sobota, 16 lutego 2013

Chloè


 "Niepozorna butelka, z magiczną zawartością ."

Chloè - Eau de Parfum - kultowa woda perfumowana zamknięta w uroczym, szklanym flakoniku przypominającym standardowe opakowanie.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, melon
nuta serca: róża, frezja
nuta podstawy: drzewo sandałowe, irys

Pełnowymiarowy flakonik zawierający 30, 50 lub 75 ml kosztuje:  230, 320 lub 395 zł.
Ja jestem szczęśliwą posiadaczkom pięciu-mililitrowej próbki :)

Jest to zapach typowo kwiatowy, pudrowy  ja wyczuwam głownie różę. Nie znam jej wersji EDP. Jednakże ta sprawuje się idealnie, jest niezwykle kobieca i świeża. Wprost uwielbiam ten zapach. piękne, delikatne i świeże!, Idealne zarówno na co dzień jak i na wyjścia! Jeśli chodzi zaś o porę roku to wydaje mi się, że najlepiej pasuje na lato- wiosnę, chociaż ja używam go teraz, w okres zimowy. Polecam ten zapach wszystkim a w szczególności romantyczkom i uważam, że powinna go spróbować każda dziewczyna!




Usiądź obok, posłuchaj jak pachnę i zobacz jak mówię, że kocham..




„Po jakim czasie zapomina się zapach kogoś, kto nas kochał? 
A kiedy samemu przestaje się kochać?”




Wybrałem ją z tłumu, mijając jej ekipę w kinie
Kilka miesięcy zanim poznałem jej imię
Czułem jej zapach tak intensywnie jakby stała przy mnie
Więc nie dziw się, że nie wiem o co chodziło w tym filmie
Emanowała namiętnością skroploną winem
Wiem, że pachniała jak Paryż choć nigdy tam nie byłem
Wciąż patrzyłem na nią żeby przed zakończeniem
Ukraść jej choćby jedno, krótkie spojrzenie



„Coś się ulotniło - zapach tamtych dni.”




107 komentarzy:

  1. na pewno pięknie pachnie i flakonik też jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam że te perfumy sa genialne, szkoda że tak drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tyle opinii o nich słyszałam, że ciekawa jestem czy i mnie by się spodobał ;). Może kiedyś uda mi się dorwać taką próbeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka <3
    wizualnie, bardzo ładny ten perfumik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi przypadł do gustu :)
    dzięki glossy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo opakowanie uwodzi.. Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy.? ☻

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak !
    Nigdy nie miałam :<
    Pozdrawiam , dzięki za odwiedziny. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju chciałbym je mieć ale szkoda mi kasy ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ją<3 śliczna jest..elegancka, dojrzała i taka..poważna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie kocham zapach tych perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ten zapach :)
    i piosenkę w tle, nie lubię tego typu muzyki, ale tą piosenkę polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądają :)

    Obserwujemy?
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. znam te perfumy i uwielbiam <3 żałuję tylko, że są tak drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wygląda chyba najbiższy czas żeby wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale wartościowy perfum!
    napewno zapach MUSI być przepiekny!:)
    bardzo było by mi miło gdybyś dodała mnie do obserwowaanych<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuu... Musi PIĘKNIE pachnieć. Chciałabym go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi ten zapach nie podpasował :( dostałam od babci ale oddałam :P wolę mocniejsze zapachy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o w tle moja ulubiona piosenka haha, piąteczka :))

    Założyłam niedawno bloga, dopiero się rozkręcam, ale chciałabym zdobyć jakichś czytelników. Pomogłabyś, jeśli masz chwilkę czasu? Wystarczy, że wejdziesz przeczytasz, a jeśli będziesz chciała to skomentujesz i zostaniesz na dłużej :))) http://anusiowaa.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. O, tekst z 'Paznokci'!
    Perfumy wyglądają uroczo, zapewne i tak pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super są te perfumy , chciałabym je mieć ! :)
    http://terybluft.blogspot.com zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mój ukochany zapach...tylko czemu taki drogi jest?! Niech ktoś zaniży cenę ;pppp

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda, słodko romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. flakonik śliczny, a zapach pewnie także :) chloe ma śliczne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny flakonik.'♥ Ale za tani to on nie jest.;3


    http://veronika-and-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zaciekawiłaś mnie, jak będę miała okazję, wypróbuje ;) dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie !

    callme-blondie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda ze przez komputer nie mozna poczuc zapachu

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny musi byc ten zapach:) kolezanka go ma i mowiła ze nie znalazla jeszcze ładniejszych perfum o tych:) zazdroszcze ci ich hehe:)

    ps. Jeśli lubisz konkursy to u mnie do wygrania sa bony na zakupy w merg.pl:)
    http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. falkonik jest cudowny i zapach śliczny, ale cena mnie troszkę przerasta jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Flakonik uroczy, nie miałam okazji jeszcze go wąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna butelka *.*
    btw. zapraszam do mnie, bo dopiero zaczynam ;) http://chwiladladuszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks so much for your comment on my blog. Following you now on GFC, hope you can follow back =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpowiedzUsuń
  33. perfumy świetnie wyglądają. ;P
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny jest ten zapach! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. muszę wypróbować <3

    Świetny blog ! Oczywiście dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej ;**

    _____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny flakonik, jednak nie wiem jak pachną te perfumy:) Za to po opisie, mogę stwierdzić, że spodobałyby mi się :) Lubię takie świeże, kobiecie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszą być śliczne, sam flakonik mocno przekonuje : )
    Serdecznie pozdrawiam i obserwuję ; 3




    http://smilingisnotalways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszą być świetne ! <3
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. muszę przejść się do sephory i zobaczyć jak pachą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nominuje cię do Liebster Award
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://antykompleks.blogspot.com/

    Ps:Jeśli nie chcesz otrzymywać nominacji to przepraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję bardzo i zapraszam na nową notkę. (:

    OdpowiedzUsuń
  42. No uroczy flakonik, uroczy, szkoda tylko, że taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam ich, ale po tym co napisałaś, na pewno zapach przypadłby mi do gustu. <3

    OdpowiedzUsuń
  44. jakis czas temu uzywalam je, swietny zapach na wiosne :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  45. Great Post!!!

    Kisses

    Blog: http://couturetrend.blogspot.it/
    Facebook: https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń
  46. kocham te perfumy!!!!!!!!!!!!!!!


    a no i dzięki za komentarzyk
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygląda prześlicznie :)

    obserwujemy ?
    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny flakonik ;)
    Z chęcią kupiłabym te perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny flakonik. ale drogi strasznie ten perfum, nie dałabym 3 stów ponad za coś takiego! obojętnie jak łądnie by nie pachniało ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. mam te perfumy, są cudowne <3

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz rację, zawartość tych perfum jest magiczna!!

    OdpowiedzUsuń
  52. marzę o tym zapachu <3 skąd masz te próbki Kochana? tak bardzo Ci zazdroszczę <3

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądają, na pewno też świetnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny nagłowek <3
    a perfumy chciałabym bardzo!

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Like it!!!

    Kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥