niedziela, 2 grudnia 2012

Coraz bliżej święta...

Cześć Kochane ! :)
Jak już zapewne zdążyłyście się domyślić będzie to post o Świętach Bożego Narodzenia :) Od dziecka uwielbiam te święta i już od września z niecierpliwością ich wyczekuję. Mam do nich bardzo duży sentyment zapewne poprzez ten niezwykły klimat, który im towarzyszy <3 Do dziś pozostał mi ten sentyment do ubierania choinki (to nic, że zajmuje mi to z 2h) :D Uwielbiam te wszystkie dwanaście potraw, które goszczą na wigilijnym stole oraz śpiewanie kolęd. Nawet świąteczne zakupy zajmujące połowę dnia nie są aż tak męczące :) Oczywiście lubię  także dostawać kartki świąteczne oraz prezenty - chyba jak każdy z nas prawda? :)
Zobaczcie jakie piękne inspiracje znalazłam ! ^^


















1. Zrobić sobie tatuaż <3
2. Iphone <3
3. Uggi <3
4. Pojechać do Paryża

To jest moja lista życzeń, a Wy macie swoją? 
Może w komentarzach pochwalicie się co się na niej znajduje? :)



39 komentarzy:

  1. nie mam konkretnych zyczen! ;)
    kocham swieta! ten klimat...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra lista życzeń ; D Ja mam tylko jedno, małe życzenie ale pozostanie ono moją tajemnicą ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mam swoją ; sa na niej kosmetyki i ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcia jest świetne ^^ Ja w weekend muszę kupić prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia które znalazłaś są cudne.
    A lista jest spk., ja jeszcze swojej nie sporządziłam . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Twoim wpisem.. uwielbiam święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takimi zdjęciami mogłabym obkleić swój pokój ! :D : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog, obserwuje !
    Zapraszam do siebie :
    trooololooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie już wszyscy czują święta:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zrobiłas ten obrazek na tytulowym zdjęciu? Ściagnęłam z neta, czy jak..?
    możesz odpowiedzieć tu:

    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam te święta! :) Zapraszam do siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne inspiracje :D

    moja lista xD
    1. licencja PPL (pilot awionetki)
    2. bilet na tomorrowland
    3. piąteczka z fizyki
    4. piękna wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej *__* Jak tu u ciebie miło i świątecznie , poprostu ciepło ; )
    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :D
    Ja nie mam takowej listy.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeejuuu jaakie to wszystko pięknee!♥
    też uwielbiam święta (;
    a co do życzeń.. chyba chciałabym sie zakochać, może to banalne, ale tego bym chyba najbardziej chciała.. miłości ;3
    UGGI♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne ...
    święta <3
    ubieranie choinki mnie w tym roku ominęło :(
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już czuję te święta piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim życzeniem jest by po prostu życie mnie już nigdy nieprzyjemnie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super inspiracje ;D
    fajna piosenka w pasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym zrobić tatuaż na 16 urodziny, jednak rodzice nie pozwolą. ;x
    A Twoje 4 życzenie jest również moim, które już niedługi spełni się!:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥