piątek, 16 listopada 2012

Czas na zmiany?

Hey!
Długo do Was nie pisałam... Jeśli jesteście ciekawe dlaczego to na wstępie mówię, że mam dużo nauki sprawdzany, konkurs z resztą same wiecie... I to jest główny powód braku wpisów. Lecz postanowiłam, że czas coś w końcu dodać a może zmienić? Może lepiej byłoby gdybym dodawała notki co dwa dni niekoniecznie za każdym razem stylizacje czy jakiś mega duży post. Wpisy dotyczyłyby tego co działo się w szkole czy jakiś moich przemyśleń jeśli będziecie chciały to będę częściej dodawać posty "Diy" czy "Mix photos" Co Wy na to? Może nadszedł czas na zmiany? :) Napiszcie mi proszę co o tym sądzicie ^^ Zostawiam Was z poniższymi zdjęciami z ostatnich tygodni no i oczywiście do czytania cytatów  :) Trzymajcie się ciepło i do napisania :*


Czasem usłyszeć że komuś zależy jest przyjemniej niż usłyszeć że ktoś kocha. Tylko czy jedno nie powinno iść w parze z drugim?




Nie myśl o tym co się stanie i nie przejmuj się tym co już było ... najważniejsze dzieje się teraz wokoło Ciebie !




Każda dziewczyna ma w sobie ciepłe serce dla frajera , który jej nie chce i sukowaty charakter dla chłopaka , który ją kocha...



 Jesteś jedyną osobą, która może mi zniszczyć grzywkę.



Tylko idealnemu chłopakowi pozwolę czochrać moją grzywkę.




Nigdy nie będę perfekcyjna. nie każdemu przypadnę do gustu. nie wszyscy będą mnie lubić. nie zawsze będę miła. przecież na tym polega życie. to normalne. jednak będę się starać jeśli tylko będziesz zawsze blisko i jeśli będę czuła ze na to zasługujesz...



Bądź człowiekiem dla człowieka.




Czekam na kogoś, kto sprawi, że poczuję się jakbym była 3 metry nad niebem.




Obudź się i zobacz jak na tym świecie jest wspaniale..



Każdego dnia dziękuję Bogu za to że Cię mam..




 Tyle ile z siebie dasz.. tylko tyle w życiu masz.


Momentami życie naprawdę bywa piękne : )

<333

86 komentarzy:

  1. lepiej, zenys nie ustawiala sobie, ze notki bedziesz pisala regularnie,np. co 2 dni, bo wtedy po jakims czasie to bedzie dla cb koniecznoscia a ni przyjemnoscia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie możesz dodawać posty co 2-3 dni :) Jako że uwielbiam Twoje zdjęcia możesz dodawać w tygodniu ' mix zdjęć ' i cytaty :) Taki mój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brak czasu rozumiemy ! : ) dodawaj coś na 2 dni !
    fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mix zdjęć kusi - uwielbiam te zdjęcia ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. życie jest codziennie piękne! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie !:*
    ps. zdjęcia boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz na moim blogu! Świetne zdjęcia, podobają mi się :) No i masz cudowne profilowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i opisy :D
    Dobry pomysł na te zmiany .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie PIĘKNE ZDJĘCIA :)!!!

    i piosenka w tle :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem za DIY i te mixy tez mile widziane. :) Boże jakie Ty masz oko! Te zdjęcia są boskie! Szczególnie podoba mi się 1,3,5,6-ta kolorystyka urzeka♥,8♥,9♥,10-jaki ma piękny nastrój i to Twoje ostatnie tez zabójcze!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia !:) i bardzo lubie taki mix ze zdjeciami :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne zdjęcia! Jestem pod absolutnym wrażeniem :)
    Osobiście lubię mixy zdjęć, tak więc możesz się o coś takiego pokusić.

    Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry pomysl by nieco zmienic swoje wpisy
    czasami zmiany sa potrzebne


    rewelacyjne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, piękne zdjęcia . <3
    A opisy też bardzo fajne , wielbię twój blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wprowadź jakieś zmiany :)
    Zapraszam - nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie zdjęcia:d Fajne by były takie notki^^

    OdpowiedzUsuń
  16. mega świetny pomysł z tymi postami. ja od kiedy założyłam bloga tylko takie posty dodaje ; )
    Lykke Li♥
    jejj świetne zdjeciaaaa♥

    OdpowiedzUsuń
  17. również jak Ty miałam sporą przerwę w pisaniu. : )
    zdjęcia świetne! Pozdrawiam i zapraszam do siebie : *

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na te zmiany :)
    cytaty jak zwykle bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię mixy zdjęć, więc jestem jak najbardziej na tak ;)
    Cudne cytaty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia Twojego autorstwa? jeśli tak, to są świetne. na 3 pierwszych zdjęciach genialne światło :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjecia
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowalam cię na moim blogu zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne fotki, ja myślę, że po prostu pisz o tym o czym masz ochotę pisać:)ja lubię i mixy zdjęć z opisami a także DIY, ale pamiętaj że przede wszystkim Tobie ma to sprawiać radość, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  24. cuuuuudowne zdjęcia! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Robisz piękne zdjęcia, masz talent! Ja swojego czasu interesowałam się fotogarfią, ale takich zdjęć nie mam na swoich koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyżby nie przemawiał do Ciebie Harry Potter? :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Posty o życiu i mixy zdjęć też są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog!
    Obserwujemy?♥
    http://amy-and-ammy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie ładne zdjęcia !!!

    Zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  30. jaaa..świetne zdjęcia! zakochałam się ;p ♥

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia :) bardzo lubię tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie inne posty też chętnie się czyta :)
    A zdjęcia genialne!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudowne zdjęcia *____________*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje mi się, że to bardzo dobry pomysł, powoli nadchodzi zima, więc coraz ciężej zrobić dobre zdjęcia, więc może warto pisać o rzeczach, które nas dotyczą i dzielić się swoimi przemyśleniami z innymi osobami. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ps. Czy te piękne zdjęcia są Twojego autorstwa ?~!

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje zdjęcia są mega! mogę wiedzieć jakim aparatem robisz?
    Zapraszam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne zdjęcia ;d to bardzo dobry pomysł, uwielbiam takie posty

    OdpowiedzUsuń
  38. Fenomenalne zdjęcia! :)
    Mam pytanie, ta piosenka co włącza się automatycznie, jaki ma tytuł? Bo mi się wyświetla tylko Everbody... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tyle ile z siebie dasz.. tylko tyle w życiu masz. - Bardzo mądre :)

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój blog ma świetny nastroj super jest ta piosenka :) Zdjecia sa rewelacyjny :) Bardzo ładną masz kurteczke na sobie szkoda ze całej nie widać :(

    Obserwuje, zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koszula - http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2012/10/in-forest.html :)
      Dziękuję ^^

      Usuń
  41. Przepiękne zdjęcia, prawdziwe słowa ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Magiczne zdjęcia!
    Pełen profesjonalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. http://www.sheinside.com/Red-Long-Sleeve-Pearls-Neckline-Silk-3D-Applique-Coat-p-95553-cat-1735.html

    OdpowiedzUsuń
  45. rety, jakie slicznie zdjęcia... <3 poważnie, pełen profesjonalizm, masz do tego smykalke ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. boski klimat mają te zdjęcia.
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  47. ostatnio nie wszystko idzie tak jak iść powinno

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej świetne zdjęcia, możesz mi udzielić rad na jakim aparacie pracujesz, jaka przesłona itp.:)

    OdpowiedzUsuń
  49. jak zwykle genialne zdjęcia, zresztą... co ja się tam będę powtarzać :P

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne zdjęcia.. wspaniałe !!! zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Strasznie podobają mi się tego typu zdjęcia, więc nie mówię zmianom nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny wybór zdjęć. Kocham patrzeć na pięknie obrobione zdjęcia. Jesteś świetnym fotografem :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥