piątek, 18 stycznia 2013

Mydełko z Aleppo.

Heeej.! :)
 Niedawno kupiłam  i dopiero dziś przyszło do mnie mydełko z Aleppo (laurowo - oliwkowe) Bardzo dużo o nim słyszałam m.in. to, że tego typu mydełka są produkowane w Syrii i Maroko Mydełko to odkaża skórę i doskonale ją nawilża, ma też duże właściwości lecznicze np. trądzik. Nie zawiera sztucznych barwników ani  konserwantów. Takie mydełko można kupić w różnych proporcjach olejku laurowego i oliwy w zależności od potrzeb naszej skóry. Do zakupu zachęciła mnie recenzja youtubowiczki i blogerki  oraz przystępna cena- BrunettesHeart . Już nie mogę się doczekać aż zacznę je używać. 
Za jakiś czas podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tego produktu. :)



Miałyście już takie mydełko? Jak się u Was sprawowało?  :)
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)


57 komentarzy:

  1. nigdy nie słyszałam o takim mydełku, chciałabym takie mieć *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja często robię sama zapachowe np. kawowe mydełka z migdałami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyobrażam sobie jaki ma zapach ♥
    zapraszam do siebie, nowy post :* + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobne, ale jest takie urocze, że nawet go nie odpakowałam ;d Zapraszam na nowy post ;* będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie , czekam z niecerpilowcią na Twoja opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytam recenzje o nim, to może i ja się skuszę na nie. A można wiedziec ile za nie dałaś???

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje, pewnie cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sam widok zachęca. :P Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam , ale warto spróbować :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam mydełka ale mi nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam ale długo się już zabieram za kupno takiego mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się być fajna, chociaż nie miałam okazji jeszcze wypróbować. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. co raz częściej o nim słyszę i z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na samym początku myślałam, że to herbata ;) (przez to opakowanie)
    Czekam na recenzje mydełka ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne : o chciałabym spróbować takiego używać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam takiego mydła, ale ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie miałam takiego mydełka, ale ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam styczności z takiego typu mydłami ale z chęcią poczekam na Twoją recenzję na temat tego produktu. W szczególności na jedną z jego cech czyli zwalczanie trądziku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję;)) Jak się sprawuje te mydełko:))?

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu ja :)
    Zostałaś wyróżniona na moim blogu :) Jeżeli masz czas i ochotę na zabawę to zapraszam do mnie: http://badz--piekna.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam takiego mydełka, ale z tego co widzę to może być świetne :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ja aktualnie mam z morza martwego mydło ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety nie miałam tego mydła ale może uda mi się gdzieś go kupić to wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie spotkałam się jeszcze z takim :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie miałam, nie mam, ale jak tylko natknę się to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczęła swoją działalność! Już teraz każdy z was może zgłosić swojego bloga do oceny! Prosimy jednak o zapoznanie się z regulaminem; nie chcemy nawału odmów. Poszukujemy również oceniających, którzy chcieliby pomagać z nami innym blogerom; więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam go nigdy, czekam na recenzję ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie używam mydełek, ale coraz więcej o nich słychać i coraz bardziej kuszą ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam okazji go używać ;( ale wygląda ślicznie w tym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt :) Czekam na recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  32. zostałaś otagowana :)
    zapraszam również na rozdanie kochana :
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  33. szczerze nigdy nie widziałam tych mydełek więc może pora na nie się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sporo naczytałam sie ostatnio na blogach o tym mydełku :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥