piątek, 15 marca 2013

Small mix photos...

Hey!
Przygotowałam dla Was mały mix zdjęć. Nie było mnie tutaj dosyć długo, postaram się to nadrobić  bo od poniedziałku mam rekolekcje :) Wczoraj lekcje skończyłam 2h wcześniej, więcej takich czwartków poproszę ! ;) PS. postanowiliśmy z Blogerami zrobić czat w święta, chętnych zapraszamy ! :)



 Jeśli Cię boli, gdy się z kimś kłócisz, to znaczy, że naprawdę Ci zależy.




Czasami jedna osoba sprawia, że świat staje się lepszy.




Tak bardzo się boję, że przyjdzie dzień, gdy już Ciebie nie zobaczę, że znikniesz jak każdy, kto był dla mnie ważny




Mówisz, że umierasz bo odszedł ? Wyobraź sobie jak musi się czuć matka, która czuwa przy łóżku w szpitalu swojego dziecka. Kiedy po tygodniach a nawet miesiącach wierzenia, że będzie żyć ono umiera. Więc nie pieprz, że cierpisz. Zadzwoń do niego, powiedz jak bardzo go kochasz i nigdy o nim nie zapomniałaś. Możesz to naprawić, tylko w to uwierz.




Widzę w Tobie potencjał na mężczyznę mojego życia J




Nie oceniaj ludzi po zachowaniu w tłumie. Poczekaj aż zobaczysz jacy są w chwili gdy robi się późno i cicho.




Człowiek jest najmniej sobą, gdy przemawia we własnym imieniu. Daj mu maskę, a powie ci prawdę.



 Miłość to troszczenie się o kogoś bardziej niż o siebie samego. To pragnienie, żeby ta osoba była szczęśliwa. To umiejętność oddania się całkowicie tej osobie. To właśnie jest miłość.




Nie teraz, gdy nic nie jest pewne.




Kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.



Ważne jest nie tracić wiary w siebie i wciąż mieć swoją własną pasje.







Spotkasz pewnego dnia kogoś, kto całkiem odmieni Twoje życie. Odnowi Twoją wiarę w ludzi, we własne siły, poczucie wewnętrznej siły.



Spójrz na siebie. Jesteś młodą osobą. Przestraszoną. Czego się boisz? Przestań się przejmować. Przestań hamować słowa. Przestań myśleć co sądzą inni. Noś to na co masz ochotę. Słuchaj takiej muzyki jaką lubisz. Puść ją głośno i tańcz do upadłego. Wyjdź i pójdź tam gdzie chcesz nie myśląc o jutrze. Nie czekaj na piątek. Żyj teraz. Zrób to teraz. Podejmij ryzyko. Powiedz swe sekrety. Kiedy zrozumiesz, że to Twoje życie? Spełnij marzenia.


Podobają Wam się zdjęcia? Które najbardziej? :)


Replay forever <33

100 komentarzy:

  1. genialne, piękne, cudowne zdjęcia! :ooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cytaty, świetne zdjęcia:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. <3


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia zachowane w świetnym klimacie, wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czat to supe sprawa, zrobcie! :) fajne zdjecia :) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na konkurs, do wygrania wymarzona para butów, zwyciężają 3 osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietne Zdjęcia ♥ .
    Zapraszam do mnie http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. prześwietne zdjęcia yhy dobra nuta! *.* ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie zdjęcia są genialne, masz talent! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie cudne ! chyba najbardziej z tą dynią ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa, te zdjęcia są niesamowicie magiczne. Każde z osobna ma swój czar i nie potrafię wybrać najlepszego. *-*
    Jakim aparatem fotografujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia, magiczne! Dziękuję za odwiedzenie mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia *__*

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój wygląd bloga też jest ładny <3
    Fajne fotki i opisy! Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcia <3 napatrzec się nie mogę *.*
    bardzo fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie wszystkie są niesamowite! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już po rekolekcjach;(
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te zdjęcia, szczególnie dwa pierwsze :) Twojego autorstwa?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne zdjęcia - WOW ! ;))

    Pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia... bardzo mi się podobają wszystkie!!!:)


    obserwuję i zapraszam - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie sobie popatrzeć na takie cieplutkie zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie zdjęcia cudowne. najlepszego nie da się wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  23. masz talent! cudowne zdjęcia! :)

    www.catwalklove.blogspot.com
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem szczerze i pozytywnie zaskoczona :D W tych zdjęciach jest po prostu magia. Każde zdjęcie widać, że jest doskonale dopracowane a efekt niesamowity. Masz wielki talent i dodaję do obserwowanych bo bardzo jestem ciekawa Twoich prac. W wolnej chwili zapraszam, także mam bloga poświęconego fotografii, co prawda dopiero zaczynam a moje prace nie równają się z Twoimi ale może coś Cie zainteresuje: photoee.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  26. ZŁote mysli są niezłe :) A do tego te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, zdjęcia tryskają niesamowitą magią ;o sama robiłaś? :) jeśli tak naprawdę cudownee!

    Dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie tu. Świetne zdjęcia i fajne opisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Za Margaret masz plusa haha :D
    I wanna thank u much! :D

    genialne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne zdjęcia! piosenka też cudowna;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne te zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania koszulka z fajnym nadrukiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne zdjęcia, chwytające za serce opisy, czego chcieć więcej :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne zdjęcia! I cytaty, ujmują wszystko co najważniejsze - pasja, wiara w siebie i druga osoba u boku ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Na początek chciałam podziękować za komentarz :)
    Bardzo ładny wygląd bloga. Niby prosty, a taki miły i przytulny, aż chce się tu dłużej zostać :3
    Z cytatów najbardziej podoba mi się ten ostatni, zaś ze zdjęć (choć wszystkie są świetne, uwielbiam taką fotografię! <3) najlepszy jak dla mnie chyba ten z muchomorem. Miło mi się kojarzy :)

    Pozdrawiam cieplutko.
    Na moim blogu pojawił się nowy wpis - zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwsze zdjęcie jest boskie ja już marze o wiośnie- ale coś jej nie widać :/

    Mądre , nie które cytaty

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia świetne! :)
    a cytat bardzo trafny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia, a już szczególnie to drugie, GENIALNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Coś nie widać ten wiosny ;d Śliczne zdjęcia, fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spotkasz pewnego dnia kogoś, kto całkiem odmieni Twoje życie. Odnowi Twoją wiarę w ludzi, we własne siły, poczucie wewnętrznej siły. - świetne!
    Zdjęcia też oczywiście, pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie zdjęcia - są magiczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie zdjęcia prześliczne!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne zdjęcia! A Sylwie Grzeszczak wielbię:)
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony! Dżuli ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia, jestem pod ogromnym wrażeniem, szacuneczek :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeej super zdjęcia:)
    Bardzo fajny ten mix:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne fotografie, ale to już wiesz.. tyle opinii nie jestem w stanie przebić, ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje prace są cudowne i zauroczyly mnie od samej góry do dołu!

    OdpowiedzUsuń
  48. omg. jakie świetne zdjęcia. można się wiele od ciebie nauczyć.
    ja też robię zdjęcia, ale pewnie nie aż tak dobre. ; C

    rewanż ?
    komentarz za komentarz ? wpadnij.
    http://mojapoziomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥