czwartek, 31 stycznia 2013

Nowy wygląd bloga...

Cześć.! :)
Dzisiejszy dzień w szkole minął mi miło i przede wszystkim szybko na sprawdzianie z matmy i teście z polskiego ;) Pogoda jest okropna: ciągle pada! Mam nadzieję, że wiosna będzie słoneczna i ciepła. Z utęsknieniem czekam na lato i wakacje a jeszcze wcześniej na: ferie, które mam już a raczej dopiero 11 lutego :(  Teraz czeka mnie nauka chemii i polskiego. Odnośnie tytułu posta to jak zapewne zdążyliście już zauważyć wygląd bloga diametralnie się zmienił. Moim zdaniem było to potrzebne i wyszło to całkiem nieźle! :) Z nagłówkiem pomogła mi Kasia, której bardzo chciałabym za to podziękować  ;* 

Szczegóły:

Piosenka: Pitbull & Christina Aguilera - "Feel the moment"
Tło: weheartit
Nagłówek: dzieło Kasi

Co myślicie o nowym wyglądzie bloga? Podoba Wam się?
 Jeśli tak, to co najbardziej? :)





PS. Ostatnio przybyło mi parę kosmetyków z kolorówki - chcecie je zobaczyć? 
Pozdrawiam i przepraszam za tak małą aktualizację bloga w ostatnim czasie.

74 komentarze:

  1. nowinowalam cie do zabawy Versatile Blogger
    zapraszam
    http://zanetapotulna.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie pada
    po sniegu nie ma juz sladu
    sloneczko wszystko wysuszylo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. blog wygląda świetnie!

    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystrój bloga jest naprawdę śliczny! Piosenka genialna , bardzo lubię :>

    ps. obserwuje , będzie mi miło gdy Ty również C:

    Pozdrawiam i zapraszam!
    Stella x

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszlo ci to wszystko cudownie , buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wygląd podoba, wszystko fajnie widać no i tło takie jak lubię :) delikatne i dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny wygląd bloga *_*

    Piosenka ♥.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesz się, że masz ostatnia ferie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś śliczna <3 fajne posty :) zapraszam do mnie:http://niktwaznyxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wygląd!!! :)
    Jesteś prześliczna! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  11. blog wygląda przepieknie!:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas http://thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecny wygląd jest bardzo ładny, sympatyczny! :)
    Mi się ferie już skończyły tydzień temu ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za miłe słowa ;*

    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny. Przede wszystkim czytelny, nie ma takich dużych kontrastów, nagłówek jest okej, tło świetnie komponuje się z treścią i nagłówkami postów.:) Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny nagłówek i piosenka <3 Pozdrawiam :*
    P.S. Zapraszam do mnie na konkurs. Można wygrać kosmetyki, lampionik i breloczki :)
    www.milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie! I moja ulu piosenka mnie tu wita :)) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest ślicznie ! bardzo mi się tu podoba , lajkuję ,więc fanpage i obserwuję :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  18. baardzo fajny blog i super wygląd :***
    obserwujemy? :) ja już.
    zapraszam do mnie Kochana, new post :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko jest piękne i ta piosenka ♥
    Zapraszam kochana na konkurs na moim blogu:
    http://berries-fashion.blogspot.com/2013/01/valentine-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam starego wyglądu bloga, ale ten mi się baaardzo podoba :) lubię taką delikatność i dziewczęcość

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne tło :)
    Zapraszam : http://expelliarmushd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny nagłówek. Serdecznie zapraszam do siebie na www.szafa-cudow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny wygląd, a nagłówek genialny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. artystyczny nagłówek jak najbardziej mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spokojnie szybko przeleci :) i będziesz mieć ferie. Ja będę mieć chwile wolnego jak zalicze w pierwszych terminach egzaminy inaczej nie mam rzadnego odpoczynku.

    Tak tu wiosennie też czekał już na słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam poprzedniego wyglądu bloga, ale ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wygląd! Nie wiem dlaczego Twój blog zawsze tak długo mi się ładuje:(

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie jest teraz ! o tak! pokaż. :>
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga, nie wiem jak wyglądał poprzednio, ale ten wygląd który masz jest ładny, przejrzysty, dobrze się go przegląda i czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hahahaha ale skoczyłam jak się odtworzyła muzyka :D
    Śliczny nowy wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się bardzo podoba! Nagłówek najbardziej- bardzo pomysłowy :>

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny naglowek ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba, i do tego jedna z moich ulubionych piosenek ostatnio <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jest ładnie ! :)
    a ferie tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny nagłówek ;)
    uwielbiam tą piosenkę w tle! <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥