środa, 6 lutego 2013

Kosmetyki do oczu...


Cześć !
Tak jak obiecałam, dodaję dziś notkę o nowych kosmetykach do oczu
Nie jest ich wiele ale zawsze coś ;D Bez zbędnego wstępu przechodzę do setna. :)



Na pierwszy ogień idzie cień z Make up For ever. 
Wybrałam go przede wszystkim dlatego, że ma cudowny, niespotykany kolor (połączenie beżu z różem) Dodatkowo ma kremową konsystencję oraz łatwo się go aplikuje :) 





Następnie baza z Avonu , która przedłuża trwałość cieni, łatwo się ją aplikuje i w stu procentach spełnia swoje zadanie jeśli chodzi o przedłużanie trwałości. Do jednej z jej zalet należy również cena :)



Przejdę teraz do krótkiego opisu tuszu z Mac'a. Nadaje on moim rzęsom naturalny wygląd, ponadto nie skleja rzęs oraz nie osypuje się.


Kredka z Mac'a podobnie jak produkty wyżej sprawdza się świetnie! Podoba mi się jej kremowa konsystencję oraz intensywny czarny kolor.


Zdecydowałam się po raz kolejny na kupno serum reaktywującego rzęsy z L`Oreal. Poprzednio serum sprawdziło się bardzo dobrze! Rzęsy stały się gęstsze, dłuższe i zdrowsze.


Brakowało mi dobrego produktu do demakijażu zdecydowałam się więc na: nawilżającą 2 - fazową oliwkę do demakijażu oczu i ust Bielendy za sprawą wielu świetnych recenzji dotyczących tego produktu. U mnie jak na razie sprawdza się doskonale: nie podrażnia oczu, oraz znakomicie zmywa makijaż oka. :)



+ mały bonus a mianowicie nowe produkty z Oriflame:
1. Mgiełka do twarzy "Amazonia"
2. Kojący żel oczyszczający z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy
3. Odżywcze mleko z tonikiem 2w1 z czerwonym jabłkiem i owsem 
4. Szampon ze słonecznikiem i borówka 
5. Pomadka w kolorze fuksji
6. 3 polerki


Pozdrawiam .

68 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Ciekawa byłam tej bazy z Avonu, a tu widzę, że dobrze się spisuje, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo. podsunęłaś mi kilka produktów.
    W sobotę na zakupy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post;) Cień jest śliczny;3 Zapraszam http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweterek co masz na zdjęciu (z krzyżem ) z allegro , jeśli tak mogę link do sprzedawcy bardzo mi zależy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nic z tych kosmetyków jeszcze nie używałam, ale muszę kupić sobie kredkę MAC
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły zbiór cień mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuszem mnie zachecilas, opowiedz o nim troche wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. musze sobie zakupic pare kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe kosmetyki, jeszcze nie udało mi się stosować żadnego z nich, ale z chęcią się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ;) Obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksandra-zachariasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne kosmetyki!
    + świetna muzyka na blogu, poprawiła mi humor w sumie ha ah :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutki post <3

    oo moja ulubiona piosenka! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog !
    Zapraszamy i liczymy na komentarz : http://solodayworld.blogspot.com/2013/02/3-dobre-rad-dla-poczatkujacych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam czasami tylko eyelinera i tuszu ^^

    rubinowe-wino.blogspot.com
    Zapraszam na linkowanie. Za wszystko bardzo bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja tak nie do tematu ; feel this moment - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci takich wspaniałych kosmetyków!
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też muszę sobie kupić coś regenerującego do rzęs bo są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. blog ogólnie fajny i kosmetyki też :33 . wbijaj do mnie <3 http://dream-24-h.blogujacy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe kosmetyki . szczególnie zainteresowały mnie kosmetyki z oriflame :D . Ta pomadka ciekawie wygląda :D

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  20. o no proszę... baza z avonu :O muszę sobie jeszcze co nieco o niej poczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to jest mało to Ty nie widziałaś co ja mam. Tylko eyeliner którego nie używam i tusz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się nie maluję, wiec nie mam się o czym wypowiadać ;) Ale wpis bardzo przydatny.
    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień do powiek czy tusz to przecież "żaden" makijaż :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  23. Naprawde ten preparat do regenracji rzęs jest dobry?
    Pytam bo ja narazie używam olejk rycnowane, który daje efekt.(ale zawsze fajnie poznać coś innego.)
    Poza tym ciekawe zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rzęsy dzięki niemu stały się zdrowsze, gęściejsze i nabrały koloru :)

      Usuń
  24. mam z bielendy podobny płyn do demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tego wszystkiego nakładasz na oczka xD Ja raczej ograniczam się do eye-linera, tuszu i cieni (chodź ich nie zawsze) :)
    Płynów do demakijażu miałam mnóstwo :/ żaden nie był wystarczająco dobry. Mam bardzo gęste rzęsy i trudno jest usunąć z nich tusz xD Musze spróbować tego Twojego, może akurat podoła ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, właśnie mało ;) Tylko tusz, bazę, cień i kredkę ale tylko okazjonalnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ja zainwestowałam już trzy razy i dotąd nie pożałowałam :)

      Usuń
  27. Czyli zakupy udane? Świetne rzeczy :3
    Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa notka :> Ja używam zazwyczaj jasnego kremowego cienia do powiek, eyelinera i tuszu, czasami turkusowego intensywnego cienia do nadania życia makijażowi :)
    Zapraszam serdecznie do mnie (:
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. sporo tych kosmetyków :)
    zapraszam do mnie : http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezła kolekcja! ;3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! ♥

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. też by mi się przydało kilka nowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne rzeczy : ) przydało by mi się je mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  33. no powiem Ci, że ten cień do powiek ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cień ma świetny kolor, sama muszę wreszcie wypróbować kosmetyki z m.a.c bo wiele o nich słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam produkty z Avonu ;)
    A Ci zazdroszczę tych wszystkich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa jestem tego serum, chyba się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. może kupie sb taka baze :>

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Sporo tego masz, ale nie używałam żadnego z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  39. A jak z tą pomadką w kolorze fuksji, polecasz? Ile kosztowała? :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, może Ciebie też zainspiruję do zrobienia własnoręcznego kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na pewno ze względu na kolor i przede wszystkim na to, że nie wysusza ust oraz nie podkreśla skórek. Dałam za nią jakieś 23zł. Odsyłam do dokładniejszej na blogu: http://magicgrey.blogspot.com/2012/12/oriflame-neo-chic-pomadka-w-kolorze.html

      Usuń
  40. Uwielbiam kosmetyki z MAC ;)
    najbardziej lubie ich pomadke HUE GLAZE ;)
    obserwujemy? ;)
    xo

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥