poniedziałek, 31 grudnia 2012

Żegnaj Stary, witaj Nowy..!

Witajcie Ladies ! :*
Czas na małe posumowanie kończącego się za kilka godzin 2012 roku. Hmm... jaki był ten rok? Szczerze mówiąc trudno jest mi jednoznacznie stwierdzić. Jednak po dłuższym zastanowieniu uważam ten rok za bardzo dobry. Bywały chwile radości jak i smutku ale było fantastycznie :) Oczywiście za sprawą ludzi, których kocham i których darzę przyjaźnią <3
Dziękuję Wam, że jesteście ;* Wiele się w tym roku wydarzyło m.in.:  poznałam wielu wspaniałych ludzi,  dobrze zakończyłam roku szkolny jednakże najmilej wspominam wakacje. Uważam, że był one jednymi z najlepszych w moim życiu <333 Ostatnie miesiące starego roku nie były najlepsze ale nie chcę zdradzać co mam na myśli -.- Jeśli chodzi o bloga ma już 630 obserwatorów, 16 miesięcy, ponad 31 tysięcy wyświetleń. 
Dziękuję Wam za wszystko a najbardziej za to, że tutaj zaglądacie i czytacie co tu nabazgrzę oraz za to, że komentujecie i za to, że jesteście. Tak na prawdę bez Was kochani nie pisałabym teraz tutaj :* Chciałabym życzyć Wam i sobie aby w Nowym Roku wszystko układało się po Waszej myśli, abyście jak najczęściej się uśmiechały, żeby wszystkie Wasze marzenia się spełniły oraz aby rok 2013 pomimo tej 13 był jeszcze lepszy od starego 2012. 
Trzymajcie się ciepło udanej zabawy Sylwestrowej. 

Macie 2 mix'y z 2012 r. <3




Gdzie spędzicie swojego Sylwestra? 

Ja u kuzynki na domówce zapewne będzie świetna zabawa jak to na Darię przystało ;**

Uwielbiam !!!


26 komentarzy:

  1. Szczesliwego Nowego Roku
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki!
    Zapraszam na nową notkę :P. Już w 2013 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne podsumowanie!:)
    szczęśliwego 2013 !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podsumowanie roku, szczęśliwego Nowego Roku:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!^^
    fajne mix'y zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    znakomity blog, obserwuję.
    w wolnej chwili zapraszam do siebie, z góry dziękuje c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zlepka zdjęć ,widać,że rok był udany ! ;)

    Happy New Year !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wszyscy najmilej wspominają wakacje :)
    oby nowy rok był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miłe życzenia, wzajemnie w takim razie! Żeby 2013 przyniósł Ci 2013 nowych obserwatorów heh ;) Może poobserwujemy? Daj znać ^^ xoxo, http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem zadowolona z 2012, choć nie zaszkodziłoby, gdyby ten nowy był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia!

    Zapraszam do mnie: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mix'y :))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :

    http://aniaaa05.blogspot.com/2013/01/pytania.html#comment-form.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥