niedziela, 24 lutego 2013

Haul zakupowy: Zara H&M

Heeey! :)
btw. Dlaczego ferie tak szybko się kończą? Dlaczego ten czas zleciał w tak zaskakującym tępie? Pamiętam jak w piątek ósmego lutego wychodziłam zadowolona z polskiego (ostatniej lekcji), że to już koniec i przez najbliższe 14 dni koniec wstawania no i nauki oczywiście. A teraz co?  Zdecydowanie za szybko mijają te dobre chwile, zdecydowanie...

Przechodząc do tematu notki:
W piątek wybrałam się z K <3 na mini zakupy. Jak zawsze miałyśmy uśmiechy na twarzy przemierzając sklepy i spędzając w jednym co najmniej ponad pół godziny. Taak, tak moje niezdecydowanie zawsze spoko. To był na prawdę jeden z najlepszych piątków i oczywiście udane zakupy! 


Moje serce podbił pudrowo - różowy komin z dżetami 
- H&M



Kolejny komin nieco cieplejszy w pięknym odcieniu również różowym/malinowym
H&M



Jeden z zakupów z którego jestem najbardziej zadowolona! Piękna ciemnozielona koszula z cudownymi ozdobami na kieszonce :)
Zara





Bluzyyy! <3


Bluzo - sweterek w kolorze trawiastej i dosyć intensywnej zieleni.
~H&M



Szara, drapowana całkiem ciepła bluza. Moim zdaniem idealna na wiosenne dni :)
H&M



Maxi, zwiewna, biała spódnica zawładnęła moim sercem. Chociaż nigdy nie lubiłam spódnic maxi ta jest idealna ! :)
~Zara





Ważne jest nie tracić wiary w siebie i wciąż mieć swoją własną pasje.



Prawdziwa kobieta ma zasady, ambicje i plany, szacunek do swojego ciała, kocha bezgranicznie i niezawodni . a również granicę wytrzymałości i nawet kochając całą duszą, wybierze rozstanie zamiast bycie na drugim planie i upominanie się o czułe słowa, bo wie ile jest warta ..




Nie można docenić dobrych chwil , gdy nie ma tych złych - Beyonce

112 komentarzy:

  1. Ładny różowo/malinowy komin ;D

    Mi się ferie kończyły 31 stycznia! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pierwszy komin ♥
    U mnie również haul, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 ostatnia zdjęcia super :) i jest klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie bluzy , koszula jest świetna !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin ten rózowy ma swietny odcien i strasznie fajny material <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAkupy! Też chcę taką zieloną koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ciuchy, pierwszy komin genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wejdź w : wypromuj photoblog i elementy na stronę :)

      Usuń
  9. zakochałam się w tej bluzie turkusowej! ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. mm świetne zakupy, tez muszę się na jakieś wybrać :)nie mogę się już doczekać wiosny i wyjścia na dwór bez żadnej kurtki itd.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. też kończę ferie..
    kominy są boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję na jakieś zdjęcia w tej spódnicy maxi ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. OO. jak zimowo ! ^^
    zazdroszczę ci takich zakupów, ja na takie nie mam szans... :/
    podobają mi się zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne rzeczy! tak na marginesie- zastanawiam się, jak ty to robisz, że wszystkie te rzeczy tak ładnie i (chyba) dokładnie wyglądają jak w rzeczywistości?
    najlepszy ten malinowy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny jest ten ostatni cytat, aż go sobie spisałam :)
    co do Twoich zakupów, to najbardziej podoba mi się koszula z zary i szara bluza z h&m.
    już jutro szkoła.. damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Tylko pozazdrościć Ci takich zakupów! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  17. szara bliza hm i koszula zara !! piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy komin świetny!:) mam pytanko:D w jakim programie robiłaś nagłowek?;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeej, ten komin podbił też moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zakupy , bardzo podobają mi się te kominy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy , boski komin ! *o*

    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię różowego, ale komin (ten pierwszy) po prostu świetny.
    Co do spódniczki, daj zdjęcie swoje w niej, chcę zobaczyć ;D

    zapraszam do nas
    laweczkapodczatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy , zakochałam się w pierwszym kominie ♥
    Wpadnij na mojego blooga jutro jak będziesz miała czas.
    Bo Dzisiaj go założyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło mi Ciebie poznać, będę wpadać tu częściej ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga - nowy wpis - ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. AAA, super zakupy <3 Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow! Jakie zakupy <3

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne kominy :)
    Uwielbiam różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudeńka!
    nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna koszula, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę zakupow <3
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zielona koszula z Zary, mistrzostwo! Sama chciałam ją kupić, była na przecenie, ja wyjechałam i skończyło się na tym, że jej nie mam:( +super bluzy z H&M:)


    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ahhh piekne zakupyy..! :)
    wszystko mega mi sie podoba..:D

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki :)
    świetne zakupy widać ,że udane.
    super blog!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne zakupy ;)

    piosenkę w tle uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sweterki. Mają fajne kolorki. Z wieloma rzeczami można je połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  36. zaszalałaś, a tak w ogóle to uwielbiam rzeczy z h&m <33

    OdpowiedzUsuń
  37. Komin z dżetami boski :) I bluzy, stałam się fanką bluz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawa koszula :)

    p.s. fajna stylizcja i boskie rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te bluzy, takie zwykłe, a jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zakupy!<3
    mam tą koszulę z zary!:))
    btw, ile kosztował ten pierwszy komin z dżetami?
    xD

    OdpowiedzUsuń
  41. koszula i granatowa bluza świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne <3

    Dzięki za komentarz ;*
    Może obserwujemy?
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkie ciuchy idealne <3 urzekły mnie bluzy i ta koszula :) kominy też świetne :)
    zapraszam do siebie + najmocniej przepraszam za spam ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. kominy podbiły także i moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakochałam się w ciemnozielonej koszuli ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne ciuszki ! *,*

    Wróciłam do bloggowania. :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi też te 14 dni za szybko minęły. Ile zapłaciłaś za te bluzy z H&M ? Jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne kominy! Uwielbiam proste rzeczy dlatego cudowna jest ta szara bluza, a ostatnie zdjęcie ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. a u Ciebie jeszcze snieg? :D akysz z ta zima!! :D piekne zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojejjj przecudowneee ubrankaaa <33
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Super blog^^
    Zapraszany do Nas ;)
    Liczę na rewanżyk w kwestii obserwacji i pozostawieniu po sobie śladu^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Super blog^^
    Zapraszany do Nas ;)
    Liczę na rewanżyk w kwestii obserwacji i pozostawieniu po sobie śladu^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliiicznaaaa koszula !! <3
    Świetny blog ;)
    http://trouublemaker.blogspot.com - zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. super blog, świetne stylizację, czytałam i czytałam każdy post :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :*

    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. super blog, bardzo przyjemnie się czyta, dodaję do obserwowanych i zapraszam serdecznie do siebie :*
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne rzeczy !! :D
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. oba kominy świetne♥ koszula nie przypadła mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  58. piekne zakupy..! najchetniej wszystko bym ci zabrala..! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. lubię proste swetry!:D
    obsrwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zakupy :)
    Ciemnozielona koszula najlepsza :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny Blog ♥ .
    Ładna z ciebie dziewczyna ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  62. już jesteśmy zapraszam : https://plus.google.com/hangouts/_/10d4c13afe2c38fef80e7fdc055da8034dde5dab?authuser=0&hl=pl# ; )

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja ostatnio kupilem mamie kamizelke i wyglada jak ta koszula zielona:) identycznie tylko bez rekawow xD

    OdpowiedzUsuń
  64. mam tą koszulę z zary!!<3
    śliczna jest:))
    ja już od dawna obserwuję jako JustCleo..:))
    <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥