niedziela, 31 marca 2013

Haul ZARA

Heeey! :)
No i mamy święta - wspaniały czas wolnego! :D Wszystko było by jak najbardziej cudowne gdyby nie ta przerażająco - zimowa pogoda za oknem.. :C Oczywiście najważniejsze w świętach dla mnie jest to, że mogę je spędzić w gronie moich najbliższych zupełnie nie przejmując się pogodą <3
***
Dziś przygotowałam dla Was haul zakupowy z Zary. Ostatnio bardzo często odwiedzam ten sklep a ubrania z niego strasznie przypadły mi do gustu
Znalazłam zarówno coś neonowego jak i pastelovego, zobaczcie sami ! :)



Pudrowy, drapowany t-shirt 





Neonowo - pomarańczowy sweterek





Miętowy, drapowany t-shirt





Szara, drapowana, asymetryczna bluzka



Pudrowy, koronkowy sweterek



Ecru, koronkowa spódnica




Naszyjnik





Nie można nap­ra­wić wszystkich, ale można zmienić siebie.
 To już jakiś początek.
Przypadło Ci coś do gustu? Jeśli tak, napisz  co  :)

Pozdrawiam serdecznie ! :)

112 komentarzy:

  1. Czy coś mi przypadło do gustu? Owszem! Co? Wszystko! Kurcze wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zara to super sklep :) neony i pastele rządzą <3 Swietna spodniczka, widać że potrafisz się ubrać ;** Zapraszam na nowy, krótki post z paroma zdjęciami m.in kwiatów oraz mojego psa ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, ze zakupy udane!:)
    jezu ta bransoletka jest najlepsza!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuńciu, trzeba się normalnie wybrać na zakupy do Zary, bo przypadło mi wszystko do gustu! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe rzeczy udało ci się znaleźć :) wszystkie mi się podobają
    ZARA jest fajnym sklepem i dobrym jakościowo tak sądzę ale niektóre ceny mają kosmiczne ;)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, prześliczne kolorki! Najbardziej jednak spodobała mi się ta delikatna, koronkowe bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica śliczna :)
    piosenka Just give me a reason P!nk i wokalisty Fun jest świetna , jestem nią zachwycona , słucham i odpływam , fajnie ,że usłyszałam ją tu :)
    ładne masz tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny haul, fajny! :) musze sie tez wybrac na zakupki ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajneee ;D
    Ale jesteś ładniutka ;33

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest genialna według mnie, robisz bardzo ładne zdjęcia ; )
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa spódniczka jestem ciekawa jak się prezentuję bo wygląda naprawdę genialnie :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy :)
    Ja juz obserwuje :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma Zary :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne bluzki i śliczna spódniczka *.* Ładne zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje za mily komentarz:)

    ja juz obserwuj, teraz zapraszam do mnie :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany,uwielbiam twoje ubrania ! Najlepsza biała bluzka z czerwonym napisem ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko śliczne ! Wraz z Tobą oczywiście ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko genialne! ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko cuudowne <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam :)
    http://julietanddominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ta spódniczka jest urocza hihi *.* też muszę wybrać się na jakiś shopping *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę te wszystkie ciuszki zobaczyć na Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuszki !;> WSzystkie rzeczy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zara jest świetnym sklepem. i bardzo podoba mi się spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszcze takich zdobyczy! :)) Wszystkie są rewelacyjne ! :)) Aż zachciało mi sie zakupow ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko mi się podoba:)
    + dzięki za odwiedziny u mnie, może wzajemna obserwacja?;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten T-shirt niebieski z napisem świetny!

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej podoba mi się bransoletka, spódniczka oraz bluzka. tylko nie wiem czy ta bluzka jest zielona czy niebieska, bo kolory są różne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te bluzeczki

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne :) Ostatnio nawet oglądałam tą samą spódniczkę :P
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna ta spódnica <3 zakochałam się *.*
    such-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszulki wyglądają fajnie:) pewnie jak ja się wybiorę w końcu na zakupy to nic nie znajdę ;x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne wszystko *o* szkoda,ze w moim mieście nie ma ZARY.

    Ja jestem nowa,więc zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga :)
    http://little-lassie.blogspot.com/

    +Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. such great photos !
    happy tuesday!
    xxx LOVE LOVE LOVE

    OdpowiedzUsuń
  35. spódniczka jest przecudna! może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko bardzo mi się podoba! W szczególności spódniczka! Jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódniczka i ażurowy sweterek są prześliczne!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta pomarańczowa bluzka bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja dzis w zarze wypatrzyłam cudowne męskie t-shirty <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne bluzeczki, ale poszalałaś:)
    +uwielbiam tą piosenkę!
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  41. definitely loving this sense of style and perfect taste!
    amazing site, dear, hope youll follow back <3

    www.malesclutch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny naszyjnik!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. równiez uwielbiam ten sklep:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten koronkowy sweterek jest mega :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Hejka. Nominowałam cię na moim blogu do Versatile Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczny ten koronkowy sweterek <3
    Genialna lista piosenek na blogu :)
    Genialny blog <3
    Obserwuje i zaobserwuj moj jezeli ci sie spodoba :P
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zakupy, sweterek w koronkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurcze, skąd ty na to wszystko bierzesz kasę? Bo jak wszystkim wiadomo ZARA to NIE-tani sklep.

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne ubrania!;) też bardzo lubię Zarę! ;)
    dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. super nowości!!zapraszam do obserwowania i w odwiedziny do siebie

    OdpowiedzUsuń
  52. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Koronkowa spódniczka i naszyjnik - mega!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  54. Przygarnęłaby wszystko! Bardzo tu u Ciebie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pudrowy koronkowy sweterek!! Cudnyyy ;)) Zapraszam do nas:)Obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne nowośći teraz czekma na stylizacje obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  57. dziękuję za tak miły komentarz:)
    Piękne rzeczy! Również dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne zakupki :)
    zapraszam

    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna spódnica! Naszyjnik też niczego sobie ; )

    Zapraszam"
    darkabanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥