci we wszystkich kolorkach:)
    A porównanie odnoście polskiej i niemieckiej jakości mam jedynie dla proszku do prania:D

    OdpowiedzUsuń
  49. to jest przerażające, że te same produkty są inne tu i tam.. nawet taka głupia czekolada milka czy żelki Haribo w Niemczech kupione smakują o niebo lepiej ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać, że te wszystkie preparaty do włosów pomagają, bo naprawdę śliczne włosy *___* .

    OdpowiedzUsuń
  51. Twoje włosy wyglądają pięknie, gładkie, błyszczące.
    Zainteresował mnie zestaw z Schwarzkopf :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Boskie włosy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  53. sporo tych produktow! :D masz sliczne wlsoki1 :D

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne zdjęcia :)

    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  55. te kosmetyki zapowiadaja sie dobrze, jestem ciekawa tego oleju do wlosow :)
    http://babeczki-na-wybiegu.blogspot.com/2012/12/glitter.html?showComment=1354715141581#c7584546788627298024

    OdpowiedzUsuń
  56. masz cudowne włosy, posty i cały blog, pięknie tu :*

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawe produkty:) a włosy masz bardzo ładne i takie gładkie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. na prawdę cudne masz te włosy <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥