sobota, 22 grudnia 2012

Stroik

Hey!
Po długiej nieobecności ponownie do Was powracam z nowymi pomysłami :) Jutro zaplanowałam wraz z moim fotografem mini zdjęcia mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i akurat w Wigilię dodam mini post ze stylizacją :) Nie mogę uwierzyć  że do Wigilii pozostał jeszcze tylko jeden dzień <3 Szkoda tylko, że u mnie nie ma śniegu :< Rozpoczęłyście już przygotowania do świąt? Ja szczerze mówiąc jeszcze nie :)


Pisałam już wcześniej, że częściej będę dodawała posty typu: Handmade.
I taki właśnie post będziecie miały okazję zobaczyć. 
Niedawno wykonałam stroik, który idealnie (moim zdaniem) nadaje się na ozdobę stołu wigilijnego. Jest on wykonany z naturalnego suszu egzotycznego. 
Wykonałam go z :

- owoców grochu Brachytion
- kuleczek pieprzu
- kuleczek kolczastych
- kuleczek ratanowych
- łupin Bakuli
- gwiazdek Anyżku
-  białej Ambry
- lasek cynamonu
- czerwonych szyszek modrzewia
- bombek beżowych i złotych




Jest taki dzień bardzo ciepły choć grudniowy dzień zwykły dzień w którym gasną wszystkie spory. Jest taki dzień w którym radość wita wszystkich dzień który już każdy z nas zna od kołyski!



  

To piękne uczu­cie gdy słysząc ulu­bioną kolędę czu­jesz dreszcze na ciele i zbiegają się w To­bie naj­mniej­sze na­wet cząstki wzruszenia.




Święta- czas, w którym naj­bar­dziej wi­dać sa­mot­ność dru­giego człowieka...




"W święta nie chodzi o pre­zen­ty, lecz o blis­kość dru­giego człowieka"




Pod­czas składa­nia życzeń świątecznych :
* sa­mych suk­cesów w szko­le - po­wie­działa bab­cia
- sa­mych wy­sokich ocen- do­dała ciot­ka
- i wszystkiego czego sb życzysz - wyszeptała mama. W tym momencie jej oczy zaszły łzami . Jego, jego sb życzę.. jego uśmiechu, tego jak na mnie patrzył , chce mieć go tylko dla sb , wiem , że jestem samolubna , ale czy nie mam prawa być szczęśliwa?- zapytało  serce. Otarła łzy ukradkiem i ze sztucznym uśmiechem na twarzy usiadła do stołu.




Z ro­ku na rok Święta Bożego Na­rodze­nia stają się je­dynie co­raz większym pre­tek­stem do pos­prząta­nia mie­szka­nia, przy­goto­wania gus­townej ko­lac­ji i pi­cia... A gdzie w tym wszys­tkim jest ma­gia tych pięknych Świąt??




W Świąteczne dni magiczna jest miłości moc,
gdy dzielimy ją w wśród ludzi wokół nas najlepsze prezenty ukryte są w sercach.
W cudowną noc zatrzymaj się i w siebie patrz,
największy dar ukryty w sercu masz



Już czas, z nieba znak pierwszej gwiazdy cudowny blask,
obudzi się rano, to idą święta, radość dzielenia..

Podoba Wam się ? :)
Napiszcie..



Wesołych, spokojnych i przede wszystkim rodzinnych Świąt udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego roku aby ten był jeszcze lepszy od poprzedniego Kochani  ;)



92 komentarze:

  1. Nie mogę oderwać oczu od Tych zdjęć!♥ Śliczne są te ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny stroik ;* :)

    imnoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! *__* W życiu nie dałabym rady zrobić takiego sama ;p
    zapraszam na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stroik jest piękny <3 taki stonowany, a nie nadźgane kolorów... naprawdę śliczny <3
    No i nawzajem wszystkiego, czego sobie zażyczysz na święta ;D
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał !! Celujący za kreatywność !! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stroik, ja już mam praktycznie wszystko przygotowane na święta:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. stroik jest na prawdę ładny ! :)
    ja już jestem gotowa na święta.
    zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko to wygląda <3333 precyzyjna robota ;> Serdecznie zapraszam na nowy post, ze spoooorą ilością zdjęć z mojej wigilii klasowej :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny stroik !:)
    jak zawsze ładny post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świętą racje! Od tego stoika kipi pewnym rodzajem czułości, dzięki ukochanym beżom!

    Pozdrawiam LL,
    http://liamelouise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyno, jesteś boska! podziwiam : )
    a konkurs ? nie dam rady, zgłosiło się mnóstwo osób, niektórzy wcześniej niż ja, więc wiesz. : C

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ;)

    Wesołych Świąt i epickiego Sylwestra ;)

    Jeśli chcesz to możesz zajrzeć do mnie ;*

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda pieknie!

    wesołych :*
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hah, jak dla mnie wygląda trochę jesiennie( może to przez te barwy :D ) Ale ogólnie jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jest piękny ! ja jestem strasznym leniem, ale coś na te święta przydałoby się zrobić ;) pozdrawiam i życze wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne *.*


    Muszę Ci powiedzieć, że masz bardzo fajnego bloga i dołączyłam do witryny :))
    Ps. Liczę na to samo z Twojej strony i zapraszam na nową notkę : http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2012/12/choinka.html


    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny! jak kiedyś robiłam z jabłkiem :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com WESOŁYCH ŚWIĄT :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. omg, sama zrobiłaś ten stroik? jest piękny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śniegu po pachy
    Smacznej kiełbachy
    Prezentów całą masę
    I wystarczającą kasę
    Do nieba choinki
    I dla całej rodzinki
    Szczęśliwego wskoku
    Do Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w piosence - prosze zdradź wykonawcę

    OdpowiedzUsuń
  21. masz talent , ten stroik jest naprawdę prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stroik .

    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowych Zdrowych i Wesołych ;D Ja też piszę, twoje podoba mi się bardziej ;D
    http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna nutka . :)
    Również wesołych świat . :D

    Co do tego wtręcenia między fotkami to jest mega prawdziwe . <3
    Bo, czego sobie zamarzysz to pojęcie względne, ale tylko każda osoba zakochana, albo nawet nieszczęśliwie zakochana jest egiostą . Ale co na to poradzić . :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję!:* również życzę Wesołych Świąt i cudownego sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny stroik! ;) Wszystkiego najlepszego, kochana ;d Aby spełniły się wszystkie Twoje pragnienia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już posprząpalam swój pokuj^^ Wespłych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny i oryginalny :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT! zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny. masz talent. ahh <33
    wesołych świąt !! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny ! <3

    Magicznych świąt ! ♥
    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny ! <3


    Magicznych świąt ! ♥
    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny ten stroik. szkoda, że ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyszło *-*
    Zazdroszczę precyzji ;)
    Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  34. jakim aparatem fotografujesz?
    + jakich obiektywów używasz? :d

    OdpowiedzUsuń
  35. "Święta- czas, w którym naj­bar­dziej wi­dać sa­mot­ność dru­giego człowieka..." Smutne, ale prawdziwe... U mnie nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Happy New Year ! :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥