niedziela, 10 lutego 2013

Haul sweterkowy.

Heeey.!
Nadeszły tak długo przeze mnie wyczekiwane ferie! :) Niezmiernie się cieszę, wreszcie mam czas na przeczytanie książki, obejrzenie filmu czy po prostu poleniuchowanie :) Na szczęście udało mi się uwolnić od przeziębienia itp. :D  Karnawał dobiega końca, czekamy na święta! ;)
Ostatnio wybrałam się na małe zakupy i wróciłam z czterema "zdobyczami" :) Co o nich myślicie? Która "zdobycz" podoba Wam się najbardziej? ^^


Mango 




H&M



H&M






H&M





Mój mały, kochany pomocnik <3



114 komentarzy:

  1. o widzę żee sweterki zagościły :>
    Mi się podoba ten z mango i ten ostatni z h&m

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym się zakochałam, jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te sweterki;) Miałam kupić ten ostatni,ale ostatecznie wzięłam inny z Mohito i teraz żałuję,że nie wzięłam tego co ty ;<

    Ja obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatycznie tu u Ciebie, słodki piesek:) zapraszam do mnie, jak również do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sweterki, a najbardziej pierwszy ^^
    Może obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  6. hey! dzięki za odwiedzinki :)

    Lubię plecione swetry, więc wszystkie mi się podobają :D

    Obserwujemy? Daj znać, odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sweterki:)!
    nie mogłabym się zdecydować, który najlepszy
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy najbardziej mi się podoba:D Ale fajna psinka<3

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się en pierwszy. ja też chce zakupy ! :(
    Piesek . <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej podoba się 1 i 2. Jakiego świetnego masz pomocnika <3 Też mam już ferie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne swetry, w tym roku to zdecydowanie #1 w mojej szafie :D śliczny ten Twój pomocnik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są cudowne, ale ten z Mango zawojował moim sercem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie ładne:)
    no to razem zaczynamy ferie

    OdpowiedzUsuń
  14. mrau, ten niebieski sweterek jest śliczny *...*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz dobrze..ja już po.
    pierwszy sweterek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne sweterki, mi się najbardziej podoba 1 i 3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten z wierzchu na stosiku ^^ I piesio cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie sweterki świetne! :) Ile za nie dałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek z mango <3
    super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie niestety już skończyłam ferie ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie śliczne, bo ogólnie kocham sweterki <3 nie potrafię wybrać najładniejszego :p

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne sweterki, ale ten z mango bije wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  23. ten z mango jest prześliczny! tamte też są ładne, ale jednak ten ma to coś :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy sweterek najpiękniejszy w świecie :) I pies słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sweterki, więc każdy mi się podoba :) Słodki psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpowiedzUsuń
  27. oo najbardziej mi się podoba ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie te sweterki bardzo chętnie przygarnęłabym, no może gdybym miała wybierać- zrezygnowałabym z trzeciego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy i ostatni najz! :D
    A zdradzisz mi w jakiej cenie zakupiłaś ten ostatni? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. sweterki niesamowitee !
    A pisek... powiem tyle, że zawsze chciałam takiego miec :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooh your knits are awesome!!!

    and very cute dog

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. o nie, ten sweterek z mango jest przepiękny! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne są te sweterki *-* uwielbiam je *-*

    obserwujemy > co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny jest ten z różowymi akcentami <3 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale słodki piesek*.*
    A ze sweterków to ten drugi mi się najbardzeij podoba:)
    Obserwujemy ?

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie świetne, drugi chyba najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Milych feri :D Ja swoje koncze ;c
    Swietne sweterki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak wreszcie ferie <3
    Super sweterki,uwielbiam takie ! ^^
    +masz czadową muzykę na blogu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie sweterki są naprawdę bardzo ładne ale tego na pierwszym zdjęci to Ci zazdroszczę :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny ten z H&M w "kopeczki" ^^
    zapraszam do mnie ;)
    http://dreamsinonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. sweterek w biało-niebieskie paski najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ten pierwszy najbardziej mi się podoba :)
    Masz ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak ja kocham takie swetry !
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne sweterki :)
    Zapraszam do siebie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz cudownego bloga *.*

    Dziękuje za odwiedziny i komentarz ;)
    Aria ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. sweter z Mango jest genialny ! :)

    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję :)
    Śliczny ten sweterek z H&M cały niebieski :>

    OdpowiedzUsuń
  48. słodki ten Twój pomocnik :) zabiłaś mnie ze świętami, dopiero było Boże Narodzenie, a tu juz wielkanoc! sweterki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweterek z mango jest świetny *.*

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwsze trzy mi się najbardziej podobają ; D

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy sweterek podoba mi się najbardziej :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  52. ale przepiękne sweterki *.* szczególnie ten pierwszy !

    OdpowiedzUsuń
  53. o świetny blog
    i sądząc po postach- ładna jesteś (bardzo ;) )

    ano obserwuję :**

    do wygrania KSIĄŻKA!
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie świetne, ale drugi ma śliczny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. 1 i 3 Śliczne !! Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Sweter z mango świetny i słodki piesek :p

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne swetry
    zapraszam do siebie ; 3
    moze obserwujemy ?
    www.hollyshiit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. 1 sweter naj ♥ Ale wszystkie też są śliczne *.*
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  59. Sweterkiii *.* Ostatnio mam na nie jazdę ;D Najbardziej mi się podoba pierwszy :D

    Pozdrawiam cieplutko, życzę udanych ferii i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ah, moje ferie już dawno się skończyły :C A teraz tak bardzo bym ich potrzebowała, bo w szkole mam dosłownie taki młyn, że nie wyrabiam...
    Fajny piesek *-*

    Obserwuję + zapraszam do mnie :33
    http://przekrwioneoczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. piekne sweterki :)

    Buziaki :*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  62. ale swetrów! kolor niebieski uwielbiam ostatnimi czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. ten pasiasty sweter z H&M to było moja marzenie, ale nigdzie nie znalazłam swojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne sweterki szczególnie ten pierwszy ! <3
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój faworyt to zdecydowanie sweterek z mango :)
    będzie Ci z pewnością pasował do wielu pastelowych rzeczy tej wiosny :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Super sweterki:) U mnie GIVEAWAY zapraszam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  67. każdy bym przygarnęła :)
    sliczne są! ale ten pierwszy ma bardzo ciekawy kolorek.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥