niedziela, 6 stycznia 2013

Snowy winter...


Witam Wszystkich w  Nowym Roku !
Pierwsze dni nowego roku mijają  bardzo wesoło i w szybkim tempie. Już niedługo koniec I semestru - jak ten czas szybko zleciał :) Byle do wakacji <3  U mnie pada śnieg i robi się nieco zimowo :) Szkoda tylko, że ferie mam dopiero w połowie lutego :C 

***
Przychodzę dzisiaj do Was z outfitem, w którym uwagę przykuwa piękny, puchaty sweterek w połączeniu z perłową biżuterią i czarnymi rurkami :)
***



 Chciałabym znaleźć w życiu coś, co byłoby na pewno.


 Wrogów mi nie brak, bo tak to działa. Mój każdy sukces to ich osobisty dramat.




Jeśli kocha to : poczeka , wybaczy , zrozumie , zawsze znajdzie  dla ciebie czas , nigdy nie nazwie cie w wulgarny sposób . A jeśli nie umie dotrzymać tego , to nie jest żadnej warty .




Zawsze istnieje tych milion przypadków, że na siebie wpadniemy, gdy tego nie chcę. Kolejny milion zbiegów okoliczności, że na siebie wpadniemy, gdy cholernie tego pragnę. < 3




Staliśmy patrząc głęboko w swoje oczy. nagle On odebrał telefon. ' no cześć Olka. a pewnie, że będę, za piętnaście minut. dobrze, dobrze. ' mówiąc to ironicznie uśmiechał się w moją stronę. skończył rozmowę po czym podeszłam do niego mówiąc 'udanej zabawy, jedź bo się spóźnisz, masz piętnaście minut, kochanie ' . próbę mojego odejścia zatrzymał stając naprzeciw mnie. - najpierw muszę zrobić to co obiecałem . - nic nie musisz. - ale chcę . - odsuń się, muszę iść. - nie. teraz jest mój czas. Po czym ujął moją twarz w dłonie całując namiętnie moje usta. staliśmy tak na środku chodniku nie zważając na omijających nas przechodniów, czy przejeżdżające auta. ' kocham Cię, pamiętaj, i nie dzwoniła Ola, tylko Dawid, żartowałem skarbie '



 Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.



Tak głęboko wierzymy, że nasza postawa jest najwłaściwsza , iż zapominamy o bardzo ważnej rzeczy: by osiągnąć swój cel potrzebujemy innych ludzi. Trzeba nie tylko bacznie obserwować świat, ale umieć wejść w skórę bliźniego i nauczyć się rozumieć jego myśli.




Naucz się śmiać z samego siebie . Będziesz miał ubaw do końca życia .




Pewnie w tej chwili 855346 ludzi na świecie ucieka przed czymś, panicznie się tego bojąc. 741356 ludzi płacze przez wspomnienia. 388941 jest chora na miłość, a ja wkładam nogi na biurko, palę papierosa i mam wszystko gdzieś.
Pierwszy papieros na uspokojenie myśli, drugi na opanowanie, trzeci dla relaksu... następny, który chyba już nawet nie działa, instynktownie zapalam i zaciągam się, by czymś zająć myśli.




Zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy jesteś dobrym człowiekiem? Żyjesz, narzekasz na wiele rzeczy, sytuacji każdego dnia. Ale zastanów się lepiej jaki sam jesteś, ponieważ łatwiej oczerniać i narzekać na postępowanie innych, a sam nie jesteś lepszy. Czy zmieniłeś coś w swoim życiu? Albo chociaż próbowałeś? Jeżeli chcesz naprawdę zmienić świat i zostawić go lepszym niż zastałeś to zacznij od siebie. Możesz robić to dla siebie i własnej satysfakcji jak i dla przyszłych pokoleń – swoich dzieci, wnuków. Jesteś coś winien temu światu.




Czasami mimo, że coś nas niszczy nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie.


Co mam na sobie? 

Sweterek - H&M
Tregginsy - H&M
Buty - H&M
Pierścionek - Japan Style
Bransoletka - nn.

&
Płaszcz - New look 
Szal i rękawiczki- Atmosphere

Podoba Wam się? 
Kiedy macie ferie?
Jak mijają pierwsze dni Nowego roku? :)

Świetna !!! 



105 komentarzy:

  1. Uroczy sweterek<3 Oj tak ten czas zdecydowanie szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie sweter rewelacja :) ! Zastanawiałam się czy podczas zdjęć nie było Ci zimno ;)
    Ferie - już za tydzień :D coś cudownego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek! Też taki chcę. *.* Zdjęcie rękawiczek, które są urocze, rewelacyjnie zrobione. A piosenka rzeczywiście piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten sweterek, H&M znowu ma fajne rzeczy bo parę lat temu to same hipsterskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw,idealne połącznie.Najbardziej zauroczył mnie sweterek,od dawna na takie poluje,ale jak narazie nigdzie nie moge takich kupić. Zapraszam do siebie seecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny sweterek;) !
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty jumper!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy sweterek :3, podoba się nam a ferie mam za tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności! wyglądasz uroczo, a Twój aparat robi świetne zdjęcia! słodziaśne rękawiczki ;> Zapraszam serdecznie na nowy, dość krótki post ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest naprawdę słodki . :)
    jeej,jak ja ci zazdroszczę figury ... *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. tak cudownie i dziewczęco wyglądasz na tych zdjęciach!
    pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ;)

    obserwuje i zapraszam do obserwacji i odwiedzin mojego bloga ;*
    life1ofmydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. Ja mam ferie od poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj na szczęście jeszcze pół roku i wakacje :) super sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny sweterek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek, pierwsze dni roku mijają znośnie a ferie mam już za tydzień! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś i ślicznie wyglądasz !

    Jesli musisz się wsiąść za siebie to na co czekasz ?

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądałaś :)
    strasznie fajnie czytało mi się te wpis, dodajesz bardzo fajne opisy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. + zakochałam się w tej piosence ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. hi!!
    i love your hair! and your outfit too!
    wanna follow each other?
    xxx
    www.themidniteblues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie śnieg już topnieje ;c
    Świetny sweterek i bardzo podoba mi się Twoje biżuteria *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia, śliczny sweterek ;). Zazdroszczę, że masz ferie dopiero w połowie lutego, ponieważ moje zaczynają się już w sobotę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią przygarnęłabym taki sweterek do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, super blog prowadzisz! Będę odwiedzać. ;* Kiedy kolejna notka?

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczney sweterek;)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz : ) piosenka genialna :DD
    ja też mam ferie w połowie lutego ;/ pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny sweterek, ale najbardziej podoba mi się twój pierścionek :)
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. a mnie tam najbardziej podobają się rękawice :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak pięknie :)

    zapraszam http://eldiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne dodatki i pro rękawiczki ♥ + masz śliczne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wqyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny outfit <3 kocham takie rękawiczki !
    Sin.
    (www.Sinka-Nahb.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam już od 1 stycznia nowy semestr więc jest dobrze.
    Sweterek śliczny ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. dodatki są cudne <3
    świetnie wyglądasz ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się wzorek na sweterku :D

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie o takim kolorze włosów marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale romantyczne cytaty, aż się głupio uśmiecham do monitora 8-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the birds print on your sweater. Looks so beautiful!
    Love the pearl bracelet and ring too!
    Check out my blog too sometime dear!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz uroczo, te ptaszki Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A co u Ciebie tak dawno nie było nowego postu? :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Sweterek <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny Outfit !:)
    A sweterek jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudeńko sweterek!! Bardzo dziewczęcy..obserwuję, pozdrawiam Marta
    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawie piszesz:) i bardzo spodobal mi sie sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  46. You're beautiful

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  47. Uroczy jest ten sweterek - wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękna i delikatna stylizacja ;)
    przeuroczy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  49. przeuroczo wyglądasz <3 sweterek najbardziej mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny sweterek :) jasne że obserwujemy ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥